Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Recentelijk verschillende BSOD's. (No clue)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• skaylars
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 28-08 11:04
Beste mede tweakers,

Ik heb een aantal maanden geleden een compleet nieuw systeem voor mijn jongere broertjes gebouwd. Dit heeft altijd prima gewerkt maar sinds een aantal weken krijgt de PC regelmatig BSOD's bij het opstarten.

BSOD's: NTFS.exe, ntoskrnl.exe, FLTMGR.SYS en nog meer.

Het systeem:
Ryzen 2600 (Stock clock atm)
Corsair 3000 C16 (XMP profile)
AMD MSI ARMOR RX 580
Crucial MX500 (500GB)
WD5000AAKS-00Z1A0 (500GB HDD)

Na zelf het een en ander getest en geupdate te hebben alsnog het zelfde probleem, dit heb ik gedaan:
Bios geupdate naar laatste versie. (alle OC's gereset)
Fresh Windows installatie
AMD Driver/chipset geupdate
Memory scan met Memtest86 (tot 3 keer toe)
SSD en HDD gescanned met HDtune (quick en grondig)
Systeem draait daarom nu tijdelijk op de HDD.
AHCI driver geupdate
Verschillende sata kabels en poorten geprobeerd.

En ben vast wel iets vergeten, heb ondertussen aardig wat dingen geprobeerd. Ik heb geen idee wat het probleem kan zijn wellicht dat iemand mij hiermee kan helpen?

Hier de laatste BSOD's:
https://drive.google.com/...4kedd_fizUyg4?usp=sharing

Mijn iRacing profiel

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True