Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Edgerouter X en extra poorten?

Pagina: 1
Acties:

• laurens0619
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 08:00
Ja kan prima
Maar waarom niet gewoon de ziggo terug in routerfunctie? Tenzij je hele specifieke zaken nodig hebt is de standaard router prima

CISSP! Drop your encryption keys!

• ViNyL
  • Registratie: augustus 2001
  • Niet online
Heb de edgerouter x besteld! Of ik het PRO ap neem kan ik altijd nog bedenken voorlopig hangt de LITE om uit te proberen.

• laurens0619
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 08:00
@ViNyL Leuk, ga je geen spijt van krijgen! Wat ik zelf erg gaaf vond is dat ik geen enkel apparaat ken van 50 euro dat 300-500mbit ipsec throughput weet te doen. Meestal kom je niet boven de 20mbit uit met een goedkoop routertje.

@Palo Alto Lees de bekende iptv topics maar eens door ;) Soms passen ze ip adressen aan waarna je je subnets weer moet wijzigen. Soms klapt het igmprouter stukje er gewoon uit. Ik vond het een hoop gedoe wat het mij niet waard was (maar kan natuurlijk ook aan mijn kennis/geduld hebben gelegen :))

CISSP! Drop your encryption keys!

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Internet

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True