Yup, merk hier dat ie wat trager is. Is nu net zo snel als de bijgeleverde kabel oplader. Wat voor mij acceptabel isfrye schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 08:46:
Heb ook de wireless charging van Xiaomi besteld.
Vraagje wel, heb je kwaliteitverlies van laden als je met die plastieken cover oplaadt?
Of heeft het geen impact met of zonder hoesje?
Was net nog eens de telefoon zonder die plastieken cover en dan is hij echt zo glad als een paling..
Werkt wireless charging goed met een willekeurige QI 10W lader?
Wil iets voor de auto zoeken wat draadloos oplaad zonder ventilatie te blokkeren. (Wat de officiële 20W car charger wel doet.)
Wil iets voor de auto zoeken wat draadloos oplaad zonder ventilatie te blokkeren. (Wat de officiële 20W car charger wel doet.)
De draadloze lader 20 watt versie vind ik prima qua geluid las hier dat hij nog best wat herrie maakte, maar vind hem prima qua geluid.
Ben van plan deze te halen zodra het hier in NL leverbaar is.reinierkramer schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 11:03:
De draadloze lader 20 watt versie vind ik prima qua geluid las hier dat hij nog best wat herrie maakte, maar vind hem prima qua geluid.
Wat bedoel je precies met geluid? Soort van gezoem? En hoe zit het met warmte productie?
Stond dat iemand hem te veel herrie vond maken voor in de slaapkamer, maar persoonlijk vond ik dat wel meevallen warmte productie zal ik even in de gaten houden.Plisson schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 11:53:
[...]
Ben van plan deze te halen zodra het hier in NL leverbaar is.
Wat bedoel je precies met geluid? Soort van gezoem? En hoe zit het met warmte productie?
Als hij aan de qi standaard voldoet moet het werken.Zalaroth schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 09:59:
Werkt wireless charging goed met een willekeurige QI 10W lader?
Echter, de 20w Xiaomi lader kan je ook plakken in plaats van bevestigen in je ventilatierooster.
🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v151 + HW P1
kan je hier iets meer over vertellen?Headshot_NL schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 15:04:
[...]
Als hij aan de qi standaard voldoet moet het werken.
Echter, de 20w Xiaomi lader kan je ook plakken in plaats van bevestigen in je ventilatierooster.
ben ook geinteresseerd maar ik heb een golf plus en kan niet eens in ventilatie rooster monteren
Als ik de lader bekijk op aliexpress krijg je er ook een "paste base" bij. Dat heeft een platte ronde kant met een plakker.Jacques112 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 15:07:
[...]
kan je hier iets meer over vertellen?
ben ook geinteresseerd maar ik heb een golf plus en kan niet eens in ventilatie rooster monteren
🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v151 + HW P1
Ik verkoop ICT apparatuur dus heb gelukkig veel in het assortiment om te testen. Ik gebruik op mijn werk deze qi lader.DennizC2 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 20:01:
[...]
Inmiddels verschillende draadloze laders verder (ook 15w laders) en een nieuw exemplaar MI9 maar het draadloos opladen gaat nog steeds niet goed. Of de verbinding wordt steeds onderbroken, of de lader en de telefoon worden loei heet. Zo heet zelfs dat de telefoon in de "oververhitting modus" gaat. Niemand hier verder problemen mee? Ben daarom ook wel benieuwd welke draadloze laders jullie gebruiken voor de MI9 ?
Veder, ook irritant, is dat de Always On Display s'nachts uit gaat. Waarschijnlijk omdat het te donker is in de kamer en de telefoon denkt dat hij in mijn broekzak zit. Is hier een instelling voor? Heb hem niet kunnen vinden in ieder geval.
pricewatch: Ewent EW1190 Universal wireless charging Qi
Deze van Ewent werkt bij mij perfect. Ewent is een prettig betaalbaar merk (Eminent) dat kwalitatief goed materiaal levert. Ik zeg koop die en je hoeft geen problemen te ervaren.
Heb de draadloze lader voor in de auto vandaag ook ontvangen. Vind de houder voor in het ventilatie rooster een beetje onstabiel beweegt te veel naar mijn mening, maar er is ook een mogelijkheid om hem aan het raam te hangen. Het megasnische van het openen en sluiten werkt wel echt heel goed moet ik zeggen.Headshot_NL schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 15:09:
[...]
Als ik de lader bekijk op aliexpress krijg je er ook een "paste base" bij. Dat heeft een platte ronde kant met een plakker.
Mag ik vragen waar / van welke verkoper je hem hebt gekocht?reinierkramer schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 01:15:
[...]
Heb de draadloze lader voor in de auto vandaag ook ontvangen. Vind de houder voor in het ventilatie rooster een beetje onstabiel beweegt te veel naar mijn mening, maar er is ook een mogelijkheid om hem aan het raam te hangen. Het megasnische van het openen en sluiten werkt wel echt heel goed moet ik zeggen.
thnx, hier heb ik wat aan. Heb je toevallig ook ervaring met een staande oplader? Ik gebruik hem namelijk naast mijn bed al wekker. Enig idee waarom de ene wel werkt en de ander niet? Deze toevallig al eens geprobeerd? pricewatch: Ewent EW1192 Smartphonehouder met draadloze snellaadfunctier0nny116 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 23:36:
[...]
Ik verkoop ICT apparatuur dus heb gelukkig veel in het assortiment om te testen. Ik gebruik op mijn werk deze qi lader.
pricewatch: Ewent EW1190 Universal wireless charging Qi
Deze van Ewent werkt bij mij perfect. Ewent is een prettig betaalbaar merk (Eminent) dat kwalitatief goed materiaal levert. Ik zeg koop die en je hoeft geen problemen te ervaren.
[ Voor 13% gewijzigd door DennizC2 op 30-03-2019 07:49 ]
€ 31,12 11%OFF | Pre-sales Xiao mi mi jia draadloze auto Lader Snel Opladen 20 W max ELEKTRISCHE Auto Pinch 2.5D Glas ring Verlicht Voor mi 9 10 w QIHeadshot_NL schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 05:45:
[...]
Mag ik vragen waar / van welke verkoper je hem hebt gekocht?
https://s.click.aliexpress.com/e/WRqHIos
Deze staande lader is vrij nieuw en heb ik nog niet kunnen testen. Maar ik verwacht geen problemen. Kan het volgende week voor je testen. Ik durf je niet te zeggen waarom er grote verschillen in de qi laders zitten. Die van de Action bijvoorbeeld werkt namelijk ook gewoon prima. Toch heeft Ewent mijn voorkeur middels de goede prijs kwaliteit verhouding. Ik ben ook wel benieuwd naar de draadloze lader van Xiaomi, echter hoef ik niet te snelladen tijden het slapen.DennizC2 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 07:44:
[...]
thnx, hier heb ik wat aan. Heb je toevallig ook ervaring met een staande oplader? Ik gebruik hem namelijk naast mijn bed al wekker. Enig idee waarom de ene wel werkt en de ander niet? Deze toevallig al eens geprobeerd? pricewatch: Ewent EW1192 Smartphonehouder met draadloze snellaadfunctie
Ik heb een Seat die net zoals Volkswagen en Audi ronde ventilatie/kachel elementen in de auto. Dit maakt het soms lastig om houders te vinden waarbij de telefoon er fatsoenlijk in gaat passen. Iemand ervaring met de mi lader? Werkt dat een beetje fatsoenlijk?reinierkramer schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 08:02:
[...]
€ 31,12 11%OFF | Pre-sales Xiao mi mi jia draadloze auto Lader Snel Opladen 20 W max ELEKTRISCHE Auto Pinch 2.5D Glas ring Verlicht Voor mi 9 10 w QI
Zie voorbeeld
https://www.google.com/se...l=nl#imgrc=OMs6mXYugQT0eM
Kan iedereen deze Screenglas aanraden. Is dik maar fps doet het prima alles dekt goed af. Met een case er omheen voel je niet het glas.
Ben dik tevreden!

Gaat om deze:
€ 1,59 12%OFF | Tempered Glass For Xiaomi Mi 9 Glass Xiaomi Mi 9 Tempered Glass For Xiaomi Mi 9 Mi9 Screen Protector Full Glue
https://s.click.aliexpress.com/e/cgEeEgeN
Ben dik tevreden!

Gaat om deze:
€ 1,59 12%OFF | Tempered Glass For Xiaomi Mi 9 Glass Xiaomi Mi 9 Tempered Glass For Xiaomi Mi 9 Mi9 Screen Protector Full Glue
https://s.click.aliexpress.com/e/cgEeEgeN
[ Voor 28% gewijzigd door theduke1989 op 30-03-2019 11:29 ]
Bedankt, ik gok het er wel op!r0nny116 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 09:41:
[...]
Deze staande lader is vrij nieuw en heb ik nog niet kunnen testen. Maar ik verwacht geen problemen. Kan het volgende week voor je testen. Ik durf je niet te zeggen waarom er grote verschillen in de qi laders zitten. Die van de Action bijvoorbeeld werkt namelijk ook gewoon prima. Toch heeft Ewent mijn voorkeur middels de goede prijs kwaliteit verhouding. Ik ben ook wel benieuwd naar de draadloze lader van Xiaomi, echter hoef ik niet te snelladen tijden het slapen.
[ Voor 66% gewijzigd door DennizC2 op 30-03-2019 11:50 . Reden: Verkeerde quote ]
Dankje. Ik zie helaas dat hij uitverkocht is.reinierkramer schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 08:02:
[...]
€ 31,12 11%OFF | Pre-sales Xiao mi mi jia draadloze auto Lader Snel Opladen 20 W max ELEKTRISCHE Auto Pinch 2.5D Glas ring Verlicht Voor mi 9 10 w QI
Aangezien de bekende skins merken zoals dbrand & slickwraps nog geen mi 9 skins aanbieden, de gok maar genomen om een paar van aliexpress te bestellen:
https://nl.aliexpress.com...8148356.33.15951609ykb8g3
Moet helaas van mijn mening terug komen dat de 20watt draadloze lader stil is. Zou gisteravond gaan slapen en dat ging dus niet met de lader naast me 😅
De draadloze lader en 27w lader zijn nog niet verzonden.. besteld op de 24e.
Heb de verkoper maar een bericht gestuurd want dit gebeurt me toch nooit bij AliExpress.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Als ik doordeweeks bestel word het pakje bijna altijd binnen 12 uur verzonden.Vis schreef op maandag 1 april 2019 @ 10:05:
[...]
Heb de verkoper maar een bericht gestuurd want dit gebeurt me toch nooit bij AliExpress.
Bij mij gebeurt dat normaal ook nooit.Vis schreef op maandag 1 april 2019 @ 10:05:
[...]
maar juist bij deze lader had ik ook een vertraging bij verzenden.
Besteld 7 Maart, verzonden op de 19e, ontvangen de 26e.
Oke, ik moet binnen nu en 20 uur aangeven of ik de verwerkingstijd van bestelling wil verlengen en als ik niks doe wordt ie gecanceld.. zal ik verlengen met een paar dagen?mhulsegge schreef op maandag 1 april 2019 @ 15:55:
[...]
Bij mij gebeurt dat normaal ook nooit.
maar juist bij deze lader had ik ook een vertraging bij verzenden.
Besteld 7 Maart, verzonden op de 19e, ontvangen de 26e.
Ik heb de wireless car charger ook binnen. Heb hem aan mijn huidige zuignap op het raam kunnen bevestigen. Het balletje van huidige zuignap was iets kleiner, beetje tape er om heen en hij sluit goed af en je ziet er niks van! Top ding!
Dat is persoonlijk natuurlijk. Ik heb deze van Ali, voor wat het waard is.Vis schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:49:
[...]
Oke, ik moet binnen nu en 20 uur aangeven of ik de verwerkingstijd van bestelling wil verlengen en als ik niks doe wordt ie gecanceld.. zal ik verlengen met een paar dagen?
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.6a684c4dB7kIHH
Jep heb exact deze bij dezelfde verkoper besteld.. nja afwachten danmhulsegge schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 08:13:
[...]
Dat is persoonlijk natuurlijk. Ik heb deze van Ali, voor wat het waard is.
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.6a684c4dB7kIHH
sorry foutje twee keer achter elkaar gepost
[ Voor 86% gewijzigd door yvdb op 02-04-2019 14:35 ]
Waarom zou je een 27w lader willen als jeje toestel vaak langer dan de laadtijd erop laat liggen(in mijn geval vaak gehele avond)?Vis schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 12:09:
[...]
Jep heb exact deze bij dezelfde verkoper besteld.. nja afwachten dan
Vind de photoshop skills van de Chinese wel geweldig bij de eerste foto zie je de groene rand nog zittenricjuh schreef op zondag 31 maart 2019 @ 21:56:
Aangezien de bekende skins merken zoals dbrand & slickwraps nog geen mi 9 skins aanbieden, de gok maar genomen om een paar van aliexpress te bestellen:
[ Voor 20% gewijzigd door yvdb op 02-04-2019 14:35 ]
Ik heb een screenprotector met zwarte randen geprobeerd: https://www.ebay.nl/itm/132977940547?ul_noapp=true
Helaas absoluut geen goede fit. De zwarte rand is smaller dan het scherm. En als ik iets irritant vind dan is het dat wel.
Helaas absoluut geen goede fit. De zwarte rand is smaller dan het scherm. En als ik iets irritant vind dan is het dat wel.
Omdat dit in mijn geval vaak niet is?yvdb schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:34:
[...]
Waarom zou je een 27w lader willen als jeje toestel vaak langer dan de laadtijd erop laat liggen(in mijn geval vaak gehele avond)?
Ik zit veel in de auto de gehele dag, en laadt zo stukjes telkens bij.. dan hoef ik eigenlijk vrijwel nooit snachts aan de lader. Maar wel eens in de weekenden en dan wil ik snel laden 😉
Idem hierVis schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 12:09:
[...]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Waar heb je hem besteld? Linkje toevallig?Toniii schreef op maandag 1 april 2019 @ 21:27:
Ik heb de wireless car charger ook binnen. Heb hem aan mijn huidige zuignap op het raam kunnen bevestigen. Het balletje van huidige zuignap was iets kleiner, beetje tape er om heen en hij sluit goed af en je ziet er niks van! Top ding!
De mijne bij ali staat nog in "nog te verzenden" status.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Inmiddels de Ewent binnen en werkt perfect. Top dingetje!
Voor diegene die de wireless car charger hebben.
Kunnen jullie een foto uploaden hoe deze staat in de auto? Heb het idee dat hij ver naar voren komt. En de ventilatie rooster geheel blokt.
Kunnen jullie een foto uploaden hoe deze staat in de auto? Heb het idee dat hij ver naar voren komt. En de ventilatie rooster geheel blokt.
.
idem!wackidth schreef op donderdag 4 april 2019 @ 09:20:
Voor diegene die de wireless car charger hebben.
Heb zelf de Baseus Car Qi Wireless Charger besteld.
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
https://s.click.aliexpress.com/e/MZwYAWggFpsyy138 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 15:18:
[...]
Waar heb je hem besteld? Linkje toevallig?
De mijne bij ali staat nog in "nog te verzenden" status.
Maar zie dat hij dubbel zo duur is geworden, ik heb hem voor €29.96 besteld
Staan er gewoon op rond de drie tientjes.Toniii schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:09:
[...]
https://s.click.aliexpress.com/e/MZwYAWggF
Maar zie dat hij dubbel zo duur is geworden, ik heb hem voor €29.96 besteld
.
Pas geleden deze TPU case ontvangen:
https://nl.aliexpress.com...ver-Voor/32975674571.html
Heeft een randje bij de camera's en steekt aan de voorkant iets uit, zodat je glas nog wat beschermd is en door dat deze doorzichtig is komt de blauwe kleur nog steeds mooi door.
https://nl.aliexpress.com...ver-Voor/32975674571.html
Heeft een randje bij de camera's en steekt aan de voorkant iets uit, zodat je glas nog wat beschermd is en door dat deze doorzichtig is komt de blauwe kleur nog steeds mooi door.
Is er een screenprotector bekend die goed samen gaat met fingerunlock? Screenprotector die ik nu heb is het amper mee te doen.
Ik heb deze screen protector https://www.aliexpress.co...350&productId=32978058226. De vingerafdruk wordt goed herkend, Hoewel ik de indruk heb dat hij iets trager is dan zonder protector. Ook leek het of hij in het begin even moest wennen. Het lijkt of hij al doende leert. Weet niet of dat echt kan maar zo lijkt het.
Googelaar
iemand enig idee of de xiaomi wireless car charger op 1 of andere manier past op een seat/golf?r0nny116 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 09:48:
[...]
Ik heb een Seat die net zoals Volkswagen en Audi ronde ventilatie/kachel elementen in de auto. Dit maakt het soms lastig om houders te vinden waarbij de telefoon er fatsoenlijk in gaat passen. Iemand ervaring met de mi lader? Werkt dat een beetje fatsoenlijk?
Zie voorbeeld
https://www.google.com/se...l=nl#imgrc=OMs6mXYugQT0eM
Ik heb zelf een golf plus en ook zulke creselijk ronde dingen
Ik heb wel een magnetische houder op dashboard geplakt, misschien helpt dit bij reactie?
Beetje matige verkoper, voordat hij het keer verstuurd ben je al een week verder.Vis schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 12:09:
[...]
3 april besteld, nog niet verstuurd. Koper meld zelfs, "ik stuur volgende week ergens, maar wel binnen processing time".
Maar goed, dit is ook uitzondering. Bijna alle orders zijn normaal gesproken met 1/2 dagen verstuurd.
Ja hè.. toevallig vanacht een terugkoppeling gekregen via de chat van deze verkoper. Dit is wat hij stuurde:R-B schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:24:
[...]
Beetje matige verkoper, voordat hij het keer verstuurd ben je al een week verder.
3 april besteld, nog niet verstuurd. Koper meld zelfs, "ik stuur volgende week ergens, maar wel binnen processing time".
Maar goed, dit is ook uitzondering. Bijna alle orders zijn normaal gesproken met 1/2 dagen verstuurd.
ok,send 24 hour within
Haha dus mag ervan uitgaan dat hij eindelijk verzonden gaat worden binnen nu en een dag.. 24 maart besteld 🙃
Edit: en hij is verzonden!
[ Voor 4% gewijzigd door Vis op 11-04-2019 21:01 ]
Ik heb de EW1191 (zie link hieronder) getest in mijn Seat (dus ronde ventilatieroosters) en het zit in principe wel stevig, echter bij bochten gaat de ronde ventilator door het gewicht van de telefoon mee. Het werkt dus wel, echter niet ideaal bij dit soort ventilatieroosters. Seat, Volkswagen en Audi hebben dit natuurlijk veelal. Ik denk dat de draadloze lader van Xiaomi hetzelfde principe heeft en dus niet de meest ideale oplossing zal bieden. Een raambevestiging zou beter zijn.
pricewatch: Ewent EW1191 Automatische Smartphonehouder voor in de auto met dr...
pricewatch: Ewent EW1191 Automatische Smartphonehouder voor in de auto met dr...
Public Publieke map | ||
![]() | ![]() | ![]() |
Heb mijn nieuwe hoesje binnen.
Bij z'n mooie achterkant is het standaard hoesje natuurlijk niet zo mooi.
Tot mijn verbazing zit er ook een screenprotector bij. Heb zelf een andere in bestelling en de mee geleverd bij dit hoesje is van plastic.
In het standaard hoesje is bij de antenne aansluitingen dunner plastic gebruikt en dat is bij de nieuwe niet het geval.
Waarbij de standaard van silicone is, is de nieuwe van een harde soort plastic.
Ook is de nieuwe veel moeilijker eraf te halen. Maar het uiterlijk is er wel echt op vooruit gegaan nu de kleuren samenstelling in volle glorie te zien is.
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Vandaag ook m'n Nillkin Amazing H+ Pro tempered glass screen protector en transparante case binnen gekregen.
Het hoesje past goed en is iets steviger dan de originele. En transparant, dus de mooie blauwe achterkant is goed zichtbaar. Wel iets gladder aan de achterkant, zijkanten wel weer meer grip. Net iets stugger dan de meegeleverde. Screenprotector ga ik er vanavond op zetten, zal ook wel even wat foto's maken.
Het hoesje past goed en is iets steviger dan de originele. En transparant, dus de mooie blauwe achterkant is goed zichtbaar. Wel iets gladder aan de achterkant, zijkanten wel weer meer grip. Net iets stugger dan de meegeleverde. Screenprotector ga ik er vanavond op zetten, zal ook wel even wat foto's maken.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik had screen protectors op ebay besteld.
https://www.ebay.nl/itm/S...-Xiaomi-Mi-9/163575016112
Ik moet zeggen, ze het zit en past goed.
Heb nagenoeg hetzelfde gevoel alsof je direct op glas zit met je vingers.
Vingerunlock lijkt even snel.
https://www.ebay.nl/itm/S...-Xiaomi-Mi-9/163575016112
Ik moet zeggen, ze het zit en past goed.
Heb nagenoeg hetzelfde gevoel alsof je direct op glas zit met je vingers.
Vingerunlock lijkt even snel.
Was al vergeten hoe moeilijk het soms kan zijn om iets uit China te bestellen... -.-
Op 19 maart de wireless charger + de 27Watt lader besteld.
Sinds 3 april:
Aangekomen in het land van bestemming
2019-04-03 23:43:00 [GMT+2]
Daarna niets meer veranderd...
Sinds 3 april:
Hele domme vraag wellicht, maar tracking nummer al eens geprobeerd op de postnl.nl website ?frye schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 08:10:
Was al vergeten hoe moeilijk het soms kan zijn om iets uit China te bestellen... -.-
Sinds 3 april:
Geen domme vraag..miggeltje schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 08:16:
[...]
Hele domme vraag wellicht, maar tracking nummer al eens geprobeerd op de postnl.nl website ?
Ik ben van België.
Dus volg hem via bpost.
Hier zeggen ze het volgende:
Terwijl de alieexpress trackntrace het volgende zegt:Je pakje is momenteel onderweg naar België.
-Liege-Linehaul Arrival:Arrived Liege
Item is ready for transport
2019-04-03 12:55:07
Ik moet zeggen, die shop waar ik heb besteld heb is ook 1 van de slechtste en langzaamste met versturen. (Shop4590014 Store)frye schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 08:10:
Sinds 3 april:
Had besteld van Dtop Store.R-B schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:22:
[...]
Ik moet zeggen, die shop waar ik heb besteld heb is ook 1 van de slechtste en langzaamste met versturen. (Shop4590014 Store)
Het lijkt er gewoon op dat het pakket al in Luik is vanaf 3 april en nog behandeld moet worden door douane?

Mijne besteld bij Mi smartHome Store op 28 maart voor 32,67.
https://www.aliexpress.co...-Lit-For/32983672375.html
Volgens ali onderstaande, en volgens 17 track zou die al bij postnl zijn.
2019.04.15 08:40 (GMT-7): Accepted by Last Mile Carrier
2019.04.14 07:46 (GMT-7): Shipment arrived at country of origin post office
2019.04.13 14:31 (GMT-7): Arrived at destination country
2019.04.13 04:00 (GMT-7): Departed country of origin
2019.04.12 05:00 (GMT-7): Departed country of origin
2019.04.10 16:21 (GMT-7): Shipment accepted by airline
2019.04.10 08:48 (GMT-7): Shipment left country of origin warehouse
2019.04.10 05:07 (GMT-7): Shipment at country of origin warehouse
2019.04.10 04:37 (GMT-7): Shipment dispatched
Volgens post nl;
Tracking gebeurtenissen
ma 15 apr. 23:22
Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces
ma 15 apr. 20:41 NL
Zending ontvangen in land van bestemming
EDIT: Ik kijk tegenwoordig altijd bij Ali naar de verzendtijd/soort.
Als het 1 a 2 weken is dan wordt het eigenlijk altijd via postnl gestuurd.
3 a 4 weken+ is eigenlijk altijd de normale untracked post.
https://www.aliexpress.co...-Lit-For/32983672375.html
Volgens ali onderstaande, en volgens 17 track zou die al bij postnl zijn.
2019.04.15 08:40 (GMT-7): Accepted by Last Mile Carrier
2019.04.14 07:46 (GMT-7): Shipment arrived at country of origin post office
2019.04.13 14:31 (GMT-7): Arrived at destination country
2019.04.13 04:00 (GMT-7): Departed country of origin
2019.04.12 05:00 (GMT-7): Departed country of origin
2019.04.10 16:21 (GMT-7): Shipment accepted by airline
2019.04.10 08:48 (GMT-7): Shipment left country of origin warehouse
2019.04.10 05:07 (GMT-7): Shipment at country of origin warehouse
2019.04.10 04:37 (GMT-7): Shipment dispatched
Volgens post nl;
Tracking gebeurtenissen
ma 15 apr. 23:22
Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces
ma 15 apr. 20:41 NL
Zending ontvangen in land van bestemming
EDIT: Ik kijk tegenwoordig altijd bij Ali naar de verzendtijd/soort.
Als het 1 a 2 weken is dan wordt het eigenlijk altijd via postnl gestuurd.
3 a 4 weken+ is eigenlijk altijd de normale untracked post.
[ Voor 9% gewijzigd door psyy138 op 16-04-2019 13:03 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Wireless Car Charger
Ik heb de Baseus Wireless Car Charger gekocht.
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.27544c4d7YxmcH
Hier onder zie je wat foto's hoe deze zit, vanwege de ventilatieroosters bij sommige.
Hij zit bewust op de bovenste ventilatie "stang", anders kantelt hij naar voren (rooster kan immers draaien..)

Hier onder zie je wat foto's hoe deze zit, vanwege de ventilatieroosters bij sommige.
Hij zit bewust op de bovenste ventilatie "stang", anders kantelt hij naar voren (rooster kan immers draaien..)

MOFI Hoesje
Wat een fijne cover zeg, stof voelt heerlijk in de hand. Telefoon niet glad meer en goed beschermt.
Camera en zaklamp beter beschermt.
Wat een fijne cover zeg, stof voelt heerlijk in de hand. Telefoon niet glad meer en goed beschermt.
Klopt, is echt een hele fijne !R-B schreef op donderdag 18 april 2019 @ 07:33:
MOFI Hoesje
Voor mij persoonlijk helaas uiteindelijk ben ik toch weer overgestapt naar een leren flipcase.
Ik ben frequent pokemon speler nog altijd

En sja, telefoon met scherm aan in de broekzak met zo'n case, betekent dat er veel spookzaken gebeuren in mijn broekzak. Moet dus toch fysiek iets voor het scherm hebben dan
Ziet er goed uitR-B schreef op donderdag 18 april 2019 @ 07:27:
Wireless Car Charger
[Afbeelding: baseus-carholder- 1]
[Afbeelding: baseus-carholder-2]
[Afbeelding: baseus-carholder-3]
Ik ben benieuwd wat deze lader effectief kan laden, zou je dat eens willen testen met bijvoorbeeld de app Ampere ?
Ik zit eigenlijk te wachten op de Xiaomi car charger, maar als het verschil niet zo groot is, dan is dit ook een goede optie.
Ik heb verschillende opties geprobeerd:janvanduschoten schreef op donderdag 18 april 2019 @ 10:49:
[...]
Ziet er goed uit
Ik ben benieuwd wat deze lader effectief kan laden, zou je dat eens willen testen met bijvoorbeeld de app Ampere ?
Ik zit eigenlijk te wachten op de Xiaomi car charger, maar als het verschil niet zo groot is, dan is dit ook een goede optie.
Baseus Wireless Car Charger in auto, met me nieuwste autostekker. (QC 3.0) -> 750-790 mA.
Baseus Wireless Car Charger op originele xiaomi adapter -> 750-790 mA.
Baseus Wireless Car Charger op een universele adapter -> 750-790 mA.
Laptop USB (low power) -> 250-350mA
Laptop USB (meer power) -> 1100-1300mA
Enige nadeel, heb alleen wat oude crappy mirco usb kabeltjes met Baseus Wireless Car Charger geprobeerd, nieuwe kabel is onderweg. (fan van uGreen kabels in el-china)
[edit]: Heb app nog niet geprobeerd met normale adapters, ga ik nog doen.
[edit-2]: Aangevuld met snelheden laptop USB porten
[ Voor 22% gewijzigd door R-B op 19-04-2019 09:39 ]
Hartelijk bedankt voor de tip van dit mooie hoesje, besteld voor mijn Onplus 3R-B schreef op donderdag 18 april 2019 @ 07:33:
MOFI Hoesje
Ah, bedankt voor al deze moeiteR-B schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 07:49:
[...]
Ik heb verschillende opties geprobeerd:
Baseus Wireless Car Charger in auto, met me nieuwste autostekker. (QC 3.0) -> 750-790 mA.
Baseus Wireless Car Charger op originele xiaomi adapter -> 750-790 mA.
Baseus Wireless Car Charger op een universele adapter -> 750-790 mA.
Laptop USB (low power) -> 250-350mA
Laptop USB (meer power) -> 1100-1300mA
Enige nadeel, heb alleen wat oude crappy mirco usb kabeltjes met Baseus Wireless Car Charger geprobeerd, nieuwe kabel is onderweg. (fan van uGreen kabels in el-china)
[edit]: Heb app nog niet geprobeerd met normale adapters, ga ik nog doen.
[edit-2]: Aangevuld met snelheden laptop USB porten

Laadsnelheid is mij wat aan de lage kant, ik ga dan toch de originele Xiaomi draadloze lader bestellen. Is wel duurder maar zou een stuk sneller op moeten laden ( ik verwacht 2000mA - 3000mA van die lader maar kan nog geen testje vinden)
Ze adverteren met 10W, dat klopt opzich wel.janvanduschoten schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 12:44:
[...]
Ah, bedankt voor al deze moeite
Laadsnelheid is mij wat aan de lage kant, ik ga dan toch de originele Xiaomi draadloze lader bestellen. Is wel duurder maar zou een stuk sneller op moeten laden ( ik verwacht 2000mA - 3000mA van die lader maar kan nog geen testje vinden)
Ongeacht de apparatuur haal ik rond de 750 mA. Tel daar normaal gebruik bij op van 300 mA, dan zit je rond de 1 a 1.1 A. wat erin gepompt wordt. 10W / 9V = 1.1A.
Ugreen Qi Draadloze lader
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.3da24c4d62VvVm

10W lader, wat resulteert in effectief laden van 700-800 mA (App Ampere)
Product is solide en staat stevig op zijn pootjes.
(in combinatie met hieronder gebruikt)
Ugreen USB Charger 18 W Quick Charge 3.0
https://www.aliexpress.co...042311.0.0.3da24c4d62VvVm

18W USB Adapter, wat resulteert in effectief laden van 2000mA (App Ampere).
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.3da24c4d62VvVm

10W lader, wat resulteert in effectief laden van 700-800 mA (App Ampere)
Product is solide en staat stevig op zijn pootjes.
(in combinatie met hieronder gebruikt)
Ugreen USB Charger 18 W Quick Charge 3.0
https://www.aliexpress.co...042311.0.0.3da24c4d62VvVm

18W USB Adapter, wat resulteert in effectief laden van 2000mA (App Ampere).
Ik gebruik van die hydrogel film, dat werkt prima alleen zijn ze erg lastig te plaatsen. linkZalaroth schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 12:42:
Is er een screenprotector bekend die goed samen gaat met fingerunlock? Screenprotector die ik nu heb is het amper mee te doen.
Iemand overigens belang bij mijn Bakeey stoffen case? Hij is erg mooi maar ik heb bij nader inzien liever een transparante. Het gaat om de navy uitvoering met Mi logo.
[ Voor 6% gewijzigd door tBoz op 20-04-2019 14:56 ]
Ik moet jullie mededelen dat de glass protector wat ik via AliE heb gekocht gebarsten is.
Zelf geen flauw idee hoe dat gekomen is. Maar begon vanaf de Notch zo beide kanten op te barsten.

Gaat om deze: https://s.click.aliexpress.com/e/ba4JHTZm
Zelf geen flauw idee hoe dat gekomen is. Maar begon vanaf de Notch zo beide kanten op te barsten.

Gaat om deze: https://s.click.aliexpress.com/e/ba4JHTZm
Het kan helpen om hem 'nat' aan te brengen. In een schaaltje water en druppeltje afwasmiddel doen. Daar de protector in doen of wat van dat water sprayen op het scherm en dan de protector er op doen (wel het scherm zelf eerst goed schoonmaken natuurlijk). Geef het 24uur de tijd om goed te drogen. Hierna zit de sp er vrijwel gegarandeerd strak op zonder bubbels of wat dan ook.tBoz schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 11:47:
[...]
Ik gebruik van die hydrogel film, dat werkt prima alleen zijn ze erg lastig te plaatsen. link
[/url]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
janvanduschoten schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 14:01:
Vandaag ook m'n Nillkin Amazing H+ Pro tempered glass screen protector en transparante case binnen gekregen.

Transparant hoesje, dus je toestel is goed zichtbaar in het hoesje
Nu nog even met een metalen plaatje om hem in de auto op te hangen, moet nog de bijbehorende houdee/lader van xiaomi aanschaffen.

Mooi opstaand randje

Ook de camera is veilig

Screenprotector sluit keurig aan, niet te klein, past perfect.

De achterkant is glad, zijkanten hebben een ruwe structuur zodat hij lekker vasthoud.

Het hoesje maakt het toestel wel wat meer bulkie, maar persoonlijk vind ik het wel prettig qua formaat nu. Erg tevreden met het hoesje en de screenprotector

Kan iemand me een goede screen protector aanraden.
Ik had er eentje gekocht voor 1.90,- kreeg twee stuks. Nu weet ik waarom ik er twee kreeg.
Want de tweede is ook al stuk, en ik doe er niks geks mee. Hij is nooit gevallen, altijd netjes. Maar alsnog barsten de protectors.
wil graag me scherm netjes houden.
Ik had er eentje gekocht voor 1.90,- kreeg twee stuks. Nu weet ik waarom ik er twee kreeg.
Want de tweede is ook al stuk, en ik doe er niks geks mee. Hij is nooit gevallen, altijd netjes. Maar alsnog barsten de protectors.
Lees topic terug en vind deze:theduke1989 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 07:28:
R-B in "[Xiaomi Mi 9] Accessoires topic"
@R-B zal eens kijken als ik thuis ben. Want het gaat echt hard. De eerste hield het 2 maanden vol.. de tweede niet eens een week.
Nu aan de zijkant kleine barst ..
Ultimate shield is een hele goede niet goedkoop maar top kwaliteit. Makkelijk aan te brengen. En je merkt niet dat er 1 op zit.theduke1989 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 09:00:
@R-B zal eens kijken als ik thuis ben. Want het gaat echt hard. De eerste hield het 2 maanden vol.. de tweede niet eens een week.
.
Kijk ook even 1 post boven je, ik heb er 1 van Nillkin en die voelt perfect aan alsof het het originele glas is. Niet goedkoop, wel erg goed.theduke1989 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 07:28:
27 W Plug Originele Xiaomi Draadloze Oplader 20 W
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.4a204c4dLRIQ0t
Wat een uitstekend product met super laadtijden. Heeft ingebouwde ventilator om de boel te koelen.
Mi 9 geeft ook aan "charing turbo".
Effectieve laadsnelheid gemeten met Ampere, hoogst gehaalde is 3500mA.
Wat een uitstekend product met super laadtijden. Heeft ingebouwde ventilator om de boel te koelen.
Yes hij is vandaag dan eindelijk binnen gekomenR-B schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 18:06:
Werkt idd rete snel, wat een genot als je het vergelijkt met de meegeleverde lader qua snelheid
Maar geen EU stekker?R-B schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 18:06:
Nee, maar voor mijn geen issue.
Ik heb handige kleine adapters via ebay gekocht een tijd geleden, dus valt bijna niet op.
Voorbeeld:R-B schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 16:17:
[...]
Nee, maar voor mijn geen issue.
Ik heb handige kleine adapters via ebay gekocht een tijd geleden, dus valt bijna niet op.

[ Voor 18% gewijzigd door R-B op 01-05-2019 20:32 ]
Ik heb deze en ook de Ugreen Qi Draadloze lader besteld. Ben erg benieuwd naar de resultaten. Hoe lang was de levertijd voor jou bij beide?R-B schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 18:06:
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ugreen is erg goed qua snelheid. meestal met 1.5 week binnen. Ik pak altijd ugreen official store.Snippertje schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 16:51:
[...]
Ik heb deze en ook de Ugreen Qi Draadloze lader besteld. Ben erg benieuwd naar de resultaten. Hoe lang was de levertijd voor jou bij beide?
Die Xiaomi lader, hangt af welke shop je pakt. Ik had nu een shop die superlang wachtte met uberhaupt versturen, dus was denk 3 weken verder ofzo.
[ Voor 3% gewijzigd door R-B op 03-05-2019 07:32 ]
Welke verkoper had jij? Mijn order is na een week automatisch geannuleerd omdat hij niet verstuurd werd.Vis schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 23:15:
[...]
Yes hij is vandaag dan eindelijk binnen gekomendikke maand na bestellen..
Werkt idd rete snel, wat een genot als je het vergelijkt met de meegeleverde lader qua snelheid
Shop4590014 StoreSnippertje schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 16:50:
[...]
Welke verkoper had jij? Mijn order is na een week automatisch geannuleerd omdat hij niet verstuurd werd.
Echt waardeloze verkoper, waarom pas versturen nadat ik hem een bericht had getypt.. koop er in ieder geval niks meer van
Haha ja dat is dus precies dezelfde.Vis schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 18:04:
[...]
Shop4590014 Store
Echt waardeloze verkoper, waarom pas versturen nadat ik hem een bericht had getypt.. koop er in ieder geval niks meer van
Vermijd deze screenprotector:
€ 1,14 42%OFF | 2 pc Gehärtetem Glas Für XiaoMi 9 Display-schutz auf Telefon Schutz Glas Für XiaoMi Mi 9 se XioMi Mi9 pelicula de vidro
https://s.click.aliexpress.com/e/bcNSsJvI
- het dekt niet 100% het scherm. De buitenrand is niet beschermd. Erg jammer dit.
€ 1,14 42%OFF | 2 pc Gehärtetem Glas Für XiaoMi 9 Display-schutz auf Telefon Schutz Glas Für XiaoMi Mi 9 se XioMi Mi9 pelicula de vidro
https://s.click.aliexpress.com/e/bcNSsJvI
- het dekt niet 100% het scherm. De buitenrand is niet beschermd. Erg jammer dit.
Voor de leuk heb ik voor een paar alternatieve transparante plastic beschermhoesjes laten komen. Ik was aangenaam verrast omdat het hoesje aan de achterkant op vier punten wat dikker is. Hierdoor wordt net de camera beschermd als ie op z'n achterkant ligt....nice!
Overigens is ie wel echt doorzichtig in tegenstelling tot degene die ik bij mijn zwarte mi9 se kreeg.
Overigens is ie wel echt doorzichtig in tegenstelling tot degene die ik bij mijn zwarte mi9 se kreeg.
Welke heb je exact besteld als ik vragen mag?xon schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 17:48:
Voor de leuk heb ik voor een paar alternatieve transparante plastic beschermhoesjes laten komen. Ik was aangenaam verrast omdat het hoesje aan de achterkant op vier punten wat dikker is. Hierdoor wordt net de camera beschermd als ie op z'n achterkant ligt....nice!
Ik denk dat het deze is 🙂: https://s.click.aliexpress.com/e/cXF99vEs
Het zou ook deze kunnen zijn:
https://s.click.aliexpress.com/e/bjWrjoeU
Deze komt ook nog binnen:
https://s.click.aliexpress.com/e/c3T1soAM
Even fotootje gemaakt,:

Heb je al meer kennis vergaard over de Xiaomi variant?janvanduschoten schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 12:44:
[...]
Ah, bedankt voor al deze moeite
Welke 12v adapter ga je dan gebruiken? Ik heb nu de ugreen variant, maar die klapt er elke keer uit. Waardoor telefoon continu wel/niet oplaadt.
Een oudere 12v adapter die ik heb toont dat gedrag niet, alleen zijn vermogen is veel te laag.
Voor zover ik het kan zien zijn ze nog in pre sale, ik wacht nog wel even tot ze in webshops op voorraad komen. Er zit een lader bij om te kunnen snelladenR-B schreef op zondag 12 mei 2019 @ 13:20:
[...]
Heb je al meer kennis vergaard over de Xiaomi variant?
Welke 12v adapter ga je dan gebruiken? Ik heb nu de ugreen variant, maar die klapt er elke keer uit. Waardoor telefoon continu wel/niet oplaadt.
Een oudere 12v adapter die ik heb toont dat gedrag niet, alleen zijn vermogen is veel te laag.
(bijvoorbeeld https://nl.aliexpress.com/item/-/32974768905.html)
Draadloos opladen: Gaat dit als je gsm in een hoesje/case zit?? Zo ja, welke case die werkt met draadloos laden raden jullie aan?
Ik heb janvanduschoten in "[Xiaomi Mi 9] Accessoires topic" om de Mi9 zitten, en laad op met de originele draadloze autolader, werkt perfect. Geeft ook keurig aan dat hij de autolader herkend ( dmv een auto logo en gaat snel laden, herkenbaar aan de term "turbo charge")CaPsLoCkEr schreef op maandag 15 juli 2019 @ 11:40:
Draadloos opladen: Gaat dit als je gsm in een hoesje/case zit?? Zo ja, welke case die werkt met draadloos laden raden jullie aan?
Zeer tevreden mee, hoef thuis / op m'n werk bijna niet meer bij te laden, in de auto is vaak al voldoende (2 x 25 minuten per dag)

Ik heb het metalen plaatje er nu niet meer op zitten, die was van m'n "oude" houder (werkte ook goed). Een metalen plaatje en draadloos laden werkt niet.CaPsLoCkEr schreef op maandag 15 juli 2019 @ 13:31:
En waar haal je zo'n metalen plaatje ?
Ik heb zo'n lader https://nl.aliexpress.com...9a-41b4-96ad-22ac6d207008 , fijn ding.
Ok bedankt! Ik heb zo'n Spigen hoesje er om zitten. iemand hier die kan bevestigen dat draadloos laden werkt met zo'n hoes er om?
Verwijderd
Als je een glazen screenprotector gebruikt zit dat dan mee in de cover of ligt het glas er boven op ?
En dat ding laadt dus wel degelijk draadloos op met een Spigencase er rond.CaPsLoCkEr schreef op maandag 15 juli 2019 @ 14:33:
Ok bedankt! Ik heb zo'n Spigen hoesje er om zitten. iemand hier die kan bevestigen dat draadloos laden werkt met zo'n hoes er om?
Voor mensen die een goede Houder/draadlooslader willen voor in auto.
Heb deze inmiddels half jaar en werkt super.
Alles van Baseus is van goede kwaliteit.
Alleen screenprotector voor mijn S9 Plus was niet echt wat.
Houder: https://s.click.aliexpress.com/e/ctM7LCwk
Heb deze inmiddels half jaar en werkt super.
Alles van Baseus is van goede kwaliteit.
Alleen screenprotector voor mijn S9 Plus was niet echt wat.
Houder: https://s.click.aliexpress.com/e/ctM7LCwk
Ik ben op zoek naar een goede 27w turbo charger voor mijn mi 9, maar ik lees dat veel 27w laders aliexpress toch niet origineel zijn/niet zo snel laden. Welke moet ik hebben? Iemand een tip?
[ Voor 4% gewijzigd door AJJAD op 06-03-2020 11:34 ]