• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

RoyK

Illustrator

Create / Fail / LEARN / Repeat

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
@XhizorBE Die hele gamingscene is gewoon verziekt. Het is te popi geworden. Te veel schorriemorrie, te veel geld te verdienen. Het word helemaal uitgeknepen door franchise-games; Fifa, PES, NBA, FM. Door studio's die allerlei manieren verzinnen om maar geld te genereren; EA, Codemasters, Activision, Square-Enix Blizzard, Ubisoft. Elk verhaal is al wel zo'n beetje verteld en elke spel moet kort en snel duren want de volgende spel moet natuurlijk ook verkocht worden. Er is geen duurzaamheid. Enz enz enz. Nu met MW 2019. Het was de kans om eens positief in he daglicht te komen, maar nee.

Speel nu nog maar enkel Diablo II: LOD en Simulatie-spellen; dat de enige genre dat nog niet verziekt is. Dat is echt hobbymatig ingesteld. Er is DLC maar je hoeft niet alles te kopen. Je koopt wat je leuk vind. Natuurlijk kost bv Train Simulator (zonder kortingen) 6000 euro, maar hou je van UK treinen? Dan koop je alleen UK spul. Net zoals in een echte hobby-winkel.

[Voor 22% gewijzigd door Ivysaur op 26-09-2019 18:24]

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:34
Skybullet schreef op donderdag 26 september 2019 @ 18:49:
Wauw, ik ben echt onder de indruk van de klantenservice van blizzard. Ik heb het spel gepre-orderd meer dan een week terug. en alle 4 de dagen van de beta gespeeld. Meerdere uren in gestopt. Gemengde gevoelens hebben me doen besluiten om toch te wachten op de ontwikkeling van de ground war modus na launch en dit nu met die lootboxes... . Ik dacht dat het al lang te laat was, maar vandaag een refund request ingediend en meteen goedgekeurd.

Nee dit is geen "kijk mij eens ik heb een refund " post. Als ik straks na launch positieve reviews lees en zie dan koop ik hem alsnog. Het is nog lang geen gelopen race voor mij met dit spel.

Maar mocht denk ik wel geprezen worden dat dit zo kan. Geen vragen gesteld, geen maximale uren in een spel, niet binnen 24 uur ofzo. Meer dan een week geleden. Bonus punten voor blizzard ! _/-\o_
Niet zo bijzonder hoor. Het blijft een pre-order die je tot release op elk moment moet kunnen annuleren. Beta test of niet. Zou me juist verbazen als een shop daar moeilijk over gaat doen.

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-09-2021
Ik moest even wennen aan het spel. Het ziet er totaal niet Call of Dutish uit. Ander studio / engine?

Voor de rest met de stock wapens is het minder leuk. Dus even doorspelen totdat je eigen wapens goed kan benutten dan komt het spel eindelijk tot zijn recht. De BETA is niet slecht, maar ook niet perfect..

Gespeeld / getest op PS4 Pro.

[Voor 5% gewijzigd door theduke1989 op 29-09-2019 14:41]

• Dennis585
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:14
Studio is Infinity Ward en er is een nieuwe engine.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Domme vraag, maar kan het niet echt vinden. Als je hem nu pre-ordered, krijg je dan direct toegang? Of vanaf wanneer is dat?

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

beany

Meeheheheheh

DennusB schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:47:
Domme vraag, maar kan het niet echt vinden. Als je hem nu pre-ordered, krijg je dan direct toegang? Of vanaf wanneer is dat?
Er was een beta periode waar je met een pre-order eerder aan kon deelnemen. Maar dat is voorbij.

CoD MW wordt nu 25 oktober verwacht. Een pre-order heeft nu dus weinig zin, je wint er niks bij. Als zijn er geloof ik wel iets van pre-order bonussen, maar of dat de pre-order waard is???

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
DennusB schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:47:
Ik ben wel benieuwd wat je dan vond toen je "call of duty modern warfare beta" invoerde op Google. Tweede hit:
DE BÈTA IS AFGELOPEN. BEDANKT VOOR HET SPELEN!

• bram1984
G_Dragon schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:01:
[...]

Wij spelen altijd samen in split-screen met cod4, merk er geen beperkingen door en het is ook nog eens ontzettend gezellig zonder een 2e Xbox/tv te moeten kopen
Ik kan me moeilijk voorstellen dat je lekkere scores haalt met een half scherm en ook nog eens de afleiding van een scherm eronder. En qua geluid ben je ook zwaar in het nadeel. Een half scherm en niet kunnen horen waar voetstappen vandaan komen, dat zijn toch wel flinke beperkingen. Maar prima zolang het gezellig is. :Y)

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-05 20:26
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:14:
[...]

Deels zeker, maar je hebt reactie en reactie. Ik vond in de beta maps dat je te allen tijde van zoveel kanten benaderd/beschoten kan worden, dat het aantal 'eerlijke' vuurgevechten best laag was. Er zat altijd wel iemand in een raam ergens wat je gewoon niet af kon dekken/clearen zonder je bloot te stellen aan iemand die in de rug spawnt/loopt en dan maar moet reageren met 180 graden headshots.
Moet zeggen dat ik dit eigenlijk helemaal niet zo ervaren heb tijdens de beta.
Helaas lijkt Activision weer precies te gaan doen wat Activision altijd doet, de game vlak na launch weer volhangen met mtx, xp grinds en lootdrops, al dan niet met p2w elementen. Misschien nog wat server tickrate downgrades voor de goede orde zodra de positieve reviews binnen zijn. Dus dat wordt weer geen CoD voor mij vooralsnog, eerst maar eens afwachten hoe dat zich gaat ontwikkelen. :/
Was zelf ook van plan om 1 of 2 maanden te wachten om dezelfde reden ware het niet dat ik CoD gratis kreeg bij een rtx kaart voor het werk. :P
Het wordt imo wel tijd dat op europees niveau lootboxes worden aangepakt.
Nu alleen belgië dit doet gebeurd er nog te weinig.

[Voor 5% gewijzigd door servival7 op 03-10-2019 11:21]

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:33

Thompson

Beeromaniac

Vrijdag schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 13:46:
Ik heb Ground War (met die voertuigen) zelf wel gespeeld maar merkte dat het met standaard wapens vrij kansloos was. Daarom ga ik denk ik eerst maar in HCKC/HCDOM wapens levelen. Dat zijn op dit moment sowieso mijn favoriete modi.

Mijn speelstijl is wel redelijk rusher, als ik wil gaan kamperen zet ik wel een tentje op in BF :+ Liever pak ik objectives, maak me dan ook nooit zorgen om streaks (want die haal ik nooit :P ) of K/D ratio.
Wél hoop ik dat ze meer punten gaan toekennen aan objectives, zodat je met DOM er tenminste ook wat aan hebt, behalve dat er gewoon op de middelste wordt gekampeerd. Maak in dergelijke mode een kill gewoon tien punten en objectives honderd ofzo.
...maar dat zal wel nooit gebeuren want dan krijg je al die streamers die gaan piepen en krijsen over "muh K/D ratio! :'( !"
Ik zie daarom ook veel liever point streaks dan killstreaks.
Iets als elke 100 gehaalde punten is 1 "punt" voor je streak..
Kill = 50
Assist = 25
Headshot = 10
Long Range = 10
Objective pakken = 100
etc. etc.
Dat kunnen ze dan uiteindelijk prima balanceren dat allerlei verschillende speelstijlen wat opleveren.

Overigens hoop ik sowieso dat er vrij snel een standaard "setting" komt waarbij bepaalde killstreaks en/of wapen(mods) uitstaan. Een beetje zoals vroegah met Promod in CoD4:MW, alhoewel dat wellicht wel vrij ver ging. Want de mate van wapen customizen en hoezeer je daar ook echt wat van merkt vond ik in deze game echt top!

Beeromaniac

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:43
En deze ;)

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:57

Rivanov

Apple freak

Ooit van Google gehoord?

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-05 18:31
Nol_NL schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 17:29:
Alleen vliegen de lootboxen nu door de lucht ;) Ik zou nog even wachten met een preorder.
https://charlieintel.com/...o-coming-this-week/57266/

Ze zijn er blijkbaar (nog) niet mee bezig.

[Voor 6% gewijzigd door jeryz op 14-10-2019 09:51]

Alexknl schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 10:46:
[...]

Ze moeten eerst genoeg spelers binnenharken, die lootboxen beginnen ze eind van het jaar / Q1 2020 mee :9
Misschien nog ietsje eerder, als "verrassing!" tijdens de kerst. Want ze moeten natuurlijk wel kerstpakjes, sneeuwcamo's en holiday cheer emotes verkopen :P

#waitingforthelootboxtodrop :+

[Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 14-10-2019 11:07]

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 13-04 16:41
Hij durft wel. :)

-Supply Drops waren al bij vlagen in de beta te zien
-Er moet linksom of rechtsom een season pass gecompenseerd worden
-Dezelfde leugens hebben ze al een aantal keer verteld

Nee, dit keer gaat hélémaal goedkomen. |:(

• jeryz
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 12:42:
[...]

Hij durft wel. :)

-Supply Drops waren al bij vlagen in de beta te zien
-Er moet linksom of rechtsom een season pass gecompenseerd worden
-Dezelfde leugens hebben ze al een aantal keer verteld

Nee, dit keer gaat hélémaal goedkomen. |:(
De voorgeschiedenis voorspelt niet veel goeds nee :P
Al worden lootboxen wel steeds meer aan banden gelegd, de politiek zit er ook mee... Hopelijk verdwijnt het op den duur voorgoed. Al heb ik er met MW een hard hoofd in.

Ik koop niks buiten de game, dus op zich heb ik er niet veel mee te maken. De sterkere wapens, mja, dat is dan maar zo.

• veryferry
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-04 17:57
Ik snap deze reacties nooit zo. Tuurlijk heeft hij vast wel van Google gehoord MAAR

A ) niet iedereen is even handig in Google zoeken.
B ) als iedereen alleen maar op Google terecht kan met vragen, waarom bestaat dit forum dan? Deze community is toch in het leven geroepen om elkaar te helpen ipv elkaar weg te sturen naar andere sites?
C ) als je geen zin hebt om (inhoudelijk) te antwoorden, waarom dan überhaupt antwoorden?

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

veryferry schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:22:
[...]

Ik snap deze reacties nooit zo. Tuurlijk heeft hij vast wel van Google gehoord MAAR

A ) niet iedereen is even handig in Google zoeken.
B ) als iedereen alleen maar op Google terecht kan met vragen, waarom bestaat dit forum dan? Deze community is toch in het leven geroepen om elkaar te helpen ipv elkaar weg te sturen naar andere sites?
C ) als je geen zin hebt om (inhoudelijk) te antwoorden, waarom dan überhaupt antwoorden?
Dit is Tweakers. Enige technische kennis wordt hier toch wel op prijs gesteld. Zeker zo’n basale vraag als een netwerkkabel. Het is hier geen Viva.

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5

Maar wel rood goud. Want die zijn sneller 8) En gesmeed door elven bij maanlicht!

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:51
Nog even en dan komt de nieuwe call of duty uit, tijd voor een goede nieuwe headset. Ik ben echt een leek hierin en gebruik nu tijdelijk een plantronics gamescon headset via 3,5mm jack aangesloten. Ik hoor voetstappen maar waar ze vandaan komen, geen idee!

Zou een HyperX Cloud Flight of Steelseries Artics 7 verbetering geven hierin en een goede meerwaarde zijn voor COD? Beide hebben stereo geluid voor de PS4.

• veryferry
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-04 17:57
Rivanov schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 18:00:
[...]

Dit is Tweakers. Enige technische kennis wordt hier toch wel op prijs gesteld. Zeker zo’n basale vraag als een netwerkkabel. Het is hier geen Viva.
Maar ondertussen is Tweakers al lang geen forum meer met alleen maar hardcore techgeeks.
De doelgroep (of in ieder geval de user base) is inmiddels veel breder geworden.

Nou vind ik het in dit geval dan nog niet eens helemaal misplaatst, maar ik zie deze zelfde reactie best vaak voorbij komen.

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:17
G_Dragon schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:32:
https://www.psx-sense.nl/...jfruimte-als-black-ops-4/

60.86GB Vrije ruimte op de consoles! :)
Dat is wel heel weinig en zorgwekkend 8)7
Hoezo? Je bent bang dat de game lelijk zal zijn of weinig content zal hebben?

Kan zijn door wat optimalisaties in de engine dat assets wat meer gecompressed kunnen worden.. wat dus een kleine filesize oplevert.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

G_Dragon schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:32:
https://www.psx-sense.nl/...jfruimte-als-black-ops-4/

60.86GB Vrije ruimte op de consoles! :)
Dat is wel heel weinig en zorgwekkend 8)7
Wees gerust, de rest van de camo's, charms, calling cards en emotes komen ongetwijfeld binnen met een day one patch :+

Release komt wel goed uit, ik heb dan net een paar dagen vrij :9

Ik duik denk ik meteen maar even de MP in, SP heeft niet zoveel haast.

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:17
G_Dragon schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:32:
[...]

Geeft niet , kan gebeuren. Misschien was ik ook wel niet helemaal duidelijk in mijn verhaal, vaak begint het inderdaad klein en uiteindelijk zit je over de 100GB heen. Heb je een beetje zin in de game?
Ik kan serieus niet meer wachten, kon al niet stoppen met spelen bij de beta _/-\o_
Ik heb dus in het beta weekend eigenlijk amper tijd gehad, heb ff tussendoor 2 potjes kunnen spelen en dat was het :) Ik was dus nog niet heel erg hooked, maar had dus ook geen problemen met nog ff een week of 6 wachten :-D

Maar, ik ga zeker weten compleet los zodra 'ie er is, net als met elke COD eigenlijk tot nu toe :-D

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• crimby
jvdx schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:44:
[...]

Persoonlijk heb ik een week geleden de Razer Kraken Tournament edition gehaald (toevallig was deze een dag later ineens van 75eu naar 94eu gegaan) en deze bevalt tot nu toe erg goed. Werkt perfect op de PS4 en heeft USB aansluiting voor op de PC. Virtual surround, als je dat wil, al moet ik zeggen dat de normale stereo via de PS4 controller top werkt; ik hoor alles. Iedere stap kan je perfect plaatsen. Wat mij betreft een aanrader.
Ik kom van een oude Sennheiser PC350 (uit 2010?) die toen een stukje duurder was, maar zeker niet beter dan de Razer!

OT: Ben stiekem al aan het aftellen, hopelijk gaat het een beetje soepel worden zonder bugs. De beta was amper te draaien op mijn pc door constante loading screen freezes en vrij slechte performance. Nu dus een fysieke copy voor de PS4 besteld want KB&M support. 8)
Op de PS4 verliep de Beta echt awesome! Heb spijt dat ik die beide weekenden heb gespeeld, het wachten duurt nu heel lang. 25 oktober om 09:00 maar meteen naar de Game Mania om mijn pre-order op te halen :9 :9

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18:36
Ik kijk ook erg uit naar de nieuwe COD. heel vervelend dat ik dat weekend toevallig vrij ben van vrijdag t/m maandag ;)

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-02 10:57
Ik kan hem zaterdag al downloaden staat er in de ps4 store. Zijn op tijd deze keer. En volgend een youtuber zou het op ps4 61 gb zijn om te starten

• Dennis585
Wolverine9000 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 14:47:
Ik kan hem zaterdag al downloaden staat er in de ps4 store. Zijn op tijd deze keer. En volgend een youtuber zou het op ps4 61 gb zijn om te starten
Waar zie je het staan dat je de game zaterdag al kan preloaden in de PS Store?

Op mijn PS4 Pro staat vanaf de 22ste, dinsdag dus.

• servival7
@JeRyZ laten we het hopen.

@Batiatus liever helemaal geen lootboxes. Ik zit er niet op te wachten dat ik in een serieuze shooter iemand zie schieten met een wapen dat eruit ziet als een unicorn.

• bram1984
Oulewappeur schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 14:22:
[...]

Alleen jammer dat je al minstens 10 euro meer betaald dan in de winkel... Als ze de reguliere versie nu gewoon voor 59,99 hadden aangeboden had ik nog gedacht mwah oke, maar ik kan ruim 10 euro besparen door m fysiek te kopen. Ik snap die logica niet, ze zouden juist een digitaal exemplaar goedkoper moeten maken...
Juist volkomen logisch (ook echt een onderwerp dat al tot in den treuren in heel veel topics is besproken): console bouwers hebben winkels nodig om hardware en games te verkopen. Op hardware zit echter weinig tot geen marge (of soms zelfs negatieve marge). Die marge zit wel op software. Ga je games goedkoper online verkopen dan neem je dus handel uit de winkels weg, die dan op hun beurt weer zeggen: hé Sony en Microsoft, zoek het lekker uit met je consoles, ik ga jullie spullen niet meer verkopen aangezien het me voornamelijk geld kost.

Dus ja, onderaan de streep is het drukken op disc en distributie naar de winkels voor MS/Sony wel kostbaarder dan een downloadje aanbieden, maar op de lange termijn hebben ze die winkels wel nodig. Kijk hoeveel consoles er tijdens de feestdagen in de winkels over de toonbank gaan, Je kunt je niet veroorloven dat mis te lopen.

• DennusB
  • Niet online
Ook maar pre-order geplaatst net. Kan niet wachten eigenlijk :D

• jvdx
  • Laatst online: 11-04 14:01
Doe mij maar een fysieke copy; kan ik het tenminste nog verkopen als het een bagger spel blijkt :-) ga er natuurlijk niet van uit maar who knows!

• Wolverine9000
Krijg juist een melding via via dat de totale size op Xbox 137 gb is, nu weten we waarom het een week vroeger te downloaden is. Ben eens benieuwd hoeveel het gaat zijn voor mijn ps4

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:26
Ik kon volgens mij net de pre-load downloaden, heb 45 gb geinstalleerd

[Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 17-10-2019 19:48]

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Wolverine9000
Totaal 137 gb. Lees maar op charlie intel

• jeryz
Yes!

https://charlieintel.com/...ot-have-loot-boxes/57274/
Modern Warfare will have Battle Pass system, no loot boxes; all functional items earned through gameplay
By Keshav Bhat - October 17, 2019 13
Following speculations and developer statements, Activision and Infinity Ward have officially provided fans with first details on the loot and customization system that will be available in Call of Duty: Modern Warfare.

They have announced a major change: there will not be loot boxes or supply drops in Call of Duty: Modern Warfare ever.

It’s a huge change for the franchise after having years of loot boxes and supply drops systems that have generated millions in revenue for Activision.

Infinity Ward is instead focusing on direct path to content in Modern Warfare. The company has gotten extensive heat from the community for the predatory loot box RNG system present in Call of Duty. Now, it seems, they’re finally listening.

There will be a Battle Pass system with both free and premium streams. The premium streams will let players earn COD Points as they progress in the Battle Pass — just by playing again.

Here’s the info from the blog:

Today, let’s address the basics for the in-game economy coming in Modern Warfare.

We are introducing a new Battle Pass system, not a loot box system.
All functional content that has an impact on game balance, such as base weapons and attachments, can be unlocked simply by playing the game.
The new Battle Pass system will allow players to see the content that they are earning or buying. Battle Passes will launch timed to new, post-launch live seasons, so you can unlock cool new Modern Warfare-themed content that matches each season.
With the new Battle Pass system, players will be able to earn COD Points by playing the game.
There will be both a Free Stream and a Premium Stream of content in the Battle Pass System in Modern Warfare. New base weapons will be earned through gameplay, simply by playing Modern Warfare. Functional attachments for base weapons can be unlocked through gameplay as well just like in the game’s Beta.
The Battle Pass and the In-Game Store will feature a variety of cosmetic content that does not impact game balance.
The Battle Pass System for Modern Warfare will not launch when the game releases on October 25th. Here’s why: First and foremost, we are all focused on making the Day One experience awesome. Second, it’s important to us that everyone who is playing Modern Warfare has the chance to work their way through the new game and unlock all the rewards that are waiting for you. We expect to launch this system for Modern Warfare later this year.

Understandably there are still questions around how the economy will evolve throughout the post-launch, live seasons. We recognize this will take time to fully demonstrate. Please know we are committed to delivering a fair system guided by the principles we’ve outlined here, and will continue to monitor feedback and player engagement to help us achieve that goal.

Please look for more information on the live seasons and post-release content plans for Modern Warfare throughout the year and beyond.

We are looking forward to playing in just a few days.

Loot boxes have been in Call of Duty since Call of Duty: Advanced Warfare, and have continued to place an RNG system into Call of Duty when fans have been asking for a chance.

We’re not entirely sure what has lead to Activision to make this change. One thing that many fans will say of course is why should this be believed with previous reputations, but from what we’ve heard, they are not bringing loot boxes to this game ever. This is not just some statement they’re throwing out here before launch – they are truly changing the system in game to be a direct path to content.

This change reflects an overall change in how Activision and Infinity Ward are handling Call of Duty: Modern Warfare. The game does not have a Season Pass, meaning all post launch maps and modes will be coming free to all players, the game supports cross play, and cross progression. Infinity Ward is trying to unite the community and change how Call of Duty is looked at.

SOURCE: Activision

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:27

Ebayzo

Gekke eend

Zin in! Nog een weekje!
DennusB schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 09:00:
[...]

En ook geen betaalde DLC dus? Of dat wel dan?
Als ik die Charlie Intel lees ziet het er zo uit:
* DLC qua mappen, wapens en modi zijn gratis
* Je speelt items vrij door gewoon te spelen
* Je kan ook betalen, dan speel je cosmetische items vrij
* Game-changing items zullen er niet tegen betaling inzitten. Dus die premium items zijn alleen voor de looks

Mooie beloftes natuurlijk, en het zou werkelijk revolutionair zijn (hoe treurig dat eigenlijk is). Maar dat weten we natuurlijk pas echt na ongeveer een half jaar.

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-05 22:21
Vorige week maar in een opwelling gepreordered. Normaal speel ik de battlefield series, in het verleden wel CoD MW geprobeerd, maar het ging altijd veel te snel voor me. Ik ben slecht in shooters, maar vind het wel leuk om te spelen. Denk dat ik vrijdag maar begin met de campaign om gevoel te krijgen voor de wapens en het richten.

Heb gister CoD Mobile gedownload. Eerste potje mobiel MVP geworden, dit zal me nooit lukken op de PS4.

• DennusB
  • Niet online
Vrijdag schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 09:06:
[...]

Als ik die Charlie Intel lees ziet het er zo uit:
* DLC qua mappen, wapens en modi zijn gratis
* Je speelt items vrij door gewoon te spelen
* Je kan ook betalen, dan speel je cosmetische items vrij
* Game-changing items zullen er niet tegen betaling inzitten. Dus die premium items zijn alleen voor de looks

Mooie beloftes natuurlijk, en het zou werkelijk revolutionair zijn (hoe treurig dat eigenlijk is). Maar dat weten we natuurlijk pas echt na ongeveer een half jaar.
Als dat echt zo is ga ik echt super blij zijn. Ik werd echt leip van al die betaalde DLC in de huidige versie, zoveel maps en delen van Zombie mode die je niet kan spelen :X

• servival7
G_Dragon schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 09:41:
[...]

Vind al die wantrouwen niet zo gek na 12 jaar slechte beloftes/games, tuurlijk had het nooit zover mogen komen. Hoop dat ze met deze alles weer goedmaken en ook zo doorgaan, alleen daar heb ik me twijfels bij want denk persoonlijk dat dit de laatste goede Cod zal zijn als we de afgelopen jaren bekijken.

Ze maken 1 top game en dan jaren lang niet, dat kan zich zomaar gaan herhalen na deze nieuwe Modern Warfare.
Gelukkig veranderd het sentiment rond microtransacties de laatste jaren en lijken uitgevers dat nu ook door te hebben.

• Dennis585
@Wolverine9000

Ik denk omdat de Xbox One X meer kan dan de PS4 Pro. Grotere textures bijvoorbeeld, dus meer GB's.
Zo. Fuck it. Ik heb het spel maar via de Store gekocht. Gezien ik vrijwel elke CoD een jaar lang bijna elke dag speel, is me dat tientje extra het ook wel waard.

Nu alles aan het downloaden.

[Voor 16% gewijzigd door Vrijdag op 19-10-2019 11:49]

• beany
  • Nu online

beany

Meeheheheheh

baronruud schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 12:16:
Iedereen direct aan de mp? Of zijn er ook nog mensen die eerst de sp gaan doen?
Direct aan de MP, en als die begint te frustreren even afkoelen in de SP :P

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:05
Dan kan ik de nieuwe cod niet spelen , wat belachelijk .

Ik heb in Belgium maar 150gb maandelijks en dat totale spel is 175gb echt erg zo gaan veel mensen niet meer kunnen spelen.

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:23
elsympatico schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 13:26:

Ik heb in Belgium maar 150gb maandelijks en dat totale spel is 175gb echt erg zo gaan veel mensen niet meer kunnen spelen.
België is ook het enige land wat ik ken met die verouderde data limieten...

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
elsympatico schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 13:26:

Of download aanzetten op de 31e en de rest op 1 november ;)

• elsympatico
  • Laatst online: 21:05
D-Ed schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 14:03:
[...]

Of download aanzetten op de 31e en de rest op 1 november ;)
LOL waar zijn we mee bezig man lol

Nee danke trek die wel helemaal binnen.

• nectar007
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05 19:47
elsympatico schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 14:49:
[...]

LOL waar zijn we mee bezig man lol

Nee danke trek die wel helemaal binnen.
Welke provider heeft er nu nog een datalimiet? heb ik al jaren niet meer in Belgie :)

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Tadaaa hij is al gelekt.

Gezien het een heel jaar exclusief op de Playstation is, kan je eigenlijk net zo goed zeggen "only on Playstation" 🤔

Want als de nieuwe CoD uitkomt, denk ik dat iedereen daar op overstapt. Comme d'habitude :{

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Heeft de PS4 versie nu wél of géén HDR? Want krijg er maar geen concrete bevestiging voor gevonden.
In de PlayStation Store staat zelfs geen 4K vermeld. 8)7
HD Video Output 720p, 1080i, 1080p
Want dat maakt voor mij eigenlijk wel het verschil om de Xbox One versie te halen i.p.v. PS4.

[Voor 20% gewijzigd door Rivanov op 20-10-2019 10:48]

Je kan crossplay gewoon uitzetten, en ook nog filteren op soort input :)
How does Call of Duty: Modern Warfare's crossplay work?

Call of Duty: Modern Warfare marks the first time the franchise completely supports crossplay for PC, PS4, and Xbox One. Since every game handles crossplay a little differently, Infinity Ward took the time to fully explain how it works in Modern Warfare.

First of all, crossplay is completely opt-in. If you enable it, you'll need to link a Call of Duty account to form a platform-agnostic friends list, not unlike the Epic friends lists in Fortnite. Crossplay is supported in all multiplayer modes except Ranked and competitive tournaments.

In the pre-game lobby, every players' current control scheme (controller or mouse and keyboard) is shown next to their name. By default, you'll only be matched with the same control type, but you can remove this filter to play with all input methods. Of course, grouping up with a friend using a different control input will also remove this filter.

Setting your matchmaking preferences to only allow other keyboard and mouse users doesn't mean you'll only match with PC players, though, as both console versions will fully support keyboard and mouse. Controller users might feel naturally inclined to lock out mouse users with more aim control, but Infinity Ward is confident that Modern Warfare is balanced across all input methods.

"Not only have we spent a ton of time balancing and making sure the playing field is level between the control schemes, but also, you know, a ton of surprising user tests where we're looking at high-skill user tests and seeing a mix of those control schemes in the top three every time," production manager Paul Haile said.

Crossplay beta tests have gone well so far, it sounds, with a lengthy but not total list of identified issues posted by Infinity Ward.
https://www.pcgamer.com/c...rfare-everything-we-know/

[Voor 92% gewijzigd door Vrijdag op 20-10-2019 15:21]

• falcon123
  • Niet online
baronruud schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 20:02:
Crossplay, lekker boeiend. Lijkt me prima en leuk om te spelen tegen xbox lui, alleen was er maar een filter om alle muis spelers te filteren, zoals die xim lui
Volgens mij wordt er ook gewoon gefilterd op basis van input device > nieuws: Crossplay Call of Duty: Modern Warfare gaat input-based matchmaking g...

[Voor 92% gewijzigd door falcon123 op 20-10-2019 21:13]

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik heb nog vrij weinig gelezen over de campaign, dat zou voor mij eigenlijk de belangrijkste reden zijn om te kopen. MP gaat mij te snel tegenwoordig, maar MW campaign was nostalgisch
G_Dragon schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 10:12:
Kan je de Call of Duty®: Modern Warfare® - Operator Edition-pack ook nog los aanschaffen als je al een pre-order hebt? Zie telkens alleen maar staan dat het niet los verkocht word, maar dit moet toch ergens mogelijk zijn?
Ik weet het niet meer zeker, maar volgens mij komen die packs soms nog wel eens later in de losse verkoop als dlc.

Zou me er niet al te druk om maken trouwens, er komen vast al een hoop verschillende outfits in de basegame. En voor de meesten maakt het niet uit hoe je er uitziet, als ze je maar kunnen raken :+

• beany
  • Nu online

beany

Meeheheheheh

dm-dutchman schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 11:00:
Heeft iemand een idee wanneer je MW kunt pre-loaden op PC?
Dinsdagavond 7 uur NL tijd begint de pre-load voor de PC

bron: https://blog.activision.c...of-Duty-Modern-Warfare-PC

[Voor 18% gewijzigd door beany op 21-10-2019 11:42]

• dm-dutchman
beany schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 11:10:
[...]

Dinsdagavond 7 uur NL tijd begint de pre-load voor de PC
Thanx (y)

• dm-dutchman
fetix1 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 12:05:
Noobvraag: heeft preload (op PS4) ook zin als je 'm fysiek binnenkrijgt?
Ik neem aan dat je de game dan niet kunt pre-loaden aangezien de game niet is gekoppeld aan je PS-account

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-11-2021
dm-dutchman schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 12:07:
[...]

Ik neem aan dat je de game dan niet kunt pre-loaden aangezien de game niet is gekoppeld aan je PS-account
Klinkt logisch. Dank :)

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

biertje79 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 12:05:
Is het zo, dat als ik mijn Xbox console op nieuw Zeeland zet dat ik dan eerder kan spelen? (Digitale versie uiteraard)
Mits je ‘m daar ook aanschaft.

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

biertje79 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 23:59:
[...]

Oké, bedankt voor je antwoord. Ik heb m in noord Amerika aangeschaft dus kan hem dan pas later spelen zeker.
PlayStation 4 & Xbox One

Call of Duty: Modern Warfare will go live in every region (except North America) at midnight local time on Friday, October 25th.

For those who live in North America, Call of Duty: Modern Warfare will become playable starting at 6PM Pacific / 7PM Mountain / 8PM Central / 9PM Eastern on Thursday, October 24th.

Oftewel, dat is 3:00 's nachts hier in Nederland.

[Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 22-10-2019 06:34]

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:34
Echt nog geen idee of ik nu weer is deze Cod ga kopen, afgelopen jaren niet meer gedaan omdat ik er wel een beetje klaar mee was en moet zeggen dat die in het donker Maps me ook niet echt aanspreken. Hoop stiekem weer op het oude Cod gevoel maar wacht de reviews wel even af deze keer.

Playstation 5 / LG CX 55" /

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Stylze schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:19:
Echt nog geen idee of ik nu weer is deze Cod ga kopen, afgelopen jaren niet meer gedaan omdat ik er wel een beetje klaar mee was en moet zeggen dat die in het donker Maps me ook niet echt aanspreken. Hoop stiekem weer op het oude Cod gevoel maar wacht de reviews wel even af deze keer.
Ik was ook helemaal klaar met COD toen ze de futuristische kant op gingen. Nu met Modern Warfare ben ik weer helemaal hooked. Vond de beta echt fantastisch.

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:14
Stylze schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:19:
maar wacht de reviews wel even af deze keer.
Dat is sowieso slim als je de beta niet hebt gespeeld :)

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Vrijdag schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:45:
[...]

Op welke console speel je het meest? Dan daarvoor aanschaffen. Tenzij je veel belang hecht aan die mode exclusief voor de Playstation, dan voor de PS :)
Ik speel het meest op Xbox One X. Dat is ook mijn "voorkeurs-console". Echter, voor de PS4 kan ik 'm shared aanschaffen met een vriend van me, waardoor ik de game voor de helft van het geld kan spelen. ;)

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Mick3112 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:34:
[...]

Wat is de snelste ondersteuning?

qua dlc is alles gelijk over alle platformen dit jaar.

Ik las in de fora dat er wel veel verschil in de scherpte zit tussen de Pro en de X in het voordeel van de X tijdens de Beta.
Performance was nagenoeg gelijk.
Doelde daarmee eigenlijk op die Survival Mode. Maar die kan me eerlijk gezegd gestolen worden. :+

En het verschil in scherpte komt omdat de 4K output overall hoger is op de One X én deze had tijdens de beta HDR en dat had de PS4 versie niet.

Iemand op de Call of Duty Discord Server geeft nu ook aan dat de PS4 versie géén HDR ondersteuning gaat krijgen. Dus dat maakt het voor mij eigenlijk al duidelijk om voor de Xbox One X versie te gaan. ;)

• beany
  • Nu online

beany

Meeheheheheh

Smit260 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:30:
Nergens een PC versie te koop ergens? Lijkt mij namelijk leuk om er een doosje bij te hebben! Kan het helaas nergens vinden.
Volgens mij is er GEEN fysieke versie te koop voor de PC.

Scheelt je ook lange installatietijden & discs wisselen!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-05 19:00

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Preload is beschikbaar op de PC (erg hard gaat het alleen niet...)

edit: leek even te hangen, loopt nu met een ~15MB/s.

[Voor 19% gewijzigd door Tortelli op 22-10-2019 19:11]

i9 9900k @ 5,0Ghz | Synology DS1821+ | 22x330Wp Oost-Zuid-West, 24x360Wp Oost-West, Total 15.900Wp

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Xbox One X versie gekocht in Amerika. Nu aan het downloaden. :)

[Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 22-10-2019 19:25]

• beany
  • Nu online

beany

Meeheheheheh

Tortelli schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 19:03:
[Afbeelding]
Preload is beschikbaar op de PC (erg hard gaat het alleen niet...)

edit: leek even te hangen, loopt nu met een ~15MB/s.
Ik haal de volle snelheid op mijn lijn, 53MS/s

Valt me reuze mee, had verwacht dat iedereen nu zou gaan downloaden en dat het erg traag zou gaan.

Tot zo ver alles goed! Ben erg benieuwd vrijdag. Afgelopen dagen niks dan goed nieuws gehoord eigenlijk, vooral het ontbreken van lootboxes was goed nieuws, ik hoop dat het zo blijft!
That's not what she said ;(

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

D-Ed schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:32:
[...]

Kan dat nog ja? Gewoon met MS credits in US store?
Ja, giftcards kopen en dan gewoon aanschaffen. :)
Heb de giftcards via G2A gekocht.

€ 47,- voor $ 60.

[Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 22-10-2019 21:20]

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Game wordt al volop gespoiled op Reddit en Twitch. De campaign is al speelbaar voor de early copies door de recente patch van vandaag.

• Piet_Piraat7
De preload is binnen op de PC, wat een enorm bestand zeg

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

DennusB schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 08:45:
[...]

Huh? Ook als je hem digitaal hebt gekocht? Of juist niet?
Nee, enkel voor diegene die al de fysieke copy hebben. (disc-versie dus)

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22-05 22:38
Meer wat al bekend was en hier en daar een video, maar zijn meer niet van sprekend video's.

Je hoeft niet te kijken. ;)

PSN: BUIZERD____NL 4x_

• Dennis585
Ik heb een PS4 Pro, misschien is dat het verschil.
Daarom speel ik geen TDM, maar bijvoorbeeld Search and Destroy, want daar heb je geen spawn killing.

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:02
Dennis585 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 09:14:
[...]

Ik heb een PS4 Pro, misschien is dat het verschil.

[...]

Daarom speel ik geen TDM, maar bijvoorbeeld Search and Destroy, want daar heb je geen spawn killing.
Hm ja Search and Destroy heb ik dan nooit leuk gevonden, wel het veroveren en vasthouden van a/b/c (uh sjesus,hoe heet deze gametype? :D ). TDM deed ik wel af en toe tussendoor.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:54
Domination. :)

• crimby
LopendeVogel schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 09:10:
Poeh ik heb nog steeds grote twijfels, ja ik heb mij ergens wel verheugd op deze game daar ik ''vroeger'' cod mw1 en mw2 heel veel gespeeld heb op de xbox 360.
Laatst de beta gedaan en ergens zal het aan mij gelegen hebben dat ik minder goed ben vergeleken pakweg 10 jaar geleden, maar wat een gespawnkill. Spawn - dood, spawn - dood. Toch doorgezet met tegenzin (dat instant leave vind ik niet leuk..), na het potje een nieuwe game gezocht: spawn - dood, spawn - dood.

Zoals aangegeven, nu zal ik uiteraard ook niet meer zo goed zijn vergeleken toen der tijd, maar ik twijfel of ik de motivatie ga vinden om weer te oefenen, goed te worden en alweer de volgende release te kunnen kopen :(
Daarnaast had ik het idee dat je vroeger wat meer rekening hield met de tegenstander, ja ook toen had je spawnkillers. Maar nu leek het voor mij juist vooral te draaien om het spawnkillen. Leuk voor de gene die de kills maakt, maar je jaagt op die manier toch ook veel spelers weg lijkt mij? Terwijl wij toen juist de tegenstander ook de tijd gaven om even een plekje te zoeken cq weg te gaan uit hun spawn positie. Van die mentaliteit heb ik bij de MW Beta 0,0 meegemaakt.

Oja, uiteraard de vraag; hoe hebben jullie dit ervaren? Is dit echt iets wat tussen ''mijn oren'' zit, of is dit simpelweg al langer gaande in het COD wereldje?
Ik heb er eigenlijk weinig last van gehad. Vaak spawnde ik in een rustig gedeelte en moest ik weer een eind lopen om wraak te nemen haha.

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Pazztriz schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:36:
Iemand weet wanneer de game online gaat. Word het stipt 00:00 donderdag nacht of gaan ze kutten met de Amerikaanse tijden
PlayStation 4 & Xbox One
Call of Duty: Modern Warfare will go live in every region (except North America) at midnight local time on Friday, October 25th.

PC

bron: https://www.reddit.com/r/...launch_faq_release_times/

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• Piet_Piraat7
G.Scholtens schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 13:04:
Iemand ervaring met die actie van game mania? Tegen inlevering van 2 games, de game voor 25euro?
Heb nog wel paar games liggen waar ik niks mee doe. Maar dit zijn niet de games die meedoen met de voorwaarden.
Ze vragen vaak behoorlijk nieuwe games voor zo'n actie. Als je je oude games verkoopt op marktplaats en de nieuwe game voor de volle mep aanschaft ben je onderaan de streep waarschijnlijk voordeliger uit.

• XhizorBE
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-04 20:26
LopendeVogel schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 09:10:
Poeh ik heb nog steeds grote twijfels, ja ik heb mij ergens wel verheugd op deze game daar ik ''vroeger'' cod mw1 en mw2 heel veel gespeeld heb op de xbox 360.
Laatst de beta gedaan en ergens zal het aan mij gelegen hebben dat ik minder goed ben vergeleken pakweg 10 jaar geleden, maar wat een gespawnkill. Spawn - dood, spawn - dood. Toch doorgezet met tegenzin (dat instant leave vind ik niet leuk..), na het potje een nieuwe game gezocht: spawn - dood, spawn - dood.

Zoals aangegeven, nu zal ik uiteraard ook niet meer zo goed zijn vergeleken toen der tijd, maar ik twijfel of ik de motivatie ga vinden om weer te oefenen, goed te worden en alweer de volgende release te kunnen kopen :(
Daarnaast had ik het idee dat je vroeger wat meer rekening hield met de tegenstander, ja ook toen had je spawnkillers. Maar nu leek het voor mij juist vooral te draaien om het spawnkillen. Leuk voor de gene die de kills maakt, maar je jaagt op die manier toch ook veel spelers weg lijkt mij? Terwijl wij toen juist de tegenstander ook de tijd gaven om even een plekje te zoeken cq weg te gaan uit hun spawn positie. Van die mentaliteit heb ik bij de MW Beta 0,0 meegemaakt.

Oja, uiteraard de vraag; hoe hebben jullie dit ervaren? Is dit echt iets wat tussen ''mijn oren'' zit, of is dit simpelweg al langer gaande in het COD wereldje?
Spawnkillen gebeurd wel, maar of spelers dit nu express doen ? Sommige teams spelen ook veel te passief, en het andere team dan weer iets te agressief. Dus kan je wel dat gevoel hebben dat je soms gespawn killed wordt

Niet de spelers hun schuld, is een fout die ligt bij de ontwikkelaar door slechte spawns te geven.

Vond het met momenten ook wel dramatisch, maar het gebeurde nu ook niet super extreem veel. Als je echt constant dood valt ligt het probleem echt bij jezelf vrees 'k. Het is niet een diehard run en gun game, je moet ook een beetje aanvoelen waar de vijand loopt, en veel pre aimen :9

Persoonlijk kijk 'k enorm naar uit naar die pve modussen zoals special ops, heb er toch wel grote verwachtingen van. De beta was maar een klein deeltje van de game

[Voor 3% gewijzigd door XhizorBE op 23-10-2019 13:56]

crimby schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 14:25:

Nu wachten tot vrijdagochtend 09:30 als de GM open gaat.
En daarna nog ongeveer 4 uur voordat alle patches zijn gedownload :+

crimby schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 14:46:
[...]

Sssssssst! Ik heb nu al spijt van de fysieke copy pre order :-(
Mijn CoD verzameling OCD was het er ook niet mee eens, maar pech :P

• crimby
Vrijdag schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 16:02:
[...]

Mijn CoD verzameling OCD was het er ook niet mee eens, maar pech :P

[Afbeelding]
De goede oude tijd dat een game uit kwam op CD :9 :9

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:48
Vrijdag schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 17:24:
[...]

Wat dacht je van vier keer Modern Warfare? 1x pc, 1x X360, 1x PS4 (met Infinity Warfare) en 1x in PSPlus 8)7

Na World at War werden de maps ook veel kleiner trouwens.
4x een top game vs 3x een shit game. :P

fool me once, strike one. but fool me twice…strike three. -2020

• falcon123
  • Niet online
Ivysaur schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 21:59:
MW is niet buiten Blizzard-Activision launcher om te spelen, toch?
Nope

• Patrick_Wolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-04 16:31
servival7 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 21:24:
Hier ook de download maar vast aan gezet.
[Afbeelding: cod]

Moeilijk veel zin om te beginnen met spelen.
Prima snelheid, je had nog wel een dagje kunnen wachten :-P

Dedriloth

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-11-2021
Toch maar via bol.com geannuleerd en via PSN pre-order geplaatst. Alvast laden en vannacht plus morgenochtend paar uurtjes knallen. :)

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Regio change werkt op Xbox!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

DennusB schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:07:
[...]

Dus je kan al spelen? Dat zal wel niet werken op een PC gok ik ;( ;( ;(
Jup kan al spelen. Werkt enkel op Xbox, niet op PC en PS4

@Buizerd__NL Xbox

[Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 24-10-2019 13:09]

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Graphics zijn wel echt super zeg! Nu met campaign gestart.

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:12

Oulewappeur

OmNomNom

Rivanov schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 14:06:
Graphics zijn wel echt super zeg! Nu met campaign gestart.
Geen spoilers please :>

PS4: OU-LE-WAPPEUR_NL

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-05 01:55
kesj schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 14:57:
[...]

Waar en voor hoeveel heb je hem gekocht? Thanks!
Gewoon op Battle.net voor 60 euro. Kon geen sites of winkels vinden die hem verkopen, dus denk dat je hem alleen digitaal via Battle.net kan kopen.

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Zullen we een lijst maken met ieders Activision gamertag? Zodat je elkaar kunt toevoegen voor crossplay.

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Steven030 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 15:38:
[...]

Heb je de game gekocht in de US store en ge preload, en nu op Nieuw Zeeland gezet? Of heb je ge preload vanuit de Nieuw Zeeland store? En welke versie?
Game aanschaffen via de US website van Xbox.com
Dan downloaden op je Xbox en regio daarna aanpassen naar Nieuw-Zeeland.

@Rebel-Rebel Multiplayer werkt ook gewoon hoor. ;)
Servers zijn online namelijk want de game is officieel in NZ uit.

[Voor 13% gewijzigd door Rivanov op 24-10-2019 15:44]

Pagina: 1 2 3 ... 29

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee