Vraag

• Steellocker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-12-2020
Momenteel gebruik ik een nxzt kraken x 31 maar door rare geluiden vertrouw ik het niet helemaal en aangezien ik laatst een upgrade van mijn cpu gpu en moederbord heb gedaan dacht ik eraan om over te stappen naar een x62. nu is mijn kast helaas nogal klein en weet ik niet genoeg van hardware om het zeker te weten dus ik dacht in confirmeer eerst even of hij überhaupt wel past xD

mijn kast die ik momenteel heb is een NZXT S340 Zwart
mocht er nog meerdere vragen zijn hoor ik die graag :D

ps ik heb een 2070 en ik vroeg me af of ik dan nog steeds genoeg heb aan een 550w voeding? (als ik een grotere fan pak bedoel ik) kan ik dit ergens zien?

Beste antwoord (via Steellocker op 21-08-2019 16:27)

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als ik kijk op de site van NZXT (https://www.nzxt.com/products/s340-white) zie ik:
Radiator Support Front 2 x 140 or 2 x 120mm
Rear 1 x 120mm
Volgens mij is de X62 een 280mm, (=2x 140) dus zou in principe fysiek moeten passen.

Alle reacties

• Steellocker
Hackus schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:23:
[...]

2070 met 8600k kan prima met 550w. maar de X62 is ruim overdreven met 8600K. zonde van het geld is mijn mening.
wat zou je mij aanraden dan?

• Steellocker
xD ben wel iemand die grote voorkeur heeft voor waterkoeling :P
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee