Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Laptop voor school en latere studie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Gerwin_03
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 16-11-2019
Hoi Tweakers,
Ik ga nu naar de 5de klas vwo en heb een laptop nodig, ik heb van school een iPad gekregen maar dat ding dat trekt word niet eens meer en ik wil graag makkelijker kunnen werken aan verslagen etc. Ik wil nu dus een laptop kopen die ik aankomende 2 jaar voor mijn vwo kan gebruiken en daarna ook nog met mijn studie (HBO waarschijnlijk). De laptop moet dus lang mee gaan en niet snel sloom worden.
Wat ga je met je laptop doen?
Gebruiken voor school en misschien een keer mijnenveger spelen ofzo :)

[i]Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Ik wil sowieso word, Excel etc gaan gebruiken en waarschijnlijk moeten er nog wel wat programma's opkomen voor mijn studie. Ik heb trouwens nog geen flauw idee wat ik wil gaan studeren dus ik moet een beetje een alleskunner hebben qua laptop denk ik?

Wat is je budget?
Rond de 1000-1200 euro

[b]Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja hij zal vaak in mijn tas gaan dus ik dacht aan een 13/14 inch

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zat een beetje te kijken naar een MacBook aangezien die lekker lang snel blijven (wat mij verteld is) en omdat dat laptops zijn die volgens mij ook wel lang meegaan. Ik hoef trouwens niet persé een Apple hoor dus Windows is ook helemaal oke maar de Windows van mijn moeder was binnen no-time super sloom dus dat schrik mij een beetje af maar ze had volgens mij geen laptop van 1000€

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True