Toon posts:

Buitenlandse EU prepaid en abbo opties

Pagina: 1
Acties:

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
In de roaming wet is dit soort gebruik als uitzondering opgenomen. Het is voor providers toegestaan om extra kosten te rekenen wanneer je het abonnement teveel in het buitenland gebruikt. Als ik mij niet vergis is het bij de grote 4 verplicht om elke 30 tot 60 dagen in Nederland te zijn.

Bij mijn eigen provider (Simpel) is het belangrijk/verplicht dat je in Nederland meer verbruikt dan in het buitenland.

Ik kan mij zomaar voorstellen dat ook providers in het buitenland deze voorwaarden hebben, waardoor het dus eigenlijk niet te doen is om een abonnement af te sluiten buiten je eigen land.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Hangt van de voorwaarden af, maar ook daar zal zoiets instaan.
Wel lastig voor mensen die echt veel reizen voor hun beroep (of voor de lol). Zoals ik. Dit jaar ben ik toevallig meer dan 30 dagen in Nederland, maar ik heb geen idee waar ik volgend jaar woon. Dus geen abbo afsluiten begrijp ik wel... Jammer dat dat allemaal zo lastig is.
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, maar de uitzonderingen maken zoiets meestal juist duurder. Dus je moet ergens de grens trekken.

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

GeoBeo schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 13:52:
[...]

En hoe zit dat bij prepaid?

Wel lastig voor mensen die echt veel reizen voor hun beroep (of voor de lol). Zoals ik. Dit jaar ben ik toevallig meer dan 30 dagen in Nederland, maar ik heb geen idee waar ik volgend jaar woon. Dus geen abbo afsluiten begrijp ik wel... Jammer dat dat allemaal zo lastig is.
Een abo kan wel maar je moet opletten dat er geen aansluitkosten zijn als het maar voor kort is, of een minimale contractduur (6 maanden is het langste geloof ik in Europa, Orange Belgie heeft dat).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee