Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

raspberry pi 3b cluster

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bubbles
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 17:02

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

De makkelijke manier is apart boinc draaien. Maar ik heb ooit wel eens een projectje van iemand gezien die het daadwerkelijk als een cluster had opgezet, en dus enkele aansturing had voor meerdere pi's. Even kijken of ik dat zo snel kan terugvinden. Is namelijk wel een interessant concept om daar wat mee aan te klooien :P

Edit: kan niet per se direct vinden wat ik een paar jaar terug heb gezien, maar er is zat te vinden. Hier in ieder geval een redelijk actuele handleiding: https://medium.com/@glmde...y-pi-cluster-784f0df9afbd

[Voor 26% gewijzigd door Bubbles op 28-05-2019 16:30]

PC Specs | Nikon D7000 | Sigma 17-50 F/2.8 EX DC OS | Nikon AF-D 50mm F/1.8 | Sigma 50-200mm F4-5.6 DC OS HSM | Sigma 150-500mm F5-6.3 APO DG OS HSM
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #5

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True