Toon posts:

Advies zonwering in dakramen veranda

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:34
Ik ben al een tijdje opzoek naar een betaalbare zonwering voor de dakramen in onze veranda. Het zijn ramen van 2meter bij 1 meter.

Op internet kom ik verschillende zonwering oplossingen tegen maar het meeste is niet toe te passen. Eerst had ik plichee gordijnen, echter toen het bedrijf hoorde dat het om een veranda buiten ging vertelde ze dat plichee gordijnen niet tegen vocht buiten kunnen. Ook was de overspanning van 2m een risico op doorhangen.
https://www.topjaloezieen...honingraat-plisse/dakraam

Ik kwam ook zonwering in een frame tegen. Het mooie daaraan was dat die ook elektrisch te verkrijgen waren. Echter bleek pas later dat die een maximale overspanning hebben van 1m20. Dan zou ik per raam twee van deze units moeten plaatsen en dat is lelijk want dan krijg je in het middel een hele dikke rand van twee keer een frame.
https://nl.aliexpress.com...curtains/32802884943.html

Ik zat nog te denken aan om zelf wat draad, metalen oogjes en doek te spannen, maar ik ben bang dat dit niet echt netjes gaat zijn en dat we ons daar aan gaan irriteren.

Hebben jullie nog goede tips? Het mag best wel iets kosten, maar een redelijk prijs/kwaliteit verhouding is wel gewenst.

Ps elektrisch is geen must maar wel een pre. Als het geen vele honderden euro's extra kost dan zou ik dat wel mooi vinden.

[Voor 4% gewijzigd door GAEvakYD op 03-06-2019 22:04]

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee