Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Extreem veel reclame op de frontpage

Pagina: 1
Acties:

• joenevd
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 19:14
Geachte redactie,

Het viel me al vaker op, maar nu wilde ik er een opmerking over maken.
Het is namelijk dat ik regelmatig zo veel/grote reclame op de pagina heb, dat er niet eens nieuws te zien is.
Zie de toegevoegde afbeelding voor een voorbeeld.

Ik begrijp dat inkomsten nodig zijn en daarom heb ik geen adblocker meer.
Echter zijn er maar weinig websites waar ik zoveel last van reclames heb als tweakers.net.
Terwijl tweakers.net juist een website/community is die ik wil steunen, is het de enige website waardoor ik nu nadenk om de adblocker weer te installeren.

Ik denk dat ik niet de enige bezoeker op tweakers ben met dit gevoel en hoop dat hier rekening mee gehouden kan worden.

• NiGeLaToR
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 22:49
@joenevd ik heb dit 'probleem' voor 1 € per maand opgelost :)

Zoekt met regelmaat developers voor BigDataHub en IT consultants voor InTellegus. DM even voor meer info of check de site(s).

• WoutF
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 21:57

WoutF

Hoofdredacteur
De redactie gaat niet over banners en de positie ervan, ik verplaats deze dus even en haak collega @ikloon aan

• corporalnl
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 23:18
Nja ik heb er geen last van. Als je er last van hebt kan je ook een Abbo nemen toch? ( aangezien je tweakers wil ondersteunen :) )

corporalnl wijzigde deze reactie 16-08-2019 11:28 (21%)

PSN ID= michelNL

• joenevd
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 19:14
Ik had er geen last van, totdat het steeds meer werd met de reclame.
Daarnaast zijn er een tijd geleden de 'prijsvergelijkingen'- rij en het blok met waar nu Age of Wonders staat erbij gekomen.

Alles bij elkaar maakt het toch erg veel 'meuk' voordat je bij de echte content komt.

Ik begrijp dat ik ook een abonnement kan nemen, maar ook zonder een abonnement hoeft het niet zo erg te zijn.

• Eagle Creek
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 17:45

Eagle Creek

Breathing security

Ik vind de hoeveelheid reacties over het nemen van een abonnement een beetje aan de hoge kant. Ik heb zelf ook een abonnement, enerzijds om te steunen en anderzijds tegen de reclame, maar TS maakt hier gewoon een valide punt. Op een gemiddelde resolutie (we spreken hier niet over 800x600) is er blijkbaar zoveel reclame dat dit ten koste gaat van de content. Dat mag hij m.i. best aankaarten zonder uitsluitend bekogeld te worden met "neem een abonnement".

~ Information security professional & enthousiast ~ Nucia ~ EC Twitter ~

• chaoscontrol
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 23:50
Het nieuwe lelijke uiterlijk helpt ook niet, maar dat ligt aan ons en niet aan Tweakers. :')

Inventaris

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 12-10 19:24

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Dit is tot in den treure hier al besproken: Feedback nieuwe FP

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 23:47

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

Disclaimer: reactie als user, niet als crewlid. Ik heb hier net zo weinig over te zeggen als jullie. ;)
Eagle Creek schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:09:
Ik vind de hoeveelheid reacties over het nemen van een abonnement een beetje aan de hoge kant. Ik heb zelf ook een abonnement, enerzijds om te steunen en anderzijds tegen de reclame, maar TS maakt hier gewoon een valide punt. Op een gemiddelde resolutie (we spreken hier niet over 800x600) is er blijkbaar zoveel reclame dat dit ten koste gaat van de content. Dat mag hij m.i. best aankaarten zonder uitsluitend bekogeld te worden met "neem een abonnement".
Helemaal mee eens. Op de screenshot van TS staat welgeteld één heel artikel boven de fold. Dat is erg weinig en zou wat mij betreft nooit voor mogen komen. Als die dikke banner bovenin (die van Acer in het screenshot) ingevuld wordt zou het IMO niet moeten kunnen dat die smallere iets lager (die van Mitsubishi) óók gevuld wordt.`

Ik vind het trouwens jammer dat @ikloon niet reageert na getagd te zijn. Kun je hem eens in persoon porren, @WoutF?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• ikloon
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 18:49

ikloon

Product Owner
[...]

Ik vind het trouwens jammer dat @ikloon niet reageert na getagd te zijn. Kun je hem eens in persoon porren, @WoutF?
Ik had wel even meegelezen maar voelde niet direct de noodzaak om te reageren, sorry. Nu uiteraard wel.

Op zich snap ik de kritiek op de weergave van de frontpage met reclame wel, zeker als je naar het screenshot kijkt. Wel is het natuurlijk zo dat banners nog een onmisbaar onderdeel vormen van het verdienmodel. Voor het geschetste probleem heb ik niet direct een oplossing. Maar ik zal de feedback meenemen bij de discussies die we hier intern over voeren.

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 12-10 19:24

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Nu is net als @NMe zegt, dit niet echt een nieuw probleem, maar al langer een kritiekpunt op de nieuwe FP..

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 23:47

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

ikloon schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:14:
[...]

Ik had wel even meegelezen maar voelde niet direct de noodzaak om te reageren, sorry. Nu uiteraard wel.

Op zich snap ik de kritiek op de weergave van de frontpage met reclame wel, zeker als je naar het screenshot kijkt. Wel is het natuurlijk zo dat banners nog een onmisbaar onderdeel vormen van het verdienmodel. Voor het geschetste probleem heb ik niet direct een oplossing. Maar ik zal de feedback meenemen bij de discussies die we hier intern over voeren.
Ik snap dat reclame nodig is voor het overleven van de site, maar wanneer er mede door die reclame slechts één artikel zichtbaar is wanneer je de site bekijkt is er toch iets heel erg mis.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Osiris
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online
Cyphax schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 09:23:
[...]

De review, die neemt een flink stuk van het scherm in beslag. ;)
Ah, dacht dat 't ook een huge banner was :')

Je ziet 't verschil amper. Leuk voor de adboeren, maar minder goed voor Tweakers lijkt me ;)

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23:58

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Formule 1

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True