• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:38
tukkerterror90 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 20:04:
Kan je met de beta ook ergens je KD ratio zien?
Np niet belangrijk,die k/d ratio moeten ze weglaten als ze slim zijn.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Eigenlijk moet er gewoon een K/D Ratio: The Game uitgebracht worden :P

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Paar uurtjes gespeeld, nu level 20 en de eerste twee wapens een beetje geleveld tot 25 en 19. Git gud 8)

Ja, dit gaat 'm wel worden. De minimap heb ik geen moment gemist en de ttk vind ik prima. Een beetje zoals hardcore maar dan met een softcore inslag.

De maps zijn eindelijk niet meer alsof je een moba speelt. Je kan over van alles heen en onderdoor kruipen. Deuren open en weer dicht doen of open rammen. Killstreaks hebben geen multi-aimbot. Wapens hebben weer hun real-world namen en attachments maken écht een enorm verschil.

Rennen gaat gelukkig niet meer met de snelheid van Q3 en een elf jarige ADHD'er die net een kilo suiker op heeft.
Context gevoelige knoppen. Springen/mantelen van objecten en je wapen planten (super accuraat!). Ook kan je leunen.
En 20 man op een map, geweldig!

Het voelt voor mij alsof BFBC2 en MW1 samen een baby hebben gekregen qua hoe het speelt, er uitziet en de algemene presentatie.

Graphics stoor ik me niet aan, daarvoor speel ik deze reeks niet. Dan moet je een snobshooter als Crysis ofzo spelen. Op je masterrace pc.

Geluid vind ik ook prima. Heb meerdere keren gehad dat ik een paar tegenstanders kon omleggen omdat ik hoorde dat ze een deur. open deden. Wapens, explosies en omgevingsgeluid klinken ook zoals ik dat verwacht. In een grot, gebouw of open veld is er een verschil in klank als je vuurt.

Map ontwerp is ook prima. Je hebt een deel kruip-door-sluip-door en een deel open veld en daar wat tussen in. Geen standaard knelpunten.

En de nachtmodi zijn een leuke toevoeging!

Ik verwacht dat er nog een wagonlading aan mtx in gaan komen, maar zoals het nu is ben ik er erg positief over.

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Realism!

Geen HUD *O*

• XhizorBE
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-04 20:26
Deze cod is verre van enkel run en gun, als je telkens in je rug geknald wordt is het omdat je de flow van bepaalde mappen niet snapt

Nu hangt ook af welke modus je speelt, want namelijk de tdm modus zou erg slechte spawn plekken hebben. Spelers spawnen letterlijk in je rug in die modus, in een modus als domination gebeurd dat iets minder frequent, tenzij je met 20 spelers speelt.

Beste score dat 'k heb kunnen neerzetten was 25-0 :P

Speel al de mappen graag, in het begin had 'k ook nog iets van voorkeuren. Maar echt eens je de mappen door hebt en de flow snapt, zijn ze echt heerlijk om te spelen.

Iets te lang gespeeld met shotguns ook, denk dat die pistolen ook wel de max moeten zijn. Vooral die desert eagle. Was door me zelf verrast dat het nog zo goed ging, normaal zuig 'k keihard op console met een cod game. Maar dit spel speelt helemaal anders, als je wat de moeite doet om te gaan flanken en na te denken over de route dat je neemt.

Ga je echt wel veel beter gaan spelen, het draait echt niet om het mikken. Het is allemaal positionering en weten waar de vijand zit. Ook niet inzitten met die recoil in het begin, eens je die attachments hebt op je guns speelt het massa beter

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-05 20:26
k1978 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:05:
Heb wel zin in deze game. Bèta vond ik echt verslavend..

Wordt alleen wel steeds slechter. Ging in begin echt goed maar nu om te huilen. Waarschijnlijk wordt de rest steeds beter behalve ik hehe
Op reddit lees ik veel klachten over skill based matchmaking. Waarschijnlijk werd je na die 1e potjes gewoon tegen betere tegenstanders gematched.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:12
Mon0lith schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:51:
[...]

Kan iemand mij uitleggen hoe het zit met de Beta? Ben ondertussen de weg kwijt :P
Liep de PS4 exclusive beta tot tot gister??
En kan je donderdag 'm weer opnieuw downloaden en opnieuw beginnen??

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:31
k1978 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 18:21:
Is de aankomende beta voor mensen die de game gepreorderd hebben? Ik ben hem ff kwijt. Zie overal open beta staan..
Dit legt het toch wel simpel uit?

Aankomende beta is Open...dus open voor iedereen. Als je een pre-order had staan dan kon je de game donderdag al spelen. Aankomend weekend is de beta voor de rest ook beschikbaar.

[Voor 15% gewijzigd door Ari Gold op 17-09-2019 21:05]

fool me once, strike one. but fool me twice…strike three. -2020

• Patrick_Wolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-04 16:31
19:00

Dedriloth

W
G_Dragon schreef op woensdag 18 september 2019 @ 15:52:
[...]

Nee klopt daarom vraag ik ook naar de pre-load haha :p

https://www.psx-sense.nl/...mmer-shotgun-bij-release/
Dit word flink grinden in een weekend, meer tijd hebben we niet :P
Grinden? Ik was van dit weekend echt binnen een paar uur level 20 :P

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Pre-load is live op pc (41.60 GB)

MODERN WARFARE® BETA: PC CUSTOMIZATION GUIDE AND BETA SYSTEM SPECS
Minimum Specifications:
Requires DirectX 12 compatible system
OS: Windows 7 64-Bit (SP1) or Windows 10 64-Bit (1709 or later)
CPU: Intel Core i5 2500k or AMD equivalent
Video: Nvidia GeForce GTX 670 2GB / GTX 1650 4GB or AMD Radeon HD 7950
RAM: 8GB RAM
HDD: 45GB HD space
Network: Broadband Internet connection
Sound Card: DirectX Compatible
Recommended Specs:
Requires DirectX 12 compatible system
CPU: Intel Core i7 4770k or AMD equivalent
Video: Nvidia GeForce GTX 970 4GB / GTX 1660 6GB or AMD Radeon R9 390 / AMD RX 580
RAM: 16GB RAM
HDD: 45GB HD space
Network: Broadband Internet connection
Sound Card: DirectX Compatible
MODERN WARFARE® BETA BOOT CAMP: GAINING COMPLETE CONTROL (PC)

[Voor 107% gewijzigd door falcon123 op 18-09-2019 19:41]

• jvdx
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-04 14:01
Hier nu ook aan het installeren, can't wait :D Ben zeer benieuwd naar de crossplatform werking, al mijn vrienden gamen op PS4 dus hopelijk werkt dit goed (ook met audio).

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:29
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:24:
Hm ik was helemaal enthousiast dat ik hem kon installeren op PC, tot ik hier zie dat ik nog tot 19:00 moet wachten :')
Nee zeg me dat dit nier waar is, pas om 7 uur mogen we spelen? Voor niks vrij genomen vanmiddag :(

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:28
Volgens mij was al dat een tijdje bekend, dat het om 19:00 zou starten.

• Patrick_Wolf
  • Laatst online: 25-04 16:31
beany schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:54:
Wij kunnen dus 'langer' doorspelen, maar om nou zondag op maandag nacht door te gaan.......
Klinkt als een goed plan :-P

Dedriloth

• vinom
@Henk en Ingrid Op allkeyshop.com kun je prijzen vergelijken voor beta codes.

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Ik wil eigenlijk ook best een game om hersenloos te knallen in TDM enzo, naast mijn simracen. Alleen in 2017 COD WII gekocht. Allemaal ranks enzovoort. Tijdje niet gespeeld. Hoppa alles foetsie. Ik was niet de enige. Was wereldwijd. Ik ben nu dus erg huiverig. Stop ik weer mijn der in en weer alles weg? Zelfde met SP aardig ver en hoppa was alles weg.

@G_Dragon Ik snap je. Ik moet zombies doen om alle achievements te halen, maar helemaal geen zin in zombies. lol. Denk dat ik het maar SAM, want je kan het niet solo als ik dat goed heb begrepen.

[Voor 22% gewijzigd door Ivysaur op 19-09-2019 16:31]

• G_Dragon
bram1984 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:36:
[...]

Jij weet meer dan wij? Ik heb aardig wat uurtjes in de beta zitten. Het is vermakelijk, maar of het nu zoveel beter is dan andere versies, dat heb ik nergens aan gemerkt. Ik ben in ieder geval nergens van mijn sokken geblazen.
Ik weet zelfs nog minder dan jou, want wij krijgen maar 3 dagen speeltijd tegenover 3 weekenden.
Vanavond om 7 uur zal ik de game voor het eerst gaan spelen, hopen op geen teleurstelling.

Aan de hand van de trailers/gameplay beelden is het voor mij al de beste cod in 12 jaar tijd, aangezien de laatste jaren de franchise slechte titels uitbracht met hun Zombie / sci fiction setting.

Maar dit is mijn mening over de Call Of Duty Franchise, vele zullen er vast anders over denken :).

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• vinom
Oh nice, mijn level is behouden gebleven van de PS4, speel nu op de PC. Loadouts en alles is er ook nog.
Oh lol, je speelt ook gewoon tegen PS4 spelers.

[Voor 19% gewijzigd door vinom op 19-09-2019 19:14]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:27

Rivanov

Apple freak

ruudbosch83 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 19:25:
Op de Xbox geeft ie aan dat ik nog te vroeg ben....
Ligt aan Microsoft. Zie reddit.com/r/modernwarfare

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-05 15:04
Boeie!!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:40
Speelt goed weg ! Schiet en beweegt lekker vlot, en ziet er prachtig uit en loopt nog eens perfect op 1440p alles vol open, ik snap niet die waas waar mensen het hier over hebben, ziet er voor mij heel scherp uit. ( mij was wel opgevallen dat automatisch resolution scale op 50 % ipv de 100% was gezet. Dus dat is iets om naar uit te kijken als je wazig beeld hebt )

Ik heb wel echt meteen na 1 ronde cross platform spelen uitgezet zeg en die komt nooit, never nooit meer aan !

Ik had in die ene ronde al om precies te zijn:
- een klein kind die scheld woorden over iemands moeder aan het roepen was
- iemand die keihard in een russisch klinkende taal aan het schreeuwen was.
- iemand die non stop aan het hoesten en kuchen was ( lekker door blijven roken )
- iemand die boeren laten tot een sport heeft verheven
- en nog iemand die constant aan het klagen was over nu al hackers en cheaters en aimbots in het spel

ik wist binnen 5 minuten weer precies waarom ik nooit een console ga aanschaffen..

[Voor 8% gewijzigd door Skybullet op 19-09-2019 21:18]

5800X - B550 - 32GB 3600MHZ - 3080Ti FTW3 Ultra - @4k 144hz - Win11

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-05 13:34
Skybullet schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:15:
Speelt goed weg ! Schiet en beweegt lekker vlot, en ziet er prachtig uit en loopt nog eens perfect op 1440p alles vol open, ik snap niet die waas waar mensen het hier over hebben, ziet er voor mij heel scherp uit.

Ik heb wel echt meteen na 1 ronde cross platform spelen uitgezet zeg en die komt nooit, never nooit meer aan !

Ik had in die ene ronde al om precies te zijn:
- een klein kind die scheld woorden over iemands moeder aan het roepen was
- iemand die keihard in een russisch klinkende taal aan het schreeuwen was.
- iemand die non stop aan het hoesten en kuchen was ( lekker door blijven roken )
- iemand die boeren laten tot een sport heeft verheven
- en nog iemand die constant aan het klagen was over nu al hackers en cheaters en aimbots in het spel

ik wist binnen 5 minuten weer precies waarom ik nooit een console ga aanschaffen..
De voorbeelden die je noemt bestaan op de PC niet? :+

• Ivysaur
  • Niet online
k1978 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:38:
[...]

Die 1.60 zal zeer doen 👍
Toch wel twee frikandelbroodjes. :+ Ach ja. Het is allemaal blurry. Zet ik AA uit dan alles lelijk. Het is het toch allemaal net niet. En die map in de bergen, in die grotten. Zo pijn in aan me ogen. Ach ja.

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Site ligt plat :( krijg mn key niet verzilverd

https://profile.callofdut...ns/redeemCode/mw-preorder

• Ivysaur
  • Niet online
Ja. Zag ik ook al. Ik wil mijn account bij Activision verwijderen :P @peakaboo

[Voor 8% gewijzigd door Ivysaur op 19-09-2019 22:45]

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:56
Sj44k13 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 23:41:
[...]

Bij mij stond render resolutie standaard op 50 procent. Misschien ook bij jou?
Ja, maar dat had ik direct al op 100% gezet.
Het is de verschrikkelijke AA implementatie, ik heb nu AA uit en render resolutie op 120%, dat maakt het redelijk scherp.
Verder uiteraard alle vormen van motion blur en DOF uit zetten.

Hier nog wat discussie over the afschuwelijke blur in deze game: https://www.reddit.com/r/...en_on_pc_at_max_settings/

[Voor 16% gewijzigd door unfor op 19-09-2019 23:52]

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Kan dit topic niet gesplitst worden in consoles/PC? Verhalen over FPS, drivers en beste settings komen me nu alweer de neus uit.

Leuk spel, fijne vervanger voor het ter ziele gegane Battlefield!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15:31
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:30:
[...]

Er zit voor jou niks tussen blurry/wazig en grafisch hoogstaand?
Naar mijn mening is cod altijd blurry en wazig. Dus ik snap niet waar iedereen het over heeft. Lees ook veel over dat het grafisch “weer” tegenvalt. Wat verwachten mensen dan denk ik!?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• G_Dragon
Korkss schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:44:
[...]

Naar mijn mening is cod altijd blurry en wazig. Dus ik snap niet waar iedereen het over heeft. Lees ook veel over dat het grafisch “weer” tegenvalt. Wat verwachten mensen dan denk ik!?
Precies, fijne controls en gameplay is ook veel belangrijker dan hoog grafisch.
Ik vind de game heerlijk spelen, wel even wennen aan de nieuwe mappen en vond het er ook echt niet slecht uitzien.
Lijkt me straks vet om samen op de bank met me vriendin een team te vormen in gun fight >:)

[Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 20-09-2019 10:08]

• Skybullet
Ik probeer echt te zien/snappen waar zoveel mensen het nu over hebben en over klagen. Vaseline.. waas.. blur, "onspeelbaar", "Ik kan niemand zien". Ik kan het niet echt zien zelf, en ik heb zelfs nog AA op filmic staan en Filmgrain ook aan staan zag ik net. Voor mij ziet dit er gewoon scherp genoeg uit, het heeft wel een bepaalde look en feel, wat donker en gritty en vaak ook wat rook/wind/explosie effecten die het zicht versperren, maar daar hou ik wel van ipv een oververzadigd teletubbyland wat sommige games zijn. ( is trouwens 1440p met alles op max, en ook even volledige resolutie laden als je foto aanklikt ;) )

[Voor 3% gewijzigd door Skybullet op 20-09-2019 10:11]

• Skybullet
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:19:
Supermooi om te zien dat CoD echt weer eens vernieuwend bezig is qua crossplay, daar ben ik verschrikkelijk benieuwd naar en verwacht dat in veel meer games als ze het goed neer kunnen zetten.

Hoe voelt de interactie tussen muis/tobo en controller splers aan so far? Hebben ze de aim assist een beetje goed kunnen balanceren? Hoe gaat het qua movement? Kan je met de controller partij bieden aan de adad spammers etc?

Ben superbenieuwd om het morgen eens samen op te pakken met vrienden op de console, werkt het maken van een party tussen battlenet en ps4 soepel?
Geen idee, ik heb na 1 ronde crossplay uitgezet door de orgie aan geluiden en scheld barrages die van console spelers af kwam. Sindsdien heerlijk pc only en ik heb nog niemand horen praten.. heerlijk. die optie gaat nooit meer aan en ik ben niet de enige die er zo over denkt ( ik weet dat je cross chat ook uit kan zetten maar whats the point ? niemand met wie ik speel heeft een console)
RoaDHouse schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:27:
Ik moet nog even tot morgen wachten dat ik kan spelen,,, maar zit er een fov slider in voor de pc versie ?

Dat is voor mij het meest belangrijk :)
Zeker !, meteen naar 90 omhoog geknald haha. Instelbare opties zijn er een hele hoop ! wat me aangenaam verrast heeft _/-\o_

[Voor 15% gewijzigd door Skybullet op 20-09-2019 10:29]

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:19:
Hoe voelt de interactie tussen muis/tobo en controller splers aan so far? Hebben ze de aim assist een beetje goed kunnen balanceren? Hoe gaat het qua movement? Kan je met de controller partij bieden aan de adad spammers etc?

Ben superbenieuwd om het morgen eens samen op te pakken met vrienden op de console, werkt het maken van een party tussen battlenet en ps4
Gisteren en vandaag een paar potjes crossplay gedaan: Xbox met controller vs Xbox met muis en pc met muis en pc met controller dus eigenlijk alle varianten (ok, geen ps4) merkte totaal geen verschil. Ik moest dmv een foto voor en achter even checken wie met wat speelde maar genoeg console gamers die boven pc gamers stonden. Denk dat het vooral een ding is hoe goed de spelers zijn.

Sowieso is de communicatie in random games vrij beperkt.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 18:28
G_Dragon schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:10:
Welke modus in de beta verdiend het snelste XP?
Voor mijn gevoel gaat het in gunplay aardig snel

Kun je in CoD ook een soort clan aanmaken zodat ik samen met medeTweakers kan gamen?

[Voor 17% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 20-09-2019 11:14]

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 18:28
Ik merk dat in de meeste gevallen als ik een vijand tegenkom en we kijken mekaar aan, ik als eerste dood ben :') is mijn reactie vermogen gewoon zo slecht geworden met de jaren?

[Voor 7% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 20-09-2019 12:44]

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:06
De game kan nog zo goed zijn, maar als de netcode weer bagger is zoals bij BO4 met zijn 20/30 hz haak ik compleet af.

• Skybullet
Amaze86 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 15:39:
[...]

Krijg je die keuze op het begin of moet je die in opties uitzetten,nog noet gespeeld vamavond pas.Gaat bij mij meteen uit ps4 only.
Kan je gewoon in de opties uitzetten, stond bij mij op default aan. En uiteindelijk denk ik dat de overgrote meerderheid dat ook uit gaat zetten crossplatform en dat iedereen gewoon weer lekker op zijn eigen platform speelt. Tenzij je een keer met vrienden wil spelen die niet hetzelfde platform bezitten als jij hebt.

Ik merkte een zeer duidelijk niveau verschil in "pc only" of crossplatform lobbys. Waarbij de eerste zonder twijfel veel uitdagender waren dan de crossplatform ondanks al hun maffe "cheats" als sticky aim enzo. je gaat dat gewoon nooit gebalanceerd krijgen. Voice chat heb ik sowieso uit staan inmiddels, maar daar merkte ik ook dat console spelers veel meer geluid produceren dan pc spelers.

• G_Dragon
Ik hoop wel dat de live achtergrond gaan verranderen want dit maakt je gewoon zenuwachtig..

• Randleman
  • Laatst online: 20:48
Wat speelt deze nieuwe COD heerlijk zeg. De gunplay en movement zijn echt topnotch imho :)

Puntje van kritiek: Iemand komt bij mij NET de hoek om en schiet mij dood, kijk ik vervolgens de killcam is hij al lang en breed de hoek om en rustig op mij aan het aimen. Lijkt nog een latency/netcode issue te zijn?
ApC_IcE schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 18:02:
Is er maar 1 mogelijkheid om mee te doen aan de beta?
Dus een game pre orderen?
Je kunt op de bekende key sites een pre-order key kopen voor 2 euro oid. Of wachten tot morgen wanneer de open-beta begint.

[Voor 40% gewijzigd door Randleman op 20-09-2019 18:08]

• unfor
ApC_IcE schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 18:02:
Is er maar 1 mogelijkheid om mee te doen aan de beta?
Dus een game pre orderen?
Nee, vanaf morgen open beta.

https://www.reddit.com/r/...l_of_duty_modern_warfare/

[Voor 18% gewijzigd door unfor op 20-09-2019 18:09]

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:46

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

SomerenV schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 18:22:
Damnit, ik had gehoopt dat de PC open beta vandaag al zou beginnen aangezien ik heel het weekend weg ben. Overigens enorm debiel dat mensen die de game al gekocht hebben (veel) eerder toegang krijgen terwijl je volgens mij juist de mensen over wilt halen die de game nog niet gekocht hebben. Dit is de eerste CoD sinds héél lange tijd waar ik best enthousiast over ben, maar omdat ik nog twijfel moet ik wachten met de game uittesten.

Good job Activision!
Voor jou logisch. Maar denkende aan het geld moet je de mensen overhalen het spel te kopen en ze iets geven wat mensen die het niet kopen niet hebben. 8)

Komt dat zien! komt dat zien! maar wel eerst volledige prijs betalen :P

[Voor 4% gewijzigd door ApC_IcE op 20-09-2019 18:32]

• Skybullet
SomerenV schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 18:22:
Damnit, ik had gehoopt dat de PC open beta vandaag al zou beginnen aangezien ik heel het weekend weg ben. Overigens enorm debiel dat mensen die de game al gekocht hebben (veel) eerder toegang krijgen terwijl je volgens mij juist de mensen over wilt halen die de game nog niet gekocht hebben. Dit is de eerste CoD sinds héél lange tijd waar ik best enthousiast over ben, maar omdat ik nog twijfel moet ik wachten met de game uittesten.

Good job Activision!
Het hele weekend is open beta. En 2 dagen daarvoor kunnen de mensen die al geld overgemaakt hebben als extra al spelen als een soort cadeautje of noem het bonus of exclusive. Ik zie daar weinig debiels in ?

• Randleman
  • Laatst online: 20:48
beany schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 19:31:
[...]

Zo ver ik weet morgen avond om 19 uur ?
6PM PST Friday, September 20th

Vannacht om 3 uur dus ;)

• swoutr
  • Laatst online: 18-05 11:59
Game net toch maar ge-preordered omdat ik toch vrij hyped was voor de boots on the ground approach. Maar begin denk ik te oud te worden voor COD.

Had een wat tactischere game verwacht. Denk dat ik er meer plezier uit haal op console dan op pc.
Mensen die springend de hoek omkomen en mid air een HS geven. Niet perse iets waar ik vrolijk van word. Daarnaast vind ik de flashbangs enorm OP. je kunt 7/8? seconden helemaal niks.
Op de bank haal ik hier nog wel plezier uit denk ik, maar ben denk ik iets teveel CSGO gewend om hier nog echt van te kunnen genieten op pc.

Uiteraard ga ik de game nog wat kansen geven. Game is zeker niet slecht, maar niet echt meer mijn cup of tea. Het feit dat ik de ene ronde 25 om 10 ga en de ronde erop 5 om 20 zegt misschien wel genoeg over hoe random het af en toe aan voelt.

Daarnaast, het backrapen, het campen & enemies die naar de grond duiken zodra je ze tegen komt. Het irriteert me allemaal nogal. Had ook wat meer verwacht van de audio, en dan met name het horen van je tegenstanders. Waar ik in CSGO op de centimeter nauwkeurig kan horen waar mijn tegenstander loopt moet ik hier verdomd goed luisteren om uberhaupt voetstappen te horen.

Zoals ik al aangaf, denk dat ik hier op console best wat leuke avondjes mee vooruit kan (lekker casual) Maar voor pc is het niet echt mijn ding.

[Voor 24% gewijzigd door swoutr op 20-09-2019 20:55]

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:38
Meh. Er werd gemeld dat er minder scorestreaks waren en dus ook minder radar. Maar de afgelopen potjes heb ik bijna constant weer UAV's in de lucht gehad. Niks anders dan andere CODs dus. Ook weer kleine lineaire maps (ja ik weet van die ene grote maar die vond ik eigenlijk ook wel slecht en objectief gezien is daar ook te weinig routes met teveel campspots op de objectives). Jammer, ook met de 20+ modi gaat het hem niet worden dus.

[Voor 38% gewijzigd door Martinspire op 20-09-2019 22:34]

Martinspire - PC, PS4, X1

• Skybullet
Zo tevreden als ik de afgelopen twee dagen was, zo teleurgesteld ben ik nu. Wie in zijn simpele hoofd bij het ontwikkelteam heeft ooit gedacht dat het een goede call zou zijn om in een 64 speler map killstreaks/scorestreaks aan te hebben staan. De stem "enemy cruise missele launched/uav in the air" liep letterlijk een paar keer vast omdat die zo vaak achter elkaar gezegd moest worden.

En een anti voertuig launcher unlock je pas bij level 17, dus amper iets te beginnen tegen de vele tanks die rondrijden. snipers zijn 1 hit kill wonders ( wat battlefield al lang heeft bewezen dat dat niet werkt op grote spelermaps ), en dan dus de killstreaks die het winnende team nog veel meer vooruit pushen dan je in kleine maps merkt.

En je merkt heel goed dat de gemiddelde cod speler geen idee heeft hoe je op zo grote map speelt. objectives bestaan niet voor velen is het belangrijker om in dat grote clusterfuck centrale gedeelte te komen om je killstreak te halen. Letterlijk de buitenste twee objectives waren neutraal omdat niemand er heen was gelopen nog halverwege de game...

En dan nog dat alles in combinatie met een spawnsysteem wat totaal niet werkt, want je spawnt gewoon voor of achter een vijand op 10 meter afstand is een minder prettige ervaring. Ik ga denk ik maar weer even terug naar 20 speler domination :+

[Voor 10% gewijzigd door Skybullet op 21-09-2019 10:23]

• Limbodans
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 24-01-2020
Speelt opzich lekker weg, maar ik erger me dood aan de graphics (ps4). Het lijkt af en toe net een arcade game als je het mij vraagt. Als je dit vergelijkt met een Battlefield is het toch echt wel een wereld van verschil, helaas.

Ground War is, zoals al door anderen vermeld, tot nu toe ook een grote ravage..

[Voor 30% gewijzigd door Limbodans op 21-09-2019 11:04]

• unfor
Oh ja, dat excuus weer.
Ik neem aan dat jij je er van bewust van bent dat deze game over 1 maand released?
Het is een beta in naam, net zoals alle game "beta's" die we de laatste 10 jaar hebben gezien. Het zijn demo's.
Het is niet mogelijk een game compleet op de schop te gooien op het moment dat de game al zo goed als gold moet zijn voor het printen van de discs.
Discs liggen waarschijnlijk al klaar om verscheept te worden over de wereld.

Anyway: Over groundwar, ik had gehoopt dat dat de game voor mij zou redden: Helaas een clusterfuck, een en al teleurstelling.

[Voor 15% gewijzigd door unfor op 21-09-2019 11:38]

• xSmooth-
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Ivysaur schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 11:35:
@baronruud

Aangeizen mijn voet nog steeds pijn doet ga ik dit weekend potjes WW2 en Diablo II: LOD doen. Dat wel leuk. Shotty is echt mijn ding. Verstand op 0, close combat opzoeken en knallen maar., Ik kan ineens een aantal meer gebieden spelen dan 2 jaar terug. _/-\o_ Alsof ik een gratis seasonpass heb, hehe.
Domination op Shipment 1944 kan ik je aanraden. O-)

• Skybullet
Alles goed verder ? Dingen die dwars zitten waarover je wil praten ? Je mag me altijd een berichtje sturen als je wil ventileren.

Het is een beta ja, maar we zijn heel dicht bij release wat wil zeggen dat er al heel veel final is en weinig tijd voor veranderingen, hoogstens wat bug fixes.

Als je dit topic had gevolgd had je kunnen zien dat ik al 2 dagen super lovend ben over dit spel. Ik ben helemaal verliefd op hoe het schieten en bewegen voelt. Grafisch vind ik het ook super en ik heb geen last van die waas waar veel het over hebben. Netcode weinig problemen hier tot nu toe met zeer stabiele servers en lage ping. Het tactische spel en lage ttk spreekt me erg aan.

Ik geef alleen vandaag mijn ongezouten mening over ground war. Waar ik vooral naar uit kijk als voornamelijk battlefield speler. Ik heb hem al gekocht/ pre orderd. Maar in ground war zit nog heel, heel veel ruimte voor verbetering

En bij " een fucking beta " hoort juist net kritiek en feedback. Dat is het hele idee...

• unfor
HaterFrame schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:23:
Ik krijg met geen enkele mogelijkheid de AA een beetje fatsoenlijk. Het blijft een kartel brei in de verte waardoor je gewoon details mist en daardoor andere spelers maar slecht ziet. Iemand een idee hoe dit op PC een beetje beter/ te forceren? (Gtx 1060) verder loopt de game prima.
AA uit, render resolutie verhogen.
Dat is de enige manier om het redelijk scherp te houden. AA 1x is ook redelijk okay.

verder, depth of field uit zetten is ook key voor deze game:
https://www.reddit.com/r/...f_depth_of_field_and_its/

[Voor 13% gewijzigd door unfor op 21-09-2019 12:28]

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

HaterFrame

Well... Poo came out!

unfor schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:26:
[...]

AA uit, render resolutie verhogen.
Dat is de enige manier om het redelijk scherp te houden. AA 1x is ook redelijk okay.

verder, depth of field uit zetten is ook key voor deze game:
https://www.reddit.com/r/...f_depth_of_field_and_its/
Render res zou ik idd wel eens kunnen proberen.
Dat werkt, stuk scherper al.

Aangezien ik al jaren geen shooters heb gespeeld word het mn reactie snelheid ff weer op pijl krijgen.

[Voor 12% gewijzigd door HaterFrame op 21-09-2019 14:56]

I am the great Cornholio!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21:44
NVM

[Voor 92% gewijzigd door Maurice079 op 21-09-2019 12:48]

PSN: iRoyalFlushh

• HaterFrame
  • Nu online

HaterFrame

Well... Poo came out!

Overigens vind ik de oneshot kill met sniper wel erg overpowered... Komt zo een druif de hoek om gesprongen, in zijn sprong terwijl ie zoomt scgiet ie mij kapot terwijl ik er al minstens 4 kogels in gejaagd heb :/

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15:31
G_Dragon schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 18:01:
[...]

Ik heb crosplay uitstaan, was gewoon niet te doen.
De reactietijd is zoveel anders van de pc gamers, daar wil ik me niet aan ergeren.
Snap ik, ik speel op de pc en haal deze game alleen maar omdat ik dan met vrienden (ps4 en xbox) weer eens kan samen spelen!

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - Gigabyte Aorus 1080ti - 16gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• G_Dragon
Korkss schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 18:10:
[...]

Snap ik, ik speel op de pc en haal deze game alleen maar omdat ik dan met vrienden (ps4 en xbox) weer eens kan samen spelen!
:) dan halen wij om verschillende redenen, ik haal hem juist omdat er al 12 jaar geen goede cod meer uitgekomen is en dit de eerste weer gaat worden sinds cod4..

• thijsco19
  • Laatst online: 20:41

thijsco19

KTM 990 SMT

Vandaag de beta gedownload via de battle.net launcher, spel gestart en op multiplayer geklikt.
Helaas blijft het daarbij, het spel loopt vast.
Het beeld knippert 1x waarna er niks meer gebeurd.

Iemand die toevallig wat weet?
Mijn pc is redelijk nieuw alleen niet een echte game pc.
Zie: gallery: thijsco19

@colorsone in mijn cpu :+ .
En ja ik verwacht er niet veel van maar proberen kan geen kwaad, daar is zo'n beta immers voor.

[Voor 15% gewijzigd door thijsco19 op 21-09-2019 18:59]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-05 13:34
thijsco19 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 18:54:
Vandaag de beta gedownload via de battle.net launcher, spel gestart en op multiplayer geklikt.
Helaas blijft het daarbij, het spel loopt vast.
Het beeld knippert 1x waarna er niks meer gebeurd.

Iemand die toevallig wat weet?
Mijn pc is redelijk nieuw alleen niet een echte game pc.
Zie: gallery: thijsco19
Uh? Waar is je videokaart?

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik beb hem nu ook aan het downloaden op de battle.net launcher, ben benieuwd of mijn videokaart (GTX 1060 6GB) dit spel een beetje kan handlen !

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-05 12:05
goh steunt trump online shooters nu toch ineens? hoezo is er zon groot prijs verschil in de shops?

[Voor 28% gewijzigd door P33R op 21-09-2019 20:32]

PSN: P33R198 / USP33RK3

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:07
kesj schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 20:44:
Heb een paar potten op pc gespeeld. Wat grafische settings aangepast en geen last van onscherpte. Ik heb wel een paar keer gehad dat mijn wapen lijkt te blokkeren. Alsof het magazijn leeg is, maar dan nadat er pas een paar kogels uit zijn. Meer mensen die dat hebben?
Klopt, ik ook met de mp5 vooral

• mike30
  • Laatst online: 14:14
Dat verhaaltje geloof je toch zeker niet? Tuurlijk in die maand worden nog ff alle fouten eruit gehaald en de game verscheept. Die game ligt al klaar en de fouten gaan eruit met de komende patches. Als jullie geluk hebben.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-04 17:41
RoaDHouse schreef op zondag 22 september 2019 @ 01:42:
[...]

Waar vind ik die sharpening in de settings? ik kan het niet vinden in elk geval.

Geforce-experience herkent de game game niet, ook niet met handmatig zoeken.
Als je een game opstart zie je altijd rechts een nvidia logo die mee opstart en weer weg gaat.

Als de game geladen is druk alt + f3, dan maak je een profiel aan met daarbij sharpening.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Skybullet
Letterlijk het enige wat je moet doen in ground war om te winnen is de buitenste punten vasthouden. bijna iedereen wil clusterfucken in het midden rond B en C, net als in deze ronde. Minstens 80 % van het vijandige team zat daar telkens in 1 gebouw, spawnen op elkaar etc. Ze haalden de meeste kills en dus ook duizend killstreaks op de paar meloenen van ons team die dat gebouw bleven in rennen. Maar killstreaks als de chopper gunner etc zijn letterlijk door 2-3 spelers met een half brein neer te halen als je even allemaal een magazijn op ze leegt. maar dat lijken echt maar een paar spelers te beseffen.. :+

Maar als je default gewoon met silencer en ghost runt hebben al die uav's geen zin en kun je lekker buiten "de metro van cod" buiten alle gekte om rustig je points cappen en winnen. Alleen moet je af en toe die berg op om de 13 jarige kids die graag winnen door vals te spelen van de berg af halen met hun sniper rifle :F

• HaterFrame
  • Nu online

HaterFrame

Well... Poo came out!

Groundwar vind ik echt geen ene ruk aan. Choas in het kwadraat. Domination en NVG vind ik dan wel weer erg leuk. Wat me wel op valt is dat ik soms super lekkere potjes heb maar direct het potje daarna word ik echt door alle hoeken van de map geschoten. Zou er dan toch een soort van skilled based MM achter zitten?

Misschien dat ik hem dan toch maar koop :+

[Voor 6% gewijzigd door HaterFrame op 22-09-2019 11:11]

• servival7
  • Laatst online: 15-05 20:26
RoyK schreef op zondag 22 september 2019 @ 17:19:
Nou, ik ben ook weer een illusie armer. Binnen 10 minuten wel te verstaan. Het maakt geloof ik niet zo uit met welk wapen of pack je rond loopt. Een pak papier gooien is net zo een instand kill. Jammer. Ziet er naar uit dat ik het voorlopig zonder een FPS zal moeten doen
Wat wil je dan? Na een half magazijn nog niet dood zijn?

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:59
Ik vind de gunplay erg goed maar overall vind ik het een zwaar frustrerend spel, voornamelijk omdat mensen zo ontzettend lastig te zien zijn?!?! Misschien ben ik de enige die er last van heeft (aan killcams te zien wel) maar ik zie mensen gewoon niet... Maakt niet uit of ik als een kip zonder kop rondren of heel erg camp, 9/10 mensen kijk ik compleet overheen. En dan kijk ik een killcam en schiet iemand halverwege de map op me omdat hij 1 pixel zag. Wtf? Ik snap het echt niet. Nog nooit dat ik zo vaak kansloos neergeschoten ben ik welk spel dan ook. Als ik iemand wel zie dan maak ik meestal ook de kill maar de meeste keren ben ik al dood en kan ik in de killcam pas gaan onderzoeken waar hij nou zat... Vind er zo weinig aan.

Wat ook niet helpt is die verdomde teammate namen die over de hele map in beeld zweven als je ook maar enigzins hun richting op kijkt. Al vaak gehad dat ik een tegenstander over het hoofd zie omdat hij toevallig tussen mij en een teammate (800m verderop) staat en ik zo'n blauwe naam zie en dus denk dat hij een teammate was. Ook dit heb ik nooit eerder gezien, hebben ze dat aangepast ofzo?

[Voor 21% gewijzigd door NickThissen op 22-09-2019 22:47]

Mijn iRacing profiel

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Net een potje ground war gehad waar mijn hele team op de berg aan het snipperen was... Alle punten door tegenpartij bezet, top potje

• mike30
NickThissen schreef op zondag 22 september 2019 @ 22:46:
Ik vind de gunplay erg goed maar overall vind ik het een zwaar frustrerend spel, voornamelijk omdat mensen zo ontzettend lastig te zien zijn?!?! Misschien ben ik de enige die er last van heeft (aan killcams te zien wel) maar ik zie mensen gewoon niet... Maakt niet uit of ik als een kip zonder kop rondren of heel erg camp, 9/10 mensen kijk ik compleet overheen. En dan kijk ik een killcam en schiet iemand halverwege de map op me omdat hij 1 pixel zag. Wtf? Ik snap het echt niet. Nog nooit dat ik zo vaak kansloos neergeschoten ben ik welk spel dan ook. Als ik iemand wel zie dan maak ik meestal ook de kill maar de meeste keren ben ik al dood en kan ik in de killcam pas gaan onderzoeken waar hij nou zat... Vind er zo weinig aan.

Wat ook niet helpt is die verdomde teammate namen die over de hele map in beeld zweven als je ook maar enigzins hun richting op kijkt. Al vaak gehad dat ik een tegenstander over het hoofd zie omdat hij toevallig tussen mij en een teammate (800m verderop) staat en ik zo'n blauwe naam zie en dus denk dat hij een teammate was. Ook dit heb ik nooit eerder gezien, hebben ze dat aangepast ofzo?
Hoe oud ben je? Ik zie nu ik eind 30 ben een stuk minder dan toen ik begon met fps met call of duty 1. En een stuk minder snel ook.
Tenminste ikzelf geef m'n leeftijd de schuld, maar kan ook prima zijn dat ik er na al die jaren nog geen klote van kan natuurlijk

• mike30
chimera2 schreef op maandag 23 september 2019 @ 07:30:
[...]

Ikzelf heb hier ook last van. En ben 36. Weet niet of de jongere strijders dit ook hebben :)
Vannacht nog een paar potjes gedaan. OF ik ben oud, OF ik kan het gewoon niet, OF die jonge strijders zitten aan een dieet van Red Bull en crack.
Bedenk me net dat ik in juni last kreeg van een onregelmatig hartritme....geen idee of een call of duty beta dan wel een goed idee is :)

[Voor 15% gewijzigd door mike30 op 23-09-2019 07:42]

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:53
10 minuten in de beta gezeten en toen was ik er alweer klaar mee.
Er komt een chopper en ik ben gelijk dood. Respawn dood , respawn en weer dood door dezelfde chopper.
Daagg hekel aan spawn killing. Waarom ze daar niet vanaf stappen is voor mij een raadsel.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• frye
  • Laatst online: 13:40
Heb vrijdag ook even de beta gespeeld op PC.
Over het algemeen was ik dik tevreden. Zeker omdat het nog maar een beta build is.
Maar omdat niet iedere game perfect is, kleine opmerkingen van kritiek ;-).

- mappen zijn niet zo leuk... Ken de mappen niet van naam maar merk dat de mappen redelijk klein zijn. Alle acties gebeuren heel dichtbij. Als sniper spelen heeft op de huidige maps niet zo veel zin. Hoop dat er toch nog wat grotere maps komen. Vrij chaotich.

- spawnen kan een stuk beter

- gfx in het algemeen niet goed (moet misschien nog wat tweaken)

Verder ook eens geprobeerd om crossplay te doen. Via mijn shield gamestreamen van mijn PC.
Trouwens veel respect voor wie met een controller speelt. :D Niets voor mij. Ben veel te traag met een controller. Duurt 3 seconde voor dat ik mijn crosshair op de persoon zelf heb. Geef mij maar muis en toetsenbord.

Conclusie: Game ziet er goed uit... maar er is toch wel wat werk aan. :)

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:27

RoyK

Illustrator

honey schreef op maandag 23 september 2019 @ 09:41:
[...]

We spelen dit soort spelen weinig. Als er veel betere zijn, wat betreft geluid, graphic, realisme en gamedynamics, dan hoor ik het graag. Deze open Beta vonden we allemaal erg leuk. Spelen hier meer Overwacht (aardig hoog niveau) en Fortnite als shooters.
Ik vind alles prima. We hoeven het niet met elkaar eens te zijn. Als jij dit spel leuk vind is dat toch okay. Maar realistisch is het natuurlijk niet.

Het is een fast pace acrade knal game met fancy gadgets en perks waar iedereen voor zichzelf speelt en zogenaamd in een team. Er komt nauwelijks tactiek bij kijken. Maar er zijn genoeg mensen die hier van smullen.

Wat ik een beetje mis is de papier steen schaar formule. Het maakt voor mijn beleving niets uit met welke class je rondloopt. Ik vind de killcams ook interessant. In een brij van pixels ziet iemand mij kennelijk goed genoeg en zelfs van redelijke afstand. Ik zie het in ieder geval niet 8)

Ik had gehoopt op een wat minder arcade game en iets meer.. ja.. hoe moet ik het uitleggen. Nadenken misschien, of iets meer uitdaging dan enkel reactie vermogen. Ik verwachte geen BF game, want dit is CoD. En dat is het ook echt. Dus heeft Activision het heel goed gedaan door gewoon een game te bouwen die hun achterban graag speel. punt!

Voor ieder die het leuk vind: Gamse! Crossplay werkte naar mijn idee prima. Wat dat betreft heeft Activision een stap gezet die anderen denk ik wel gaan volgen.

[Voor 14% gewijzigd door RoyK op 23-09-2019 10:23]

Create / Fail / LEARN / Repeat

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-01 21:28
Het hele weekend gespeeld en bijzonder aangenaam verrast!

Ik vind de wat tragere gameplay erg goed. Het typische run and gun is er uit, maar het is nog steeds chaotische COD (en nog steeds genoeg "run and gun"). Meer in huisjes sneaken e.d.

Het geeft mij een beetje een paintball gevoel wanneer ik dat met vrienden doe en dat is goed!

Ik heb gespeeld met zowel de controller als een muis en toetsenbord (op de PS4). Met de laatstgenoemde erg prettig kunnen spelen. Dat zal voor mij sowieso de standaard worden. Ik ben er niet perse beter door, maar ik vind het prettig spelen. In Fortnite voelde het raar, maar hier voelde het prima.
Ik denk overigens niet dat er een verschil in voordeel is. De potjes waar sommige bijzonder k\d ratio's hadden (50-3 en dat soort scores) waren allemaal spelers met een controller icoontje.

Gespeeld met XBox en PS4 spelers. Het werkte allemaal goed. Paar crashes gehad in Ground War (wat ook gaaf verbeterd is met de meerdere vlaggen!).

Al met al erg overtuigd door de Beta. Waarschijnlijk was ik er zonder nooit aan begonnen vanwege hun games en beleid uit het verleden.

Nu gaan we deze zeker kopen :)

Een paar glitches gezien. Sommige zaten dan onder de grond (??) en konden mensen boven hun neerschieten. Dit was altijd onder of in de buurt van vlaggen.

Glitches vinden mensen altijd dus die worden er vast weer met patches uitgehaald. Verder een keer of 5 ofzo gecrashed in Ground War, maar gezien het aantal potjes was dat ook te verwaarlozen.

Dikke voldoende krijgen zij van deze "Anti-Activision" activist (geel hesje zoals mijn maten mij altijd noemen).
Aangezien ik hen altijd afzeik mag het nu ook wel gezegd worden.

Dit ziet er veelbelovend uit!
d:)b

• G_Dragon
Acid_Burn schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:34:
Tot level 29 gespeeld oid... dit jaar wordt hem ook niet voor mij.

Ik ben denk ik wel een beetje klaar met COD nu. Misschien wordt ik te oud.
Nu ze juist na 12 jaar weer terugkomen zonder de stomme zombies en back to the roots gaan? :)

• Eldro19
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 24-05 10:36
Ik vind het spel heerlijk spelen.
Ik heb eindelijk weer een beetje het gevoel als wat ik met MW3 had.
Overige shooters ook gespeeld, maar nooit veel omdat ik ze niet leuk vond.

Hier heb ik eindelijk weer het gevoel dat ik kan blijven spelen.

Wat ik hoop is dat er nog wordt toegevoegd dat je de Sensitivity voor het zoomen trager kan zetten.
Momenteel kan ik alleen de hele Sensitivity lager zetten.

Verder super spel!

• G_Dragon
https://www.psx-sense.nl/...l-of-duty-modern-warfare/

Veel mappen ontdekt door Dataminers

Verder zijn er nog bestanden voor 8 Gunfight maps gevonden en dat zijn de volgende:
  • Docks
  • Pine
  • King
  • Stack
  • Speedball
  • Showers
  • Cargo
  • Hill
  • King (Night)
De eerste vijf waren beschikbaar tijdens de alpha in augustus en de uiteindelijke lijst blijkt langer te zijn. Afsluitend hebben we nog een overzicht van alle andere maps voor de game, hoewel gezegd moet worden dat dit geen garantie is dat ze er ook allen bij de release inzitten.
  • Aniyah Palace
  • Aniyah Tac
  • Azhir Cave (Night)
  • Azhir Cave
  • Crash
  • Dam
  • Deadzone
  • Grounded
  • Scorch
  • Varskaya District
  • Euphrates Bridge
  • Faridah
  • Smetna Farms
  • Frontier
  • Gulag
  • Hackney Yard
  • Hackney Yard (Night)
  • Lumber
  • Malyshev
  • Precinct
  • Milbase 1
  • Milbase 2
  • Neon
  • Petrogad
  • Piccadilly
  • Port 2
  • Noir
  • Prison
  • Frost
  • Crusher
  • Gun Runner
  • Gun Runner (Night)
  • Rivne
  • Rust
  • Shipment
  • Shipment (Night)
  • Terminal
  • Slums
  • Spear
  • Spear (Night)
  • Speed
  • Stadium
  • Sub Base
  • Transit
  • Takedown
  • Torez
  • Karst River Quarry

Mit-46 schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:40:
Zijn dit allemaal nieuwe mappen? Of zitten er ook remakes tussen?

Wel een hele lijst! Dat zie je zelden tegenwoordig.

** Shipment herken ik (natuurlijk).

Zitten ook remakes tussen dus. Alsnog niet verkeerd wat mij betreft.
Crash, Dam, Neon, Shipment, Terminal, Slums komen me bekend voor.

Ik ben trouwens eens begonnen met tactical rifles. Maar echt, daar heb je bijna geen fuck aan. Zonder attachments heb je enorme recoil en een veel te trage rof.

Mit-46 schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:22:
[...]

Ok, nou dat is op zich wel leuk als er ook remakes komen van de populaire mappen.

Kunnen wij vandaag nog spelen? Ik dacht enkel het weekend.

Dat is een leuke meevaller anders voor vanavond. :D
Tot 19:00 vanavond dacht ik. Snel naar huis vanavond dan maar :P

• Titu
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:24
India Sierra schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:39:

- Voelt meer aan als een "nieuwe" game dan een remaster imho, mist die hele MW feeling. Misschien dat dat al op te lossen is door het classic round-start geluidje aan te passen :)
Het is toch ook een nieuwe game??? ik heb nergens gelezen dat het een remaster zou moeten zijn? Daar is toch al een release van?

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:12
bram1984 schreef op maandag 23 september 2019 @ 17:33:
[...]

Wireless Platinum als het ietsje meer mag zijn. Speciale game profielen, goed comfort en 3D audio in sommige games (Uncharted 4, Days Gone, Horizon Zero Dawn en ik verwacht straks ook in The Last of Us Part II).
Ik zou de hyperx cloud 2 aanbevelen (is wel bedraad)

Ik kom namelijk net van 2 jaar gebruik van de Sony platinum en kan na 3 weken hyperx wel zeggen dat deze zowel qua geluid als comfort beter is, hoewel het ook gedeeltelijk persoonlijk is natuurlijk.

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online

Deurstopper

Steam/Epic: Deurstopper

20:00 uur

Stadia: NoNumbersNeeded

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:12
30.00 uur

• mike30

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:19
Hmmm dan laten ze hem inderdaad nog even doorlopen, top :)

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-05 09:05
Zojuist laatste potje kunnen spelen. Dus 21:00 uur was het gedaan.

Specs van pc

• TheDuJa
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 26-05 20:00
Ik kan nog steeds spelen :P

Edit: Beta helaas toch echt afgelopen nu.

[Voor 45% gewijzigd door TheDuJa op 23-09-2019 21:52]

Ryzen 3700X | Corsair Vengeance RGB Pro 16GB @3600C18 | GigaByte 2070 Super | MacBook Pro 13" 2018 16GB/512GB | LG OLED 55” CX6LA | iPhone 13 Pro Max 256GB - Sierra Blue

• Mizgala28
  • Laatst online: 24-05 22:12
Kalder schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 11:47:
Als je moederbord het toestaat kun je ook opzoek gaan naar een tweede tweede hands gtx 560 en dan de 2 videokaarten in SLI zetten, dan ga je er denk ik ook goed op vooruit. Hoewel je CPU wellicht ook nog voor bottlenecks kan zorgen, misschien toch beter op je PS4 gamen.

Ik had vroeger 2 GTX 460's en dat leverde bij de meeste games zo'n 1,5 tot 1,9 keer zoveel frames vergeleken met een enkele.
Veel games, vooral nieuwe games ondersteunen SLI vaak niet eens meer dus in feite levert dat waarschijnlijk niks op.

Nieuwe PC die het spel aankan is niet perce duur als je het zelf bouwt, maar persoonlijk zou ik de goedkope methode kiezen en het op de PS4 kopen.

Moet het perce op de PC dan zou ik een gloednieuwe bouwen, je CPU is opzich prima maar je kan dan beter meteen met een schone lei beginnen gezien je hardware, en gezien het feit dat op dit moment de Ryzen 2000 serie langzaam vervangen wordt door de nieuwe 3000 serie heb je vrij makkelijk een goede betaalbare CPU, GPU is een ander verhaal maar ook daar zie je wat afprijzingen (recent nog een RX 580 voor m'n partner gescoord voor ~€200 en dat is een prima kaartje)

Dus het hoeft niet super duur je kan makkelijk onder de 900 ~1000 euro blijven, en anders PS4 versie kopen dat zal prijstechnisch het goedkoopst wezen.

[Voor 28% gewijzigd door Mizgala28 op 24-09-2019 12:09]

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online

Deurstopper

Steam/Epic: Deurstopper

India Sierra schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:39:
Gisteren ook een goede avond gespeeld. Sinds de originele MW niet echt CoD meer gedaan, wel BF.

Al met al een vrij leuke game alhoewel hij totaal niet aanvoelt zoals MW.

- Heb het idee dat hits / tickrate niet helemaal lekker is. Voelt niet aan dat alles hit zoals ik het schiet, daarbij lijkt hipfire te sterk.
- Realism / hardcore mist de "kill confirmation" die je bij MW wel had.
Volledig mee eens, leuke COD-game! Maar die netcode.. ze krijgen het maar niet voor elkaar. Natuurlijk het is een beta, maar vraag me af of dit gaat veranderen in de uiteindelijke game. Soms zwaar frustrerend. Ga je een hoekje om en je ligt al voordat je een enemy ziet.. Wil je een enemy neerhalen, dan heb je soms een compleet magazijn nodig.. Eigenlijk bij alle COD's niet anders geweest.
Bedoel je met kill confirmation de modus Kill Confirmed? Vind dit ook een betere modus, omdat je hiermee mensen daagt om de tags te pakken, waardoor campen drastisch wordt verminderd..

Stadia: NoNumbersNeeded

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-10-2021

A person who never made a mistake never tried anything new.

• FuaZe
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:46
Het spel speelt totaal niet zoals "de originele Modern Warfare", de naam is wat betreft dus een beetje een gimmick.

De "snelle 2vs2” gamemode, is helemaal niet zoals eerder gecommuniceerd (iedereen hetzelfde wapen, dat per ronde veranderd, de wapens moet je namelijk op verschillende plekken oppakken), die map in het bos wordt overigens vooral gecamped, die in dat pakhuis is wel leuk.

Snipers scopen echt heel traag in, ik zeg niet dat je moet kunnen quickscopen, maar het loont hier eerder om te hardscopen. Daarnaast heb je als sniper een scope glare waardoor je opeens bijzonder zichtbaar bent voor de tegenspeler.

TTK is op sommige momenten opeens heel hoog, dan heb je aan een magazijn amper genoeg voor 1 persoon, laat staan twee.

Shotguns zijn zelfs van close range geen 1hit kill en je tweede schot duurt bijzonder lang (dat jachtgeweer schiet wel twee schoten snel, maar dan moet je beide vol raken...)
Ik ben ook niet bijzonder fan van shotguns, maar in deze game is het niet meer dan een gimmick.

Eigenlijk alleen TDM en "cyber attack" zijn fatsoenlijk te spelen omdat de spawns op de andere maps totaal random zijn. En als je dan die filter instelt, kom je alsnog bij andere gamemodes...

Daarnaast zien beide teams er hetzelfde uit, behalve de marker boven het hoofd, welke niet zichtbaar is als je inscoped? Je raakt eigenlijk heel vaak je eigen team daardoor, al heb je geen teamdamage.

En dan de killstreaks en claymores, most je doorheen zien te komen om überhaupt te kunnen schieten.

De silencers op wapens doen echt heel veel damage af en de minimap is ver ingezoomd om te spelen op 'map' (stealthy van zijkanten), UAV refresh rate is vrij laag wat dat betreft ook.

De map rotation is heel slecht, de slechtste map krijg je het vaakst. Die Azhir Cave is echt een waardeloos gebalanceerde map...

Maar, de (standaard) grafische instellingen zijn echt, graf-instellingen. Standaard op 50% render resolutie, maar dan wel dikke anti-aliasing en antroscopic filter. Het ziet er uit alsof je naar een blur zit te kijken met vieze glow er doorheen en veel te donkere hoekjes. Wanneer eenmaal goed afgesteld ziet het er wel prima uit en is het natuurlijk wel mooier dan die free2play shooters. Maar het wordt een beetje een arcade-shooter, die zich totaal niet leent voor de situatie.

[Voor 28% gewijzigd door FuaZe op 24-09-2019 16:05]

FuaZe schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 15:53:

Snipers scopen echt heel traag in, ik zeg niet dat je moet kunnen quickscopen, maar het loont hier eerder om te hardscopen. Daarnaast heb je als sniper een scope glare waardoor je opeens bijzonder zichtbaar bent voor de tegenspeler.
Ik vond dit echt zo fijn, geen "quickscope-360-noscope-prone-dolphin-dive-headshot-one-shot-one-kill" meer. En ik kan zien dat de snipers mij zien, en ze dan neerschieten met het .50 handvuurwapen >:)

• itlee
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-04 19:49

itlee

Gas erop!

RoaDHouse schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 12:32:
[...]

Misschien valt het mee met de cheaters omdat het crossplay is.
laten we het hopen,....die lui hebben zo mn speelplezier vergalt. Iemand die echt skillz heeft heb ik respect voor, voor al die uren trainen en spelen om goed te worden... tegen een wallhacker ben je kansloos. (en al helemaal met aimbot...) :'(

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-05 16:45
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 13:31:
[...]

Ja dat kan nog alle kanten opgaan natuurlijk. Aan de ene kant vrees ik het ergste, zodra console spelers geconfronteerd worden met een woud aan pc hacks, zetten ze crossplay direct ui en sterft het een stille dood. Maar aan de andere kant, houdt crossplay de pc playerbase hopelijk veel langer vast en levensvatbaar genoeg om een degelijke anti-cheat op te zetten en te onderhouden.

Het gebruik van muis en toetsenbord op de consoles, al dan niet via XIM etc lijkt me ook een verdomd lastig probleem om te tackelen en irritant om tegen te spelen als je zelf een controller gebruikt.
Het eerste wat ik heb gedaan is crossplay uitschakelen. Tussen consoles is het voor mij nog oké, maar ik zit niet te wachten op pc-spelers. Multiplayers speel ik altijd op de console en singleplayer op de pc.

• falcon123
  • Niet online

• unfor
Survival mode is een jaar exclusief voor PS4, smerig...

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:15

beany

Meeheheheheh

https://www.dexerto.com/c...pons-supply-drops-1063881

Strekking van het verhaal: het gerucht gaat dat er wapens in supply drops zullen zitten. Oftewel: pay-2-win.

• XhizorBE
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-04 20:26
beany schreef op woensdag 25 september 2019 @ 18:33:

Strekking van het verhaal: het gerucht gaat dat er wapens in supply drops zullen zitten. Oftewel: pay-2-win.
Eerst was 'k ook wat bang voor zoiets, maar eerlijk ga vast call of duty max 2 maanden spelen. Zoals de meeste spelers

In die 2 maanden ga 'k vast er massa uren mee slijten, en tegen dan zit 'k weer een andere game te spelen. Denk dat zoiets van toepassing is op de meesten van ons.

Hier een interessant filmpje over netcode van call of duty modern warfare, en de huidige toestand. Verklaard echt massa waarom het spel soms zo random aanvoelt

YouTube: CoD Modern Warfare Beta Netcode WORSE Than Black Ops 4!?

Btw ben natuurlijk resoluut tegen p2w toestanden, maar ben al blij dat ze het niet meteen op release uitbrengen. Ook eerste keer dat 'k zo uit kijk naar de sp van een shooter game, volgens mij gaan we echt aangenaam verrast zijn door de campaign

[Voor 5% gewijzigd door XhizorBE op 26-09-2019 07:55]

beany schreef op woensdag 25 september 2019 @ 18:33:

Ben benieuwd. Maar dat zullen ze dan pas later toevoegen denk ik. Misschien na een maand of twee, zoals ook met BO4?

Pagina: 1 2 3 ... 29

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee