Toon posts:

Nieuwe game + dev pc

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• nectar007
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-03 21:20
Dag allemaal,

na drie jaar is het tijd om nog eens een nieuwe pc in huis te halen (wordt afgeschreven, dus iedere 3 jaar een nieuw systeem + verkopen van het oude).

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Web devopment + gaming

Wat mag het systeem gaan kosten?
2000€ is de absolute max, maar moet zeker niet bereikt worden. :)

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm + andere randapparatuur.
Echt enkel de tower nodig :)

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
everything! :+

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, altijd Intel fan geweest, maar sloeg eigenlijk nergens op.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Tja, niet te luid, maar moet ook niet onhoorbaar zijn.

Ga je overklokken?
Nein. ]

Wat verwacht je van ons?[i]

Hieronder mijn eerste lijstje and I would appreciate the feedback :)

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 7 3700X Boxed€ 345,05€ 345,05
1MoederbordenMSI X570-A Pro€ 172,99€ 172,99
1VideokaartenMSI GeForce RTX 2070 Super Ventus OC€ 550,-€ 550,-
1BehuizingenSharkoon Pure Steel RGB Zwart€ 75,50€ 75,50
1Geheugen internCorsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16€ 114,90€ 114,90
1VoedingenCorsair RM550x (2018) Zwart€ 90,55€ 90,55
1Solid state drivesIntel 660p 2TB€ 202,80€ 202,80
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.551,79

Alle reacties

• nectar007
X470 bordje neem ik sowieso niet, door de vele problemen die ik overal zie verschijnen met flashen kies ik direct voor een X570.

scherm: pricewatch: Samsung C34F791WQ Wit

En met AMD kaarten heb ik nog nooit een positieve ervaring gehad, dus daar blijf ik wel liever bij NVidia.

• nectar007
Niemand?
Mijn grootste bezorgdheid is de compabiliteit van het RAM geheugen en of de SSD wel afdoende is?

• nectar007
verdubbelt natuurlijk de prijs van de opslag direct.
Wat is de levensduur van een QLC SSD? Is dat zoveel onbetrouwbaarder?

• nectar007
Ik lees goede zaken over de case.
Zou het helpen als ik het zijpaneel binnenin verwijder en daar nog twee 120mm intakes toevoeg?
Dan zijn er 5 intakes en eentje om af te voeren. Of zit ik hier helemaal verkeerd?

De wraith prism kan ik eventueel nog vervangen door een mugen of darrock, maar wil dat enkel doen asls het echt nodig is.
Van wat ik lees zijn de meegeleverd koelers van AMD best ok.

Maar het kan zijn dat ik hier helemaal verkeerd zit natuurlijk ...
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee