Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

IP veranderen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Maarten18NL
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 01-09 19:43
Ik ben recentelijk slachtoffer van een DDOS-aanval geworden, wat mij bijna gamecurrency t.w.v. honderen euro's kostte. 10 minuten voor de DDOS-aanval had ik op een gyazo.nl/blabla linkje geklikt, blijkbaar is het mogelijk om met het domein '.nl' je ip te grabben, dit is gebeurd.

Nu heb ik mijn internetprovider solcon gebeld met de vraag of mijn IP kan veranderen, aangezien ik momenteel online niet de activiteiten kan doen die ik zou willen (risico op DDOS). Nu schijnt het niet mogelijk te zijn om mijn IP op aanvraag te veranderen, er moet eerst bewijs zijn voor de '2e lijn dienst?' dat er daadwerkelijk een DDOS aanval plaatsvind. Daarom staan nu de logs aan, maar ik heb weinig zin om nog eens het een en ander te verliezen door op een verkeerd moment ge DDOS-ed te worden.

Wat zijn mijn opties? Is het logisch dat mijn internetprovider niet in staat is mijn IP te veranderen? Het gaat hier om een statisch IP. Is mijn enige optie om van internetprovider te veranderen?

Maarten

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True