Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

BSN Nummer in verkeerde handen..

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Rubenaldo
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 16-06 14:42
Ola!

Deze week ben ik mijn USB stick kwijt geraakt. Op zich geen ramp, maar er stond ook een kopie op van mijn oude, verlopen, identiteitsbewijs. Ik vroeg me af of men hier kwaad mee kan doen als het in verkeerde handen komt. Mijn BSN nummer staat er immers op. Of heeft men niets aan deze kopie omdat het om een verlopen ID bewijs gaat?

Alle reacties

• Rubenaldo
Dank voor jullie snelle reacties. Wordt er bij een bitcoin-broker ook niet gekeken naar de geldigheidsdatum van het ID bewijs?

• Rubenaldo
Ik zal maandag even bellen met het CMI wat handig is om te doen.

Als ik het zo hoor is het probleem nog niet eens zozeer het BSN, maar meer de kopie van het ID Bewijs. Nu verliep dat bewijs in 2017, dus ik neem aan dat er met dat kopietje geen abbo's afgesloten kunnen worden?
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True