Vraag

• Kees K
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 12-02-2021
Hallo allen,

ik ben op zoek naar een headset/koptelefoon die goede kwaliteit muziek levert maar ook als gaming headset kan dienen. Ik zoek een draadloze koptelefoon waar je een usb kabel op kan aansluiten mocht de batterij op zijn. Je moet er buiten mee kunnen bellen en muziek luisteren via je telefoon maar binnen mee kunnen gamen.
Hij moet er dus wel mooi uitzien maar ook een goede microfoon hebben of er 1 kunnen aansluiten.
Mijn oog was gevallen op de Sennheiser MB 660 UC maar die is nogal duur en ik las ergens dat voor muziek het geluid niet optimaal is. Heeft iemand dezelfde wensen voor een koptelefoon en wat advies of tips?

alvast bedankt,

Kees

Alle reacties

• Kees K
Thanks allen voor de reacties. Belangrijk voor mij is dat ik de headset ook kan gebruiken als koptelefoon buiten de deur via Bluetooth met mn mobiel. Een mic of aansluiting van een mic is nodig om hem ook te kunnen gebruiken om een telefoon gesprek er mee te kunnen voeren. Draadloos gamen is niet echt nodig. Hoewel het wel fijn is als je tussen de games door het huis kan lopen en kan doorpraten op TS discord.

• Kees K
The Eagle schreef op maandag 16 september 2019 @ 19:46:
Ik heb een pricewatch: Anker Soundcore Space NC (Grijs, Zilver, Zwart) Ik game er niet mee, maar wel regelmatig gebruik voor confcalls en dat doet ie prima. Accuduur is ook fenomenaal, zeker voor het geld. Zoek maar eens reviews van het ding :)
Qua muziek is het geen Bose of Sony maar prijs en met name kwaliteit zit ie zeer goed. Kan, mocht de accu op zijn ook met bijgeleverde 3,5mm kabel aangesloten worden, dan heb je alleen geen NC. Aansluiten via USB weet ik even niet, maar het ding is vrij snel ook weer opgeladen. Aanrader :)
Tx. En hoe doet ie het als je er muziek mee luisterd?
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee