Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 23-06 20:53

Dutchredgaming

ICT Beheerder

"Goede software ondersteuning vind ik belangrijk want ik hoop dat de telefoon lang mee gaat. "

als het goed is de ondersteunig van samsung a 50 2 jaar.

als je echt schone android wilt, moet je kijken naar Android One toestellen

Review Samsung C27H800 Monitor

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:03
@FlixB welkom op Tweakers.
FlixB schreef op woensdag 17 april 2019 @ 00:05:
Goede software ondersteuning vind ik belangrijk want ik hoop dat de telefoon lang mee gaat. [...]
De LG V30 is een toestel uit 2017 en er even vanuit gaande dat het toestel 2 tot 3 jaar updates krijgt, ben je die ondersteuning dus kwijt in oktober 2019 of oktober 2020. Lijkt mij niet lang genoeg.
Een schone android is iets dat ik fijn vind. Dit is iets waarin mijn lg g6 niet sterk was.
Grote kans dat er op de LG V30 exact dezelfde software draait, dus schoon is die dan zeker niet. Overigens past Samsung Android ook gigantisch aan, waardoor er weinig 'schoons' over blijft
Een andere telefoon die ik overwogen heb is de pocophone f1. Ik las dat er reclames in de MUI zitten en dat is voor mij een dealbreaker.
Voor dit budget is de Pocophone over het algemeen wel een van de betere keuzes. De reclames kan je uitzetten, dus daar heb je geen last van. Echter is MIUI ook niet bepaald 'schoon', er worden relatief veel apps meegeleverd en MIUI is een enorm aangepaste schil.

Wil je echt een schone Android ervaring zal je een toestel moeten kopen met stock Android / Android One en dan kom je al gauw uit bij een Nokia of een Xiaomi toestel. Bijvoorbeeld de Xiaomi Mi A2 of Nokia 7.1. Je bent dan wel verzekerd van 2 jaar upgrades en 3 jaar updates.

• JDV808
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 24-06 09:01
De versie van miui die je op bijvoorbeeld de pocophone hebt die je bij belsimpel besteld bevat geen reclame en is een erg goede telefoon. Alleen de chinese versie van miui bevat reclame's. ik heb al drie verschillende Xiaomi telefoons gehad en allemaal bij belsimpel besteld en nooit 1 reclame gezien.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Autosport

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True