Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Laatste kans om te stemmen voor de Tweakers Awards 2019/2020!

Dit jaar organiseert Tweakers alweer voor de dertiende keer de Tweakers Awards, de publieksprijs voor de beste technologie- en elektronicaproducten. Laat je stem gelden en maak kans op een Google Stadia Premiere Edition, Nintendo Switch inclusief Mario Kart of een setje Sony WF-1000XM3 in-ear oordoppen.

Stemmen

Toon posts:

110 volt naar 220v adapter nodig?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online
De voedingen van je apparatuur hebben een label waar op staat op welke spanning ze kunnen werken. De meeste moderne elektronica kan op zowel 110V als 230V werken en ook op 50 en 60Hz. Als je dat nakijkt is het oké.

• DukeBox
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 20:21

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

SmurfLink schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:45:
Nog nooit van overspanningsbeveiliging gehoord?
Jawel, maar dat had je niet in je post vermeld.

En die zou je dan zelf gemaakt moeten hebben want een schuko doos zou hier natuurlijk gewoon tot ~240V gaan.

Daarnaast vraag ik mij sterk af of die overspanning beveiliging zo werkt, ik dacht dat dat alleen voor het filteren van korte impulsen (μs) is met een veel hogere spanning (enkele kV's).

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True