Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Brand Kiwi Electronics

Pagina: 1
Acties:

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22-02 16:13
@Mark_88

nieuws: Raspberry Pi- en Arduino-leverancier Kiwi Electronics is getroffen do...

1.) De winkel is gesloten -> Zou dat? Lijkt me inderdaad logisch. Niet het vermelden waard
2.) We hebben het bedrijf om info gevraagd -> Ik denk dat ze echt wel wat beters te doen hebben

Lijken me allebei niet echt nuttige toevoegingen aan het artikel.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True