Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

3D-printing: ervaring en advies gezocht ivm multi-filament

Pagina: 1
Acties:

• ludodg
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 17-06 07:20
As in title ...
ben al een tijdje bezig met 3d-printen.
Vooral veel hobbywerk, af en toe onderdelen voor vrienden en kennissen, ...
Ondertussen ook al een klein beetje fusion360 onder de knie en al wat nuttige onderdelen ontworpen.

Ik heb nu ook interesse in printen met verschillende filmenten tegelijk: hetzij verschillende kleuren, of misschien verschillende types filament om eigenschappen te combineren .... (flex - oplosbaar - ...)

Is er iemand van het tweakers-continent die wat advies kan geven?

Ik ben zelf gestart met een Anet A8, ondertussen omgezet naar AM8 ... maar die ligt nu even stil na een upgrade naar duet-bordje.
Vooral actief met Prusa MK3, ondertussen omgebouwd tot MK3S ...
Mijn Prusa staat haast geen week stil ...

Ik heb momenteel interesse in de MMU2S .. ofwel de Palette 2 van Mosaic. ...
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True