Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Kodi Leia 18.2 herkent geen dvd folder structuur

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• shardphoenix
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 13-08 01:05
Mijn vraag
Als ik in kodi een folder open waarin een audio_ts en video_ts map staat dan moet kodi toch snappen dat het een dvd is en automatisch de dvd afspelen? Ik dacht dat dit voorheen altijd werkte.
Als ik nu de film folder open dan laat hij gewoon die twee sub dirs zien en als ik die open kan gewoon alle losse files zien en d von files handmatig afspelen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Kodi Leia 18.2 op een philips ambilight 65OLED803 tv

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb gezocht maar vind primair alleen maar artikelen die verwijzen naar het rippen van de dvd met diverse pogramma’s. Dit heb ik al gedaan en het resultaat staat op mijn nas 🙁 die ik benader met mijn tv.

Beste antwoord (via shardphoenix op 14-06-2019 23:20)

• biomass
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 23:49
Ik weet niet beter dan dat VLC de dvd folder structuur herkent, en dat bij Kodi/xbmc het video_ts.ifo bestand geopend moet worden?

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True