Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[iPod Touch 7e generatie (2019)] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 17-07 16:46
elaho schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:56:
Ik twijfel om deze te kopen. Heb iPhone 6 plus met 16gb dus kan er niet teveel op zetten. Een iPod touch erbij zou mooie aanvulling kunnen zijn wel 256gb. Of wachten op iPhone 11 maar dat is weer zo’n hap met geld. Weet niet of ik zoveel wil uitgeven voor telefoon want wil minimaal 256gb. 😊
Je kunt natuurlijk ook tot september wachten en dan kijken welke iPhone's Apple in het assortiment houdt en één van die modellen kopen. Zo zijn de iPhone 8 en 7 nog altijd te koop via Apple zelf. Dit is indirect ook een indicatie dat je de komende jaren nog updates mag verwachten. Bij de launch van de 2019 iPhone modellen zullen waarschijnlijk net als voorgaande jaren oude modellen te koop blijven en in prijs daen.

Daarnaast. Heb je echt 256GB nodig of zou je met 64GB ook uit de voeten kunnen? Is het een vereiste of een luxe? Ik zelf heb een 256GB iPhone gekocht omdat 64GB wat krap zou zijn met 4K 60fps video maar vooralsnog red ik het al sinds de launch van de iPhone X met slechts 40,3GB momenteel in gebruik. Nu moet ik wel zeggen dat ik regelmatig foto's en video's overzet naar mijn computer en dat ik de volgende keer sws. weer 256GB zou kopen (i.i.g. meer dan 64GB) voor mijn zojuist genoemde reden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Clumsybumsy
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 22:41
Ik heb een exemplaar met 32 Gb geheugen aangeschaft in de kleur Space Grey. Voor mij is de opslag meer dan groot genoeg om mijn hele collectie mp3 en m4a muziek er op kwijt te kunnen. En het scheelt ook in het gebruik van de batterij van mijn telefoon die ik liever wat minder vaak oplaad. Zodra ik hem bij het afhaalpunt heb opgehaald en er een tijdje gebruik van heb gemaakt laat ik wel meer weten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Clumsybumsy
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 22:41
elaho schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 20:16:
Iemand al de iPod touch 7 gekocht? Hoe is je ervaring? :)
Ik gebruik hem inmiddels een goede twee weken.

In eerste instantie was het formaat wel schrikken, want het is toch kleiner dan de schermen die tegenwoordig gangbaar zijn. Typen op het schermtoetsenbord gaat naar mijn inziens beter dan op het Gboard op het scherm van mijn 5,2'' 16:9 telefoon. Ik gebruik hem voornamelijk om muziek mee te luisteren via iTunes/Music. Dit gaat prima op dat scherm, alle icoontjes zijn groot genoeg. Verder browse ik er af en toe wat op en een Youtube filmpje gaat ook. Van de resolutie, die voor hedendaagse begrippen wat laag is, heb ik in ieder geval nog niks gemerkt. Verder heb ik nog Cytus II geïnstalleerd, dit spel doet het goed. Qua AR heb ik de app #TOTHIER geprobeerd, ook hier merk ik geen gekke dingen.

De software was voor mij wel even wennen daar ik Android gewend ben. Nu zijn er een aantal dingen die ik ook wel in Android wil zien. De scheiding tussen het actiecentrum en het notificatiecentrum is er een van. De aanpasbare koppelingen naar handige apps in het actiecentrum ook. Als laatste ook nog de mogelijkheid om vanuit het notificatiecentrum naar een scherm met widgets of de camera te gaan. Zelf gebruik ik geen Siri dus daar kan ik niks over zeggen. Ik kan wel zeggen dat de software lekker soepel aanvoelt.

Het model wat ik heb beschikt over 32 Gigabyte (1 Gb = 1.000.000.000 bytes) ROM geheugen. Voor mijn gebruik is dat meer dan voldoende. Nadat ik een aantal van de meegeleverde apps verwijderd had nam de rest nog 7 Gb in beslag. Inmiddels staat er nog 2 Gb aan m4a's bij. Dit zijn ruim 250 nummers dus er kan genoeg muziek op.

De geluidskwaliteit van de interne speaker is voor zo'n klein apparaat goed. Voor een draagbaar apparaat is de muziek die door de 3,5mm uitgang komt ook prima. Het is geen hi-fi installatie, externe DAC of die ene LG telefoon maar hij klinkt goed. Er zijn geen rare artefacten in het geluid te horen.
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True