Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• SelcukTekin
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 29-03 13:04
Ik ben van plan het systeem wat op de Best Buy Guide van Maart stond te kopen (reviews: Desktop Best Buy Guide - Maart 2019)

De enige verandering die ik van plan ben te maken is de CPU vervangen door de 2600X versie i.p.v. de 2600 versie.

Nou de vraag: Op de guide staat: "Mocht je van plan zijn hevig te gaan overklokken dan is het aan te raden een beter moederbord te nemen.". Als ik de X versie neem zal ik dan een beter moederbord moeten nemen, of geld dit niet als "hevig overklokken"?

Ik weet niet veel van computers, excuses als dit een domme vraag is.

Beste antwoord (via SelcukTekin op 24-03-2019 19:02)

• mitsumark
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21:00
Gaat inderdaad prima.
Met de betere koeler van de 2600X is het misschien minder nuttig om nog eens 30 euro uit te geven aan een andere koeler, die zou ik dan achterwege laten.

Alle reacties

• SelcukTekin
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 29-03 13:04
Dankjewel allebij! Helemaal niet aan gedacht, maar die zal ik dan inderdeed achterwege laten
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True