Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.
Ja, maar dat is nog meer typewerk dan [norml], hoewel je die wel volledig af moet sluiten (met [/norml]) terwijl [nosmilies] netjes met [/] afgesloten kan worden. 
Dus liever zou ik er gewoon een backslash voor zetten

Dus liever zou ik er gewoon een backslash voor zetten

- uBlock Origin
- uMatrix
Ik ben het met @Hahn eens. Als je het niet belangrijk vindt, waarom moet je dat dan komen verkondigen in plaats van gewoon het topic negeren? Zeker als je het op persoonlijke titel doet in plaats van als moderator.Gropah schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 14:18:
Ik snap waar het vandaan komt, ik las vandaag ook nog een topic waarstond waar het 8) moest zijn. Ik denk echter dat er andere dingen belangrijker zijn.

Gewoon geen +1 geven en dat wel doen bij de zaken die in jouw ogen wel belangrijk zijn.
Exact dit.Hahn schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 14:37:
[...]
Appels en peren. Je weet niet hoe de codebase eruit ziet, dus laten we het vooral aan de developers overlaten hoe complex het echt is. En mijn 2 regels was natuurlijk maar een voorbeeldje om een punt te maken. Misschien is het 10 regels, misschien is het 80 regels. Zegt alsnog niks over complexiteit.
Voor mij is dit ook maar gewoon een van de features op de stapel. Maar voor hetzelfde geldt is het wel een kleine tweak die heel eenvoudig aan de escape-code toe te voegen is. Geen idee!
[Voor 22% gewijzigd door Room42 op 24-08-2019 14:48]
- uBlock Origin
- uMatrix
Pagina: 1