Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

ANWB Veilig Rijden Autoverzekering

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kees_B
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 10:12
Jaarlijks check ik m'n autoverzekering en ANWB scoorde laatst bij mij wel hoog in het voordelige lijstje. Heb daarom e.e.a. uitgezocht maar ben snel verder gaan kijken, precies vanwege de volgende reden:
Nee dank je ;w

PV Output

• Kees_B
hajee999 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 10:12:
[...]
Daarnaast impliceert je profielfoto [...]
offtopic:
Dat is al een hele oude parodie op een tv-programma waarvan ik het oude logo al niet eens meer kan vinden op internet, tijd om te wijzigen ;)

PV Output

• PZOOO
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 11-10 15:51
na 10 dagen kreeg ik de eerste resultaten binnen

Met de score voor optrekken en remmen kan ik niet zo veel, omdat ik vaak op ACC rijd en de auto dan automatisch afstand houdt tov mijn voorligger.
Het sturen zal ook wel meevallen.
Het zuinig rijden vind ik ook niet erg relevant omdat ik veel electrisch rijd, zuiniger dan dit gaat het niet worden.

die stats zijn dus niet iets dat ik dagelijks ga bekijken omdat mijn rijstijl betrekkelijk rustig is. Het lijkt me geen goed idee om volledig op de nauwkeurigheid van zo'n app te vertrouwen en dat zal ANWB ook wel begrijpen.

Het ging mij dus om zuiniger en veiliger rijden en dat lukt goed zo.

ICT & Reizen

• Kees_B
dr.lowtune schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 11:38:
Ik denk dat ik redelijk netjes (wel vlot) rij en het vooruitzicht op korting is natuurlijk ook mooi. Totdat ik de premie ging berekenen voor de auto die onderweg is....Dan is de ANWB, inclusief de welkomstkorting, enkele tientjes (!) per maand duurder dan andere verzekeringen, voor dezelfde dekking.
Dat geldt voor jouw geval.
In mijn geval zou deze verzekering (WA+) wel degelijk de goedkoopste zijn.
Ik heb er echter bewust niet voor gekozen.

PV Output

• Ledokol
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 19-09 15:57
Well. Sorry for English. I learning dutch but it is still not very good.
So what i wanted to discuss with your guys. Do you feel that to be ANWB veilig rijder need to be absolute asshole on road. I have current situation like on screenshot.

But to make this score i was forced to drive so far from real veiligheid.
On high way i always in right line with big distance in front.
On roads where 80 limit - i drive not more than 75.
On roads with 50 i drive 50-49 . All of us know that exist places where traditionally people move faster than 50 . For example on borders of cities where 50 become 70 or 80. Traditionally people accelerate to 70 before sign 70. I accelerate after sign.
On turns i forced to turn with speed not more than 25 km /h . If you do right turn from right it is acceptable for people who behind you. If you you have 2 lines which allowed to turn right and you turn right from line which left then people forced to overtake you from right. It is also annoying people who behind you because they think that your speed to slow. some monthes ago i did experiment and tried to make turns with speed 28 km/h and immediately got penalty for bad turns from anwb. So 25 km/h during turn is absolute maximum.
beside this I always use turing lights for any maneuver. Never do hard acceleration(it is annoying people) and never do hard braking.

Quite often to make high score i was forced to be out of traffic flow i feel so many aggression from another people that i wait a day when i can say goodbye to anwv veilig rijden autoverzekering. They created this verzekering not for safety. Because if you drive like normal person you will get not more than 80 score. To get bigger scores you have to be absolute asshole on road. Sorry guys for bad words. But if you see somebody out of traffic flow and somebody who super pedantic in road rules most probably you see person who using ANWB veilig rijden. Personally i do not recommend it. May be this verzekering is safe for auto . But i hope that until i brake contract with ANWB veilig rijden somebody just not meet me and hit me out of auto. ANWB safe driving is not for humans.

Ledokol wijzigde deze reactie 04-09-2019 14:27 (4%)

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True