Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Whatsapp berichten komen niet door op Wifi netwerk

Pagina: 1
Acties:

• crack_en_hack
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 12-09 15:22
Oh wauw, ik gok dat dit het is :9~ .

Ik ga sowieso even een nieuwe modem aanvragen.

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 12-09 15:22
Hallo Tweakers,

Inmiddels 2 weken verder en het probleem is opgelost.

Oorzaak was inderdaad het oude Cisco EPC3925 modem, dan in een soort standby modus gaat (bekend probleem zo blijkt).
Ziggo gebeld en binnen 3 dagen lag er kostenloos een nieuw modem in de bus.

Na 30min was alles weer up en running oOo .

Dank voor jullie meedenken _/-\o_ d:)b

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True