Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Laptop voor school en latere studie

Pagina: 1
Acties:

• Wintervacht
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 19-04 20:19

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Gerwin_03 schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:03:
[...]

Ik weet dat ik allemaal eigen kan selecteren qua voorkeuren in pricewatch maar ik heb eigenlijk totaal geen verstand van wat ik nodig heb in computers, hebben jullie hier dan een soort lijstje van dingen die wel echt nodig zijn?
Alvast bedankt,
Gerwin
Ja een behuizing met scherm en toetsenbord, cpu op een moederbord met ramgeheugen en een voeding.

Heb je het stukje van het forumbeleid over 'eigen inzet' gemist? Misschien moet je eerst eens opzoeken wat nou precies de wensen en eisen zijn en op basis daarvan met een eigen idee komen, zeker als je het verschil tussen een Windows laptop en een macbook niet weet.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

• frankyfn126
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 10:58
Gerwin_03 schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:15:
[...]
een i7 nodig heb of dat ik aan een i5 processor genoeg heb.
Een i5 of i7 zijn niet direct met elkaar te vergelijken. Het gaat oa om de generatie en versie
een i7 u variant kan soms minder presteren dan een i5 H variant.

• route99
  • Registratie: augustus 2017
  • Nu online
Ik zou die 2 jaar uitzingen met een redelijke 2e hands laptop.