Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• kaasboy
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 10-11 23:14
Om te beginnen hebben jullie mij in 2015 ook geholpen met mijn eigen build. deze pc heb ik zelf in elkaar gezet en ik ben er tot op de dag van vandaag nog steeds blij mee.
Helaas speel ik fps games zoals CSGO en fortnite en ben ik toch aan een upgrade toe.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?

Voornamelijk fps games spelen

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ongeveer 1500 euro voor het systeem en tussen de 300/500 euro voor de monitor

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model

Samsung SSD voor nu zou voldoen maar misschien in de toekomst een m.2 ssd

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.

Genoeg kracht om 150+ fps te halen in de meeste games op high/ultra settings

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Omdat ik voornamelijk fps speel lees ik dat intel beter is maar misschien dat het toch anders kan(AMD??)

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Eisen helemaal niet geluid,energie of de grote van de behuizing maakt mij helemaal niks uit

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
In het begin wil ik niet overklokken maar als de pc misschien 2a3 jaar oud is wil ik dat zeker gaan doen! dan kan er natuurlijk altijd nog een fan worden bijgekocht

Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen om de beste prestaties te halen met de games die ik speel (csgo, fortnite, apex). graag zou ik deze games op 1440p 144hz willen spelen.
CPU 8700 of toch de 9700
Videokaart de 2070 of 2080 ik vind het moeilijk om te kiezen

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-8700K Boxed€ 408,93€ 408,93
1MSI Z390-A PRO€ 124,90€ 124,90
1Gigabyte GeForce RTX 2070 Gaming OC€ 568,95€ 568,95
1NZXT H500 Zwart€ 73,96€ 73,96
1AOC AGON AG241QX Rood, Zwart€ 329,-€ 329,-
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16€ 123,50€ 123,50
1Corsair RM550x (2018) Zwart€ 88,-€ 88,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.717,24

kaasboy wijzigde deze reactie 07-03-2019 20:14 (31%)

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True