Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• NoelMakers1
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 16:31
Beste Tweakers,

Door het overlijden van mijn vorige monitor heb ik recent een nieuwe monitor aangeschaft, dit is de Samsung LC27HG70 geworden :9~ Nu is dit een door Nvidia gecertificeerde monitor met G-Sync (en Freesync), wat ik natuurlijk wil gebruiken, alleen is mijn huidige GTX 970 hier te oud voor, dus tijd voor een upgrade! Alleen hier loop ik tegen problemen aan.

Op moment gebruik een een triple monitor setup, waarvan de LC27HG70 de main monitor is, en de zij monitoren de Qnix QX2710LED monitoren zijn. het probleem is dat deze Qnix monitoren alleen een DVI-D poort hebben, en de meeste videokaarten op het moment geen, of slechts 1 DVI-D poort.

De Qnix monitoren kunnen niet met adapters worden aangestuurd dus een DP/HDMI -> DVI-D adapter gaat helaas niet werken.

Na wat research ben ik erachter gekomen dat er bepaalde modellen zijn van de GTX 1070 die nog 2X DVI-D hebben! Waaronder de:

pricewatch: Inno3D GeForce GTX 1070 X2 V3
En
pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1070 Mini ITX OC
(en varianten op deze kaarten)

Nu is mijn vraag, werkt mijn setup met een kaart zoals deze ? Zijn er betere, snellere alternatieven van Nvidia/AMD die ik kan overwegen met 2X DVI-D en Gsync/Freesync support ?

Alvast bedankt voor alle hulp!

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True