Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Shadow343
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 08-01 23:18
Hey!

Ik heb sinds 2 dagen dat mijn internet het erg vreemd doet. Het begon op de Playstation die met de kabel verbonden is. Opeens klapt internet eruit en geeft die aan kan geen verbinding met de server maken. Als ik kijk naar internet testen geeft die aan ip ophalen succesvol en en internet verbinding mislukt. Wifi alles ligt dan plat. Wel verbonden maar geen internet.

Het duurt ongeveer 5 minuten en dan is alles weer werkend.

Met Netflix is hetzelfde je ziet de kwaliteit langzaam beter worden na 10/15min buffert die even en gaat dan van een slechte kwaliteit weer naar wat goeds.

Ik kan er niks over vinden op het internet en wordt er langzaam gek van. Factory reset is al gedaan.

Het lijkt een dns probleem althans dat geeft de ps4 aan.

Kunnen jullie me uit de brand helpen?

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True