Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

PU Gietvloer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pink confetti
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 04-12 12:49
Nog even geduld en dan word ons nieuwbouwhuis opgeleverd!
Begin 2020 of met een beetje geluk al eind dit jaar misschien?

Na veel wikken en wegen hebben we nu echt besloten om voor een PU gietvloer (in uni kleur) te gaan.
Het liefst een bio- variant maar ik begrijp dat deze wel minder slijtvast zijn?

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met een gietvloer en welk bedrijf jullie aanraden (of juist niet?)
Zou fijn als als jullie dit willen delen (misschien foto's)
Alvast thanks!

• Pink confetti
Dank voor alle reacties!
Niet iedereen is er dus tevreden over. Maar misschien dat je dat met alle soorten vloeren wel hebt?
Voor- en nadelen blijven.

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar al die gietvloeren die nu gelegd worden, hoe die er over 10 jaar uitzien.
Dat was inderdaad een van de redenen voor ons om eraan te twijfelen.

Zijn er nog bedrijven die jullie aanraden (of juist niet)?

• Pink confetti
Booth schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 22:58:
[...]

Hoi @Pink confetti, ben je er al een beetje uit? Heb je al offertes enzo laten opstellen?
Wij zijn ook nog redelijk in dubio; hout vinden we het mooiste maar redelijk onderhoudgevoelig, dus dachten we dat een gietvloer wel goed zou zijn, maar nu lees ik hier (en elders inderdaad) dat die ook redelijk krasgevoelig zijn.

Moet ook even nagaan hoe lang het duurt om die vloer na een jaar of 10 weer een toplaag te geven..
Ik vind 't lastig hoor een keuze te maken.
Een kennis van ons gaat voor een cement gebonden epoxyvloer. Ook hier natuurlijk kans op scheurvorming.
Maar blijft wel mooier denk ik.
We denken erover om misschien hier voor te gaan en dan wordt het tóch geen PU vloer :?
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True