Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Edgerouter X en extra poorten?

Pagina: 1
Acties:

• ViNyL
  • Registratie: augustus 2001
  • Niet online
Van Ziggo heb ik een connectbox die in bridge mode staat. Daarachter hangt een Frtiz!box 7581 waar ik nogal wat problemen mee heb. Die ben ik dus liever kwijt dan rijk :)

Nu heb ik een Ubiquity UniFi AP-AC-LITE geleend van iemand om eens te proberen. Dit geeft in ieder geval stabieler wifi dan de Fritz!box. Ik denk er over om een PRO aan te schaffen van Ubiquity vanwege de hogere snelheid die je er mee haalt.

Om de Fritz!box helemaal kwijt te raken heb ik gekeken naar de andere Unifi lijn maar dat is me te duur voor wat je er voor krijgt eerlijk gezegd. De Edgerouter X lijkt me een leukere en mss wel betere optie met meer opties. Qua prijs scheelt dat ook nogal, ipv van een Unifi USG en switch koop je alles de Edgerouter X. Ik heb dan alleen meer poorten nodig. Kan ik op een van de poorten gewoon een unmanaged switch hangen? Iemand met een soortgelijke setup of andere tips?

Mijn lijstje zou dan zijn:
Edgerouter X of ander kleiner model
Switch(simpele unmanaged?)
Accesspoint

Dit is wat budgetvriendelijke dan alles van Unifi lijn (cloudkey nog niet meegeteld).

Ik heb in totaal 5 poorten nodig om alles in huis bekabeld aan te sluiten. De rest is draadloos.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Disney

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True