Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• rrem46
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 19-04 19:37
Goede avond alle,
Ik heb vorige maand mijn ontslag ingediend bij mijn huidige werkgever,omdat ik een nieuwe baan heb gevonden.ik ben werkzaam in vast dienstverband en inmiddels 9 jaar werkzaam bij dit bedrijf.Door diverse omstandig heden ben ik helaas het afgelopen jaar in de min uren terecht gekomen totaal 150 minuren.Dit moest natuurlijk netjes worden afgehandeld en ik heb samen met mijn werkgever een overeenkomt ondertekent voor het inleveren van mijn vakantie geld,Dit werdt meer onder dwang gedaan omdat er werdt gedreigd met uren vermindering.Ik heb deze dus ook getekend.Nu ben ik na mijn ontslag aanvraag in overleg gegaan met mijn werkgever en heb ik aangegeven dat ik graag mijn laatste salaris gewoon wil ontvangen inverband met mijn hypotheek etc.Hier werdt mij netjes verteld dat dat in orde kwam en er van te voren een eind afrekening werdt getoond aan mij.Nu ben ik afgelopen maandag helaas naar huis gegaan omdat ik door een fikse verkoudheid een rib heb gekneusd door het hoesten en hierdoor niet meer mijn werkzaamheden kon uitvoeren.Ik heb mij toen ziekgemeld en mijn werkgever zei me om even goed uit te rusten en even me rust te moeten pakken.1 dag later kreeg ik een app van werkgever met het bericht dat ik ook mijn vakantie kon nemen 2 weken om zo goed te kunnen herstellen en aanstaande 1 mei bij mijn nieuwe werkgever te kunnen starten.Ik dacht nog o dat is wel fijn en ben dus gerust gesteld en vondt dit erg fijn dat ze mij dit gunde.Gisteren kreeg ik toch een naar gevoel en heb mijn werkgever een bericht gestuurd of hij al een eind afrekening voor me had.ja hoor die had hij ineens en vertelde me dood leuk dat ik eind deze maand een schamelijk bedrag van 357 euro.dit is dus min mijn vakantie geld en min mijn minuren.ik wil nu vragen mag dit wat kan ik hiermee en hoe nu verder alvast dank mvg ruud

• rrem46
Sorry voor de onduidelijkheid hij heeft mij ziekgemeld wat nu dus niet zo blijkt en mij vakantie toegewezen.zonder dit tegen mij te vertellen.

• rrem46
Ik ben niet ziek maar thuis met een gekneusde rib.ik begin volgende week dinsdag bij mijn nieuwe werkgever.ik wilde het er bij laten omdat er binnen het bedrijf heel veel dingen zijn gebeurd wat naar.mijn inziens niet kan en mag.maar ik wil het netjes afhandelen en was benieuwd naar de mening van andere.nogmaals dank

• rrem46
Dankjewel allemaal
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True