Toon posts:

allround Game/entertainment PC - 1200-1500 euro

Pagina: 1
Acties:

• BellerophoNL
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-10-2022
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag gamen op 1440, 80-144 fps. Zou naast Starcraft2/Dota2 ook weer eens wat shooters willen spelen zoals Apex of de nieuwe Dooms.
Meerdere streams tegelijk kunnen kijken en series/films kijken met 5.1 en 7.1 geluid.
Computer staat vaak de hele dag aan en in de woonkamer. Hij wordt gebruikt voor TV kijken, films kijken, netflix/youtube/Twitch en muziek.
PC moet zuinig en stil zijn. ga hem laten bouwen door Azerty, wegens goede hulp/klantvriendelijkheid in het verleden.

Wat mag het systeem gaan kosten?
zo'n 1500 euro. zo veel mogelijk bang voor buck

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
de huidige computer (2014) wil ik naar zolder plaatsen en de computer daar (2008) ga ik wegdoen.
zal alleen een muis en keyboard daarvan gebruiken. wil ook nog een goede monitor kopen.
de computer zal aangesloten worden op een onkyo 636 (die ook weer op een LG 4k tv aangesloten staat)
zal ook een dvd brander nog bij komen, maar kan niet op tweakers vinden

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
na een hoop research (voor een leek dan) ga ik denk ik een de nieuwe ryzen 3600 nodig hebben en een redelijk goede grafische kaart. Twijfel nog aan de geluidproductie van de radeon 5700, maar ik lees dat er nieuwe versies komen binnenkort.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee, mijn vorige pc's waren intel/nvidea en heb nooit problemen gehad. overschakelen naar amd is toch eng

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet vooral stil zijn. wil alleen geluid kunnen horen bij zware games, zeker niet bij films of het kijken van meerdere streams tegelijk

Ga je overklokken?
nee, te weinig verstand van

Wat verwacht je van ons?
wil vooral weten of mijn build wel bij elkaar past en of ik overal aan gedacht heb. heb de laatste weken behoorlijk research gedaan, maar ben wel eigenlijk een leek. zijn er betere componenten voor evenveel geld of even goede componenten voor minder geld etc. Bang for buck

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 3600 Boxed€ 205,-€ 205,-
1MoederbordenASRock B450M Pro4€ 74,90€ 74,90
1VideokaartenSapphire Radeon RX 5700 8G GDDR6€ 371,49€ 371,49
1Interne harde schijvenWD Blue 3,5" (256MB cache, 5400rpm), 2TB€ 72,69€ 72,69
1BehuizingenFractal Design Meshify C€ 74,-€ 74,-
1Geheugen internCorsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16€ 94,60€ 94,60
1VoedingenBitFenix Whisper BWG450M€ 78,-€ 78,-
1Solid state drivesIntel 660p 1TB€ 100,95€ 100,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.071,63

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee