Acties:
  • Beste antwoord
  • +2Henk 'm!

• Patrick
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 11:14
Dell Inspiron 15 7590 al bekeken? Gelijke specs als de XPS met ruimte voor een 2e nvme schijf

• Simon Shipperd
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 23-12-2021
Zeker dat je de juiste bekeken hebt? De inspiron 7590 (de 2019 versie) heeft alles behalve brede bezels.

• Walker1974
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 25-01 15:07
BTO heeft de videokaarten gewijzigd, waardoor de prijzen in de Pricewatch niet meer kloppen. Maar is dit niet wat?

https://bto.eu/product/bto-x-book-16x885-rtx/

• NTwoO
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 24-01 11:18
Enkele dagen geleden was ik bij BTO langs om naar de laptops te kijken. Het toetsenbord typt best lekker. De hardware is vrij netjes aan elkaar gezet. De scherm ziet er goed uit en is scherp. Al met al wel een nette oplossing. Een gebruiker op de Gentoo forum heeft ook zijn zijn mening gedeeld. De batterijleven is helaas te karig voor mijn doeleinden. Ik ga toch de Dell of de Asus overwegen. Het kan prima als single boot. Ik wil toch niet zo nodig gamen op de laptop...

• YRH
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 12:00
NTwoO schreef op maandag 2 september 2019 @ 11:06:
Enkele dagen geleden was ik bij BTO langs om naar de laptops te kijken. Het toetsenbord typt best lekker. De hardware is vrij netjes aan elkaar gezet. De scherm ziet er goed uit en is scherp. Al met al wel een nette oplossing. Een gebruiker op de Gentoo forum heeft ook zijn zijn mening gedeeld. De batterijleven is helaas te karig voor mijn doeleinden. Ik ga toch de Dell of de Asus overwegen. Het kan prima als single boot. Ik wil toch niet zo nodig gamen op de laptop...
Ik heb de Dell nu een aantal weken en hij is echt fantastisch! Veel meer verwacht ik niet van een laptop.

• NTwoO
28 september is de laptop gearriveerd en de nieuwe onderdelen erin geschroefd. De 2x8GB die ik had besteld is low latency. Door de onhandigheden in de BIOS van Dell is de low latency RAM niet compatibel zonder wat kunst en vliegwerk. Ik heb nu wel 16GB, maar de Dell RAM moet in slot B en een snelle ram in Slot A. Hierover is veel te lezen op het internet.

De 2de SSD is ook met een heatpad in contact gebracht met de behuizing. Op de 2de SSD is Linux gezet. Die draait prima op een aantal puntjes na. Er zijn nog wel puntjes die gefixed moet worden, maar dat komt wel tzt.

De koelpasta is ook vervangen met wat betere smurrie en hierdoor kan de laptop op volle boost snelheid continu draaien. Ik heb nog geen undervolting oid gedaan, maar dat komt nog. Het is geen verkeerd systeem. Zeker aan te raden ipv een XPS.

De 7590 is trouwens wél een Dell waarbij de vrm modules netjes met heatpads op de heatpipe matrix zijn aangesloten. Een verbetering die oudere Dells ook het internetfora vol van liggen. Iig fijn dat hier niet verdere werk gevraagd wordt in de huidige serie. Met deze eenvoudige verbeteringen is het een dijk van een laptop.

Dank voor alle advies. Het heeft me echt geholpen!

• NTwoO
@YRH Thermal grizzly kryonaut
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee