Vraag

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:39

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Beste Tweakers,

Vorige week heeft mijn Polar H7 hartslagmeter het begeven. Bij mijn zoektocht naar een nieuwe werd de H10 geadviseerd.

Zo gezegd, zo gedaan; Polar H10 besteld bij Coolblue en binnen een dag geleverd. Het betrof een tweedekansje, maar Coolblue gaf aan dat het product in originele staat was. Dat heb ik natuurlijk meteen gecontroleerd.

Helaas leek de H10 de hartslag, na het syncen met mijn M200 horloge, niet door te geven. Sterker nog, het horloge crashte meteen. Daarna gepaired met mijn Pocophone F1. Deze zag het Bluetooth device en kon er mee verbinden. Maar daarna kan de Polar Flow-app de hartslagmeter niet vinden en er ook niet mee verbinden. Wel staat hij in het lijstje met devices, maar ik kan de hartslagmeter niet updaten.

Omdat het een tweedekansje betrof, heb ik in overleg met Coolblue besloten hem om te ruilen voor een nieuw product. De "oude" heb ik teruggestuurd en een nieuwe-nieuwe ontvangen.
Wat schept mijn verbazing; de problemen zijn precies hetzelfde :-(

Het horloge laat de hartslag niet zien, mijn telefoon kan niet verbinden met de hartslagmeter. Met andere woorden, hij doet het niet.

Nu twijfel ik of het probleem in de H10 zit, of in mijn M200 en Pocophone F1.

Volgens Polar moeten de M200 en H10 met elkaar overweg kunnen.

Hebben meer mensen deze hartslagmeter en/of telefoon en horloge?

Ik hoor het heel graag _O_

Matis

[Voor 6% gewijzigd door Matis op 07-08-2019 16:52]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Beste antwoord (via Matis op 07-10-2019 12:01)

• SPX420
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Matis schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 17:02:
@rens-br Dank daarvoor, zo staat het inderdaad beter :Y

Ik heb de hartslagmeter gereset door de batterij er 5 minuten uit te halen en met mijn vingers de stekkertjes kort te sluiten.
Nu krijg ik de volgende melding op mijn telefoon wanneer ik probeer te verbinden met de hartslagmeter:
[Afbeelding]
Ik heb hetzelfde probleem met mijn polar vantage M en de pocophone. Ik denk dat het dus aan de telefoon ligt.

Alle reacties

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee