Ik ben bezig met het samenstellen van een mid-range game pc en ik ben van plan om in ieder geval een AMD Ryzen 5 3600 aan te schaffen, omdat ik vrijwel overal lees dat dit voor games een goede keuze is. Nu lees ik hier een daar ook dat sommige moederborden een bios-upgrade nodig hebben, maar daar wil ik me wegens gebrek aan kennis liever niet aan wagen.
Ik wil ongeveer tot €200,- uitgeven aan een moederbord. Wifi is geen must, en zal met dit budget lastig worden neem ik aan. Wel wil ik minstens 1 Intel 660p (of soortgelijke) ssd gaan gebruiken. Voorkeur voor een merk heb ik niet; ik heb liever iets meer kwaliteit en mogelijkheden in de toekomst dan het goedkoopste van het goedkoopste.
Onderstaande moederborden staan op mijn shortlist:
Welke van bovenstaande moederborden past het beste bij mijn wensen (voornamelijk het niet hoeven te upgraden van de bios)? Of raden jullie andere moederborden aan?
Ik wil ongeveer tot €200,- uitgeven aan een moederbord. Wifi is geen must, en zal met dit budget lastig worden neem ik aan. Wel wil ik minstens 1 Intel 660p (of soortgelijke) ssd gaan gebruiken. Voorkeur voor een merk heb ik niet; ik heb liever iets meer kwaliteit en mogelijkheden in de toekomst dan het goedkoopste van het goedkoopste.
Onderstaande moederborden staan op mijn shortlist:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Moederborden | ASRock X570 Phantom Gaming 4 | € 173,37 | € 173,37 |
1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 109,- | € 109,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 282,37 |
Welke van bovenstaande moederborden past het beste bij mijn wensen (voornamelijk het niet hoeven te upgraden van de bios)? Of raden jullie andere moederborden aan?