Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• NoFearCreations
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 21:00
Op het moment heb ik 2 hypotheken. Eenmaal standaard hypotheek bij de ABN-Amro. Was €117.xxx, nu nog €110.xxx. Omdat het niet mogelijk was om voor dat bedrag een fatsoenlijke woning te kopen, en voor het eerst een ging kopen, ook een starterslening verkregen van €31.xxx. Nu 2,5 jaar verder is mijn inkomen gestegen, waardoor ik mijn hypotheek zou kunnen verhogen naar €131.xxx.

Vanmiddag een gesprek bij de bank gehad, en het is mogelijk om met de hoofd hypotheek mijn starterslening af te lossen. Op de site van het SVN staat dat deze boetevrij afgelost mag worden.

Ik zou dan mijn hypotheek met +/- €20.000 kunnen verhogen, en de rest bijleggen van mijn spaargeld.

Heb op dit moment een maandbedrag van €418.xx in de maand. Vanaf november dit jaar zal ik moeten beginnen met de starterslening aflossen. Dat gaat met €200,- in de maand.

Als ik mijn huidige hypotheek verhoog, gaat het maandbedrag naar +/- €500. Dit kost me dan ook eenmalig €400 oversluit kosten, en dan het restbedrag van de starterslening, ongeveer €12000,-.

Vraag me een beetje af wat op dit moment het beste is om te doen?

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | RoG R280 Platinum 3GB | 12GB DDR3 | Windows 10.1 |

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True