Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vraag: Doen Unibet en partners aan phising?

Pagina: 1
Acties:

• dehardstyler
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 20:08
Goedemorgen Tweakers!

Ik zal gisteravond vast niet de enige geweest zijn die graag een voetbal weddenschap wilde zetten op Unibet.
Normaal werkt dit ook prima, alleen gisteren ( of voor langere tijd, ik heb een tijdje geen bets geplaatst ) kreeg ik bij de twee online banking opties ineens voor mij rare pagina's. Ik heb ze beide even op Imgur geupload, dit zijn de links:

1. https://imgur.com/XcebUCK
2. https://imgur.com/5LYY30B

Zoals je ziet was het mijn bedoeling om ING te gebruiken, maar er is niet eens een klein stukje oranje op beide pagina's te vinden. Dit heb ik nog nooit gezien en ik ben ook gelijk met de transacties gestopt en heb een melding gemaakt bij Unibet en beide betaalproviders.

Nou ben ik alleen benieuwd of er Tweakers zijn met een Unibet account en een Android telefoon, die even willen verifiëren of er inderdaad hetzelfde gebeurt. Ik heb ook even op Rabobank en ABN geklikt, maar ook daar geen redirect naar een bankpagina, maar weer een Trustly / Sofort-Klarna pagina.

Ik ben benieuwd of hier al andere tegenaan gelopen zijn, en zo ja: Is het te vertrouwen of niet?

Alvast bedankt voor alle reacties! :)

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• DJMaze
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online
dehardstyler schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:35:
Ik ben benieuwd of hier al andere tegenaan gelopen zijn
Yep: Is 'trustly' te vertrouwen als betaalmiddel?
Dus volg het beste antwoord ;)

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

• dehardstyler
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 20:08
Precies wat ik al dacht dus! Dank voor je antwoord.

Ik had even de zoekfunctie moeten gebruiken. |:(

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True