Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.
[nosmilies] doet dat: :)
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Jammer dat het weer benoemd moet worden, maar: zullen we eens niet alles al afschieten voordat het überhaupt overwogen is?Gropah schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 14:18:
Ik snap waar het vandaan komt, ik las vandaag ook nog een topic waarstond waar het 8) moest zijn. Ik denk echter dat er andere dingen belangrijker zijn.

Misschien is het wel een tweakje van 2 regels code en vindt een developer het leuk om even snel tussendoor op te pakken.
The devil is in the details.
Ik zei het niet omdat je rood gekleurd bent, maar omdat het nogal Tweakers eigen is om direct te bedenken waarom iets niet kan of moet.Gropah schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 14:32:
[...]
Het is niet alsof ik meer over MF te zeggen heb als een willekeurige andere gebruiken. Heb ook nog nooit een voorstel van mij live zijn gaan. 'T is iets wat ik zeg als persoon.
En aangezien je er toch niks over te zeggen hebt, lijkt het me ook niet nodig om aan te geven dat jij denkt dat er andere zaken belangrijker zijn, toch?

Appels en peren. Je weet niet hoe de codebase eruit ziet, dus laten we het vooral aan de developers overlaten hoe complex het echt is. En mijn 2 regels was natuurlijk maar een voorbeeldje om een punt te maken. Misschien is het 10 regels, misschien is het 80 regels. Zegt alsnog niks over complexiteit.Niets is zomaar waarschijnlijk 2 regels code, en die kans word zeer waarschijnlijker als het om parsers gaat. Over het algemeen zijn dat nogal complexe dingen
Zelfs iets kleins als de tijd van laatste reactie laten zien ipv de reactiecount in listings op mobile is al 26 regels als CSS (hoewel dat waarschijnlijk minder word als je in de source kunt zitten).
The devil is in the details.
Pagina: 1