Ik zoek een?
Nieuwe processor met hoge single core performance
Wat is je budget?
rond de 200
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik koop een nieuw moederbord en 16 GB ram. De kast is groot voor elk moeder bord. Er gaat ook een gtx 1060 6gb bij en 450w PSU.
Ik ben aan het twijfelen of ik een i5 of R5 kies voor mijn nieuwe PC upgrade. Dit is wat ik er vooral mee ga doen:
Arma 3 spelen + recorden : Arma 3 loopt op single core, ik zoek een zo sterk mogelijk single core processor. OBS heeft graag intresse in multi core. Ik zoek dus een soort cross van de 2.
Renderen met sony vegas: Dit spreekt voor zichzelf, dit is vooral multi core.
Ik ben dus aan het kijken naar hoge single core maar daarnast ook een goede multi core. De i5 heeft betere single core en de ryzen sterke multi core. Welke zou ik kiezen?
Nieuwe processor met hoge single core performance
Wat is je budget?
rond de 200
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik koop een nieuw moederbord en 16 GB ram. De kast is groot voor elk moeder bord. Er gaat ook een gtx 1060 6gb bij en 450w PSU.
Ik ben aan het twijfelen of ik een i5 of R5 kies voor mijn nieuwe PC upgrade. Dit is wat ik er vooral mee ga doen:
Arma 3 spelen + recorden : Arma 3 loopt op single core, ik zoek een zo sterk mogelijk single core processor. OBS heeft graag intresse in multi core. Ik zoek dus een soort cross van de 2.
Renderen met sony vegas: Dit spreekt voor zichzelf, dit is vooral multi core.
Ik ben dus aan het kijken naar hoge single core maar daarnast ook een goede multi core. De i5 heeft betere single core en de ryzen sterke multi core. Welke zou ik kiezen?
i5 4460 - 1060, COFFEE LAKE, HERE I COME