Toon posts:

Facebook Advertentie actief account geblokkeerd..

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Sniperlogit
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 17-01 12:49
Beste mede Tweaker,

Momenteel kamp ik met een nogal k*t probleem..

Een tijd geleden heb ik een facebook account aangemaakt om daarmee te gaan adverteren. De naam van het account was mijn webshop naam en dus geen voor/achternaam.

Na dat ik wat bericht had geplaatst en wat mensen had toegevoegd heb ik vorige week mijn eerste advertentie geplaatst een verwijzing naar mijn website, hiervoor heb ik een dag limiet ingesteld van 10 euro.

Afijn alles werkt, klanten bereiken mijn website mooi!

Nu heb ik het probleem dat ik mijn profiel moet verifieren nadat ik inlog, ik moet verschillende mensen PERSOONLIJK contacten en vragen of ze mij een code kunnen sturen die ze van Facebook hebben gehad om mij te kunnen helpen..

Deze mensen ken ik natuurlijk helemaal niet persoonlijk dus de codes achterhalen kan ik ook niet.

De advertentie loopt wel gewoon door op de pagina die ik promoot, maar die kan ik dus niet uitschakelen vanaf een ander account omdat alleen de maker van de advertentie dat kan.

Nu heb ik het hele internet afgezocht naar contact met facebook of over het verwijderen van een advertentie terwijl je geen toegang hebt tot je account maar niks mag baten. Heeft iemand van jullie enig idee hoe ik dit kan oplossen? _/-\o_

Inmiddels heeft het met al z'n 160 euro gekocht terwijl ik van plan was 70 euro uit te geven..

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen..

Met vriendelijke groet,

Joeri

Alle reacties

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee