Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:05
In combinatie met (verlenging van) een Ben abonnement is de zwarte S10e nu heel voordelig bij GSMweb, nl. 240 euro exclusief abonnementskosten. Gaat om een 2 jarig abonnement. Heb zojuist mijn Ben nummer verlengd.
Via Shopbuddies kan je nog 28 euro cashback krijgen.

Bron: https://nl.pepper.com/aan...bbonoment-gsmwebnl-122277

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Dat is wel een hele goede prijs @musicfreak.
Jammer dat ik hem al eerder gehaald heb. voor het dubbele van dit bedrag.

Hij is inmiddels weer €360, maar dat is alsnog een prima deal.

[ Voor 21% gewijzigd door NIMIC op 25-11-2019 14:41 . Reden: Prijs is aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
@NIMIC Ja ik vind het ook bizar, en ik heb nog geen bevestiging ontvangen dat de order OK is / geen verzendbevestiging. Maar goed, de deal staat nog steeds online. En in de thread op pepper staat nog een mega deal, de Huawei P30 pro i.c.m. een T-Mobile abonnement. Dus ik houd het er voorlopig maar op dat ze gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AD31
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08-05 02:05
Zorian schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 12:28:
[...]

Dan krijg je ook direct een heel ander toestel. De Amerikaanse toestellen hebben Snapdragon ipv Exynos.
yep, maar komt vnl. alleen neer op performance verschil toch? dat neem ik voor lief (als het een downgrade is),
misschien ook meer mogelijkheden qua roms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Niet online
@AD31 de snapdragon is sneller en zuiniger.
Al is de Samsung software volgens mij net wat beter geoptimaliseerd voor de Exynos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:16
musicfreak schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:15:
In combinatie met (verlenging van) een Ben abonnement is de zwarte S10e nu heel voordelig bij GSMweb, nl. 240 euro exclusief abonnementskosten. Gaat om een 2 jarig abonnement. Heb zojuist mijn Ben nummer verlengd.
Via Shopbuddies kan je nog 28 euro cashback krijgen.

Bron: https://nl.pepper.com/aan...bbonoment-gsmwebnl-122277
Inmiddels is het toestel 5 euro per maand duurder geworden... De leuke deals scoor je dus niet met black friday!

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:48
Jassy schreef op maandag 25 november 2019 @ 19:37:
[...]

Inmiddels is het toestel 5 euro per maand duurder geworden... De leuke deals scoor je dus niet met black friday!
Volgens mijn agenda is het vrijdag pas black friday...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jassy
jongetje schreef op maandag 25 november 2019 @ 19:50:
[...]

Volgens mijn agenda is het vrijdag pas black friday...
Dat klopt zeker, maar mijn ervaring leert dat de mooiste aanbiedingen niet met black friday zijn. Ik heb via T-Mobile buiten black friday een betere deal gemaakt met een S10 dan dat die nu is... Met de S10e via Ben geldt hetzelfde. Ik staar me er niet meer blind op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillaRR
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-06 15:19
Heb de S10+ zojuist als los toestel aangeschaft bij de fysieke KPN winkel in Utrecht voor 696 euro + 5.69 thuiskopieheffing. Omdat ik geen klant was van KPN wilde de verkoper dit alleen doen als hij er genoeg had liggen. Dat was gelukkig het geval.

Reden van aankoop hier is de nieuwe samsung promotie:
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=6M26XBTUTH6C2
gratis een JBL bluetooth noise-cancelling headphone erbij t.w.v. 199 euro als je je ervoor registreert. Alleen bij deelnemende KPN winkels en de samsung website.

:)

• KillaRR
De toestellen staan nu zelf met enorme aanbieding op de samsung site zelf:
S10e 499 euro
S10 649 euro
S10+ 699 euro
https://www.samsung.com/n...-g975/SM-G975FZGDPHN/buy/

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Nu online
KillaRR schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:30:
S10e 499 euro
S10 649 euro
S10+ 699 euro
Gebruikt code 6RGMWFZXP voor nog eens 15% korting hierbovenop!
edit: was blijkbaar een eenmalige code

[ Voor 5% gewijzigd door Virtual Reality op 28-11-2019 12:15 ]

• KillaRR
Virtual Reality schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:13:
[...]

Woa! Dan wordt de S10+ inderdaad 594.15 euro.
Nu heb ik 'm net 2 dagen terug voor 701.69 euro gekocht en de seal al verbroken.. :F

• lucknopfler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Virtual Reality schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:13:
[...]

Code werkt niet meer, is al gebruikt geeft ie aan.

• DaBeetle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-03 07:25
Bij mobiel.nl nu s10 voor 311 euro met 2 jaar Vodafone Red, 384 euro met Vodafone start.

Lijkt een Vodafone branded s10 te zijn

• HenkdeV
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-12-2024
KillaRR schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:30:
S10e 499 euro
S10 649 euro
S10+ 699 euro
Thanks. Via de ING rentepunten-winkel heb ik nog een persoonlijke gekregen voor een beetje extra korting en in de Samsung webshop kom ik dan uit op € 674,00 voor de S10+

Ik denk dat ik nog even morgenochtend afwacht maar de kans dat het nog beter wordt dan dit is denk ik niet groot.

• lucknopfler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
DaBeetle schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:47:
Bij mobiel.nl nu s10 voor 311 euro met 2 jaar Vodafone Red, 384 euro met Vodafone start.

Zitten er nadelen aan een branded versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:36
lucknopfler schreef op donderdag 28 november 2019 @ 22:17:
[...]

Zitten er nadelen aan een branded versie?
Vaak komen update's wat later of een branded versie slaat soms een beveiligsupdate over.
Daarnaast werkte 4G bellen niet op mijn branded Samsung S8 (VDF) wanneer er een KPN sim in zat. Ook was er in de branded versie geen optie om 4G bellen aan of uit te zetten. In de unbranded software (PHN) kan je die optie wel instellen.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• OsiriX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-06-2024
Voor de geïnteresseerde Belgen, bij Telenet kost de (groene en gele) S10e momenteel €449, daarnaast krijg je nog €100 cashback via Samsung!

Ik zou zelf de zwarte willen, iemand een idee of deze nog beschikbaar is in de Telenet winkelpunten? Online is alleen groen en geel beschikbaar.

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
@osbourne1903, interessante deal. Ik vind enkel nog de groene versie en niet op voorraad. De verwijzing naar de 100 euro cashback Samsung lijkt niet te werken.

• OsiriX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-06-2024
Ja zie het nu ook dat ze niet meer op voorraad zijn, hier de link van de cashback: https://www.samsung.com/be/promo/promo/?id=4LTQCVW9JQVE3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:36
bramv82 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 21:00:
[...]

Zojuist een S10 besteld voor 515 euro bij Tele2 met een maandelijks opzegbaar abbonnement.

Ben benieuwd! Wel apart trouwens dat de S10e op deze manier duurder is, namelijk 560 euro....
Goed om te zien dat ik afgelopen maand wel een heel goede deal had bij Tele2. Ik was nog aan het twijfelen of ik moest wachten op black friday, maar blij dat ik dat niet gedaan heb.

Even checken bij verschilende providers met een maand abonnementje kan dus zeker wel lonen

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
  • Laatst online: 18:16
DaBeetle schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:47:
Ik heb deze gisteren aangeschaft, € 384,- met daarbij 12 maanden Vodafone Start (12x €10,- (ipv € 12,50 ivm Ziggo)), en gebruik makend van de ING rentepunten korting (- € 60), dus voor € 444,- compleet :). Het abonnement van Vodafone gebruik ik niet en tik ik na de 1e factuur in 1x af, want ik heb al 'n ander abonnement lopen daar. De telefoon heeft een 'OXM' code als CSC, dus da's geen Vodafone branded toestel (die hebben 'VDF').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01:18

W84

Vriendin heeft nu de groene (PHN toestel) met VF Red 30GB 1 jaar €21,- p/m en eenmalig €348,- voor het toestel. Prima deal bij Mobiel.nl. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Nu online
Toch redelijk wat acties met BF.
Black Friday / Cyber Monday 2019 (29 november & 2 december)
Heb hem zelf voor
360 toestel
30 aansluitkosten
5,70 thuis kopie heffing
19 Abo 1 maand
-15,84 via cashbacktotaal
398,86 all in

Edit: Nu zelf 10 euro goedkoper...
Edit: Mijn foutieve quote verwijderd

[ Voor 48% gewijzigd door Card Nox op 30-11-2019 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Jassy schreef op maandag 25 november 2019 @ 19:37:
[...]
Het toestel is bij GSMWeb sinds een paar dagen weer terug op zijn originele prijs (240 euro excl. abonnement). Heb mijn S10e inmiddels binnen, al had ik van tevoren meer twijfels gehad als ik van tevoren hier de reviews van GSMWeb had gelezen. Zelf eenmaal de klantenservice gebeld voor een statusupdate, toen correct te woord gestaan.
Heb alleen niet een puur Nederlands toestel gekregen (CSC moet in dat geval PHN zijn, en dat was PHL, is van Polen) maar buiten dat verliep het prima. Updates zijn mogelijk iets later. Maar voor deze prijs ga ik ook niet klagen. Toestel zelf is hagelnieuw., en hopelijk kunnen garantiezaken rechtsreeks via Samsung want ik weet niet of ik het van GSMWeb moet hebben.
Het is dus een beetje afwegen wat je wil, voor meer zekerheid en een PHN toestel moet je denk ik elders zijn, maar dan betaal je ook wat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuffy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:11
redah schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 21:53:
[...]

Ik heb deze gisteren aangeschaft, € 384,- met daarbij 12 maanden Vodafone Start (12x €10,- (ipv € 12,50 ivm Ziggo)), en gebruik makend van de ING rentepunten korting (- € 60), dus voor € 444,- compleet :). Het abonnement van Vodafone gebruik ik niet en tik ik na de 1e factuur in 1x af, want ik heb al 'n ander abonnement lopen daar. De telefoon heeft een 'OXM' code als CSC, dus da's geen Vodafone branded toestel (die hebben 'VDF').
Dit ( €384 ) is wel alleen bij een nieuw abbo anders €432. Zoals jij het doet is het ook nog steeds goedkoper dan los kopen. Ondanks BF waren deze prijzen ervoor ook op dit niveau bij mobiel.nl icm vodafone 1 jaar abbo.

S10 €384 nieuw / €432 verlengen
S10e €288 nieuw / €454 verlengen
A50 €168€ nieuw / €168 verlengen

Bij vodafone zelf : €456 verlengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
  • Laatst online: 18:16
nuffy schreef op zondag 1 december 2019 @ 20:05:
Dit ( €384 ) is wel alleen bij een nieuw abbo anders €432. Zoals jij het doet is het ook nog steeds goedkoper dan los kopen. Ondanks BF waren deze prijzen ervoor ook op dit niveau bij mobiel.nl icm vodafone 1 jaar abbo.

S10 €384 nieuw / €432 verlengen
S10e €288 nieuw / €454 verlengen
A50 €168€ nieuw / €168 verlengen

Bij vodafone zelf : €456 verlengen
Klopt, het was misschien geen Black Friday aanbieding maar alsnog een goede deal. Met de ING Rentepunten kortingscode was de S10 dus €324 en met t goedkoopste abbo erbij (zonder aansluitkosten) dus €444. Dat was 200 Euro onder de nieuwprijs op dat moment en zelfs goedkoper dan n tweedehands variant op Marktplaats of V&A :)

En dan ook nog eens een gewoon unbranded NL toestel met OXM CSC in plaats van iets Hongaars of Pools... Dus voor mij n goede deal :)

Deal is er nog steeds, overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Card Nox
  • Nu online
Wil iemand nog een S10e (zwart, 128GB) hebben voor ~€420,-? Ik heb er 2 besteld, was bij de eerste cashback vergeten en of die annuleer ik of ik kan er hier nog iemand blij mee maken (ik verdien er dus niets aan).

EDIT: Heb een liefhebber gevonden.

Mosterd na de maaltijd, maar de volgende keer graag V&A gebruiken hiervoor en niet het forum.

[ Voor 25% gewijzigd door 13art op 11-12-2019 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matvkeulen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-06-2024
Heb gebruik gemaakt van de Ben deal bij gsmweb (s10e voor 240 euro). Besteld op zaterdag en nog steeds is het toestel niet verstuurd. Volgens medewerker klantenservice komt er vandaag een lading toestellen binnen en zou het toestel morgen in huis kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
matvkeulen schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 12:18:
Heb gebruik gemaakt van de Ben deal bij gsmweb (s10e voor 240 euro). Besteld op zaterdag en nog steeds is het toestel niet verstuurd. Volgens medewerker klantenservice komt er vandaag een lading toestellen binnen en zou het toestel morgen in huis kunnen zijn.
Thanks goed om te weten. Heb gisteren de formaliteiten afgerond dus ik hoop dat de mijne dan ook vandaag wordt verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordiGeelhoed
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07-06 23:52
matvkeulen schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 12:18:
Ik heb ook gebruik gemaakt van dezelfde deal op 29/11. De verlenging bij Ben is vanochtend op 3/12 al ingegaan. Verder heb ik nog geen contact gehad met GSMweb, maar ook nog helemaal niets gehoord over levering van het toestel.. Gelukkig heb ik nog gewoon een werkende telefoon, maar vind het toch jammer.

Hebben jullie al iets ontvangen? (ook @Jassy )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musicfreak
@JordiGeelhoed Bij mij ging het als volgt: na de bestelling van de telefoon ontving ik een mail en SMS van GSMWeb, daarna bleef het een paar dagen stil, daarna volgde de mail van Ben over de verlenging en de dag erop de verzendbevestiging van de S10e door GSMWeb.
Hopelijk krijg je dus vandaag bericht over de verzending, als het toestel op voorraad is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gravitar
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
@JordiGeelhoed

Eveneens 29/11 besteld, afgelopen maandag even gebeld omdat ik nog geen email had ontvangen om het toestel te kunnen betalen. Mij is toen verteld dat er dinsdag een levering zou moeten arriveren, en zodra deze binnen was ik een email zou ontvangen om te betalen waarop het toestel verzonden zou worden. Vandaag 1510 heb ik die email ontvangen, dus ik verwacht het toestel morgen of overmorgen te ontvangen. Ze gaven trouwens ook aan dat er een track en trace gestuurd zou worden op het moment dat het toestel de deur uitgaat.

Ik vind opzich dat ze wel het nodige kunnen verbeteren aan de informatie voorziening naar de klant toe, maar aan de andere kant is het natuurlijk wel een prijsvechter. Als ik dan de keuze heb tussen 240 of 360 euro betalen neem ik dat soort zaken voor lief. Moet trouwens zeggen dat het me eigenlijk niet tegenvalt, aanvraag ging soepel, nummerbehoud is al bevestigd door zowel t mobile als ben, contact met klantenservice duurde even voordat ik aan de beurt was. Ik werd toen echter wel keurig en vriendelijk te woord gestaan. Had de shopreviews van te voren ook niet gezien, en ik weet niet of ik wel besteld als ik ze wel gezien had. Tot nu toe strookt mijn ervaring echter niet met die reviews, maar even afwachten hoe het loopt.

[edit] Krijg net mijn t&t binnen, zou morgen bezorgd moeten worden, net op tijd voor Sinterklaas dus :+

[ Voor 4% gewijzigd door Gravitar op 04-12-2019 18:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JordiGeelhoed
Gravitar schreef op woensdag 4 december 2019 @ 18:08:
@JordiGeelhoed

Eveneens 29/11 besteld, afgelopen maandag even gebeld omdat ik nog geen email had ontvangen om het toestel te kunnen betalen. Mij is toen verteld dat er dinsdag een levering zou moeten arriveren, en zodra deze binnen was ik een email zou ontvangen om te betalen waarop het toestel verzonden zou worden. Vandaag 1510 heb ik die email ontvangen, dus ik verwacht het toestel morgen of overmorgen te ontvangen. Ze gaven trouwens ook aan dat er een track en trace gestuurd zou worden op het moment dat het toestel de deur uitgaat.

Ik vind opzich dat ze wel het nodige kunnen verbeteren aan de informatie voorziening naar de klant toe, maar aan de andere kant is het natuurlijk wel een prijsvechter. Als ik dan de keuze heb tussen 240 of 360 euro betalen neem ik dat soort zaken voor lief. Moet trouwens zeggen dat het me eigenlijk niet tegenvalt, aanvraag ging soepel, nummerbehoud is al bevestigd door zowel t mobile als ben, contact met klantenservice duurde even voordat ik aan de beurt was. Ik werd toen echter wel keurig en vriendelijk te woord gestaan. Had de shopreviews van te voren ook niet gezien, en ik weet niet of ik wel besteld als ik ze wel gezien had. Tot nu toe strookt mijn ervaring echter niet met die reviews, maar even afwachten hoe het loopt.

[edit] Krijg net mijn t&t binnen, zou morgen bezorgd moeten worden, net op tijd voor Sinterklaas dus :+
Thanks voor je update! Ik heb zelf nog niets ontvangen, vraag me ook af of ik had besteld als ik de shop reviews had gezien. Maar als er niet iets raars gebeurt, zal je wrs geen problemen hebben met ze. Als dat wel zo is, dan ben ik benieuwd.. Maargoed.

Lijkt er wel op dat contact met ze opnemen lijkt te helpen met een snellere levering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordiGeelhoed
Vanochtend contact gehad met Gsmweb, ze verwachten morgen en dinsdag een levering. Klantenservice kon niet met zekerheid zeggen in welke levering vervolgens mijn telefoon zou zitten, maar hij waarschijnlijk dus morgen of dinsdag verstuurd naar mij.

Ze wist wel te zeggen dat er geen problemen zijn met de levering van de s10e in het algemeen, al weet ik natuurlijk niet waar dat op gebaseerd is.

Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matvkeulen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-06-2024
Ook nog geen bericht gekregen dat het toestel verstuurd is/wordt. Beetje jammer. Geen sinterklaas kadootje. Zeker stout geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordiGeelhoed
Mijn toestel is gisteren binnengekomen (29/11 besteld) en heeft als actiever CSC-code AUT. Ik zit er niet meer helemaal in, kan iemand mijn duidelijk uitleggen waar het verschil in zit (hardware/software) en wat het uitmaakt. Zeker als de updates van Samsung self komen..

GSMweb levert, maar handelt absoluut niet zoals je van een NL bedrijf zou verwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
JordiGeelhoed schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 23:15:
Mijn toestel is gisteren binnengekomen (29/11 besteld) en heeft als actiever CSC-code AUT. Ik zit er niet meer helemaal in, kan iemand mijn duidelijk uitleggen waar het verschil in zit (hardware/software) en wat het uitmaakt. Zeker als de updates van Samsung self komen..
Ik heb mijn S10e ook bij GSMWeb vandaan, en ook een AUT CSC (=Zwitserland). Mogelijk lopen de beveiligingsupdates / software upgrades hierdoor volgens het Zwitserse schema, maar mogelijk ook niet doordat de eerste 3 sw-versie codes bij jou (waarschijnlijk) ook PHN oftewel Nederland zijn. Wil je dit zeker weten, vraag het dan na in [Samsung Galaxy S10-serie] Ervaringen & Discussie.
GSMweb levert, maar handelt absoluut niet zoals je van een NL bedrijf zou verwachten..
Ik heb geluk gehad met ze, als in ik ontving mijn toestel na een week. Maar als ik het zo lees dan gaat het niet alleen bij jou maar ook bij vele anderen vaak veel trager. Misschien wachten ze telkens totdat ze een goedkope (buitenlandse?) partij smartphones op de kop kunnen tikken?
Alleen doen indien je flink minder betaald zou ik zeggen. Wat dat betreft is het met de S10e icm Ben gelukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:09

Flipm0de

geen

Volgens mij is het weer bijna tijd voor de Samsung cashback deals!

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordy2811
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:42
Dat zou tijd worden! Er zijn weinig echt scherpe deals. Zeker als je zoals ik T-Mobile wil mijden.

Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22:31
jordy2811 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 09:22:
Dat zou tijd worden! Er zijn weinig echt scherpe deals. Zeker als je zoals ik T-Mobile wil mijden.
want wat is er mis met t-mobile? :P

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy2811
  • Laatst online: 22:42
Ooit een erg negatieve ervaring gehad met hun netwerk en de bijbehorende klantenservice. Gaat een beetje te ver om hier te bespreken.

Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:51
Ik kan nu zeggen met de Samsung S10(+) zijn de netwerk 'problemen' echt een stuk minder geworden.
Na maanden testen en klooien is dat mijn conclusie. Met de S11 (5G) zal het allemaal nog beter worden.

Het zijn nooit echt problemen geweest, meer een kwestie van niet kunnen connecten met alle banden en/of de telefoon niet goed genoeg om banden vast te houden.

Hierbij de volgende punten:
- Telefoon gebruik in huis (goed geisoleerde [nieuwe] huizen/appartementen én in de [intercity] treinen.
De isolatie hier is zo goed dat het echt lastig wordt om een snelle/stabiele verbinding te houden.
Hier thuis ben ik zo'n 20-30 dB aan signaal kwijt. Als ik alleen al een deur open is het al zo'n 20dB beter, en loop ik naar buiten dan is het uiteraard optimaal.

- De banden en masten van providers.
Met 3G kon je echt zeggen: Provider X is slecht, want geen dekking hier en daar.
Met 4G, zeker nu, ben je compleet lokatie en mast afhankelijk.

Providers willen vaak wel masten plaatsen, maar bewoners/gemeente willen dit niet altijd.
Ook kunnen niet altijd alle banden ingezet worden, i.v.m. de groote van antennes. Denk hierbij bijvoorbeeld aan stroommasten.

Het beste om te testen is tegenwoordig de kaart erbij: https://antennekaart.nl/kaart/
Staan er voldoende masten naast je treinspoor of snelweg? Staat er een mast dicht genoeg bij je huis of werk?
Woon je in een druk gebied, staan er masten met 3 banden of meer?

Het voordeel van de S10 is, is dat deze met alle banden kan connecten en nog snel ook.
Uiteraard zal dit alleen maar verbeteren, maar een provider de schuld geven is toch lastig. Te veel variabelen waarmee rekening gehouden dient te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenerator
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-05 14:25
Samsung.be heeft een cashback actie voor de S10(+). Weet iemand of wij uit NL daar ook gebruik van kunnen maken? Ik heb vluchtig de bijzondere voorwaarden doorgenomen maar lijkt mij dat het kan? Via Coolblue, die deelneemt aan de promo, kom je dan uit op een prijs van 599 incl €100 cashback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonspell
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-05 23:43
Ik zie dat de prijsdaling sterk is ingezet via mobiel.nl, in 3 dagen is het toestel van €512 naar €507 nu naar €495 gedaald.

Is het verstandig om nu te bestellen of kan het toestel wellicht nog goedkoper worden?

[ Voor 3% gewijzigd door Moonspell op 05-01-2020 11:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Moonspell schreef op zondag 5 januari 2020 @ 11:47:
Ik zie dat de prijsdaling sterk is ingezet via mobiel.nl, in 3 dagen is het toestel van €512 naar €507 nu naar €495 gedaald.

Is het verstandig om nu te bestellen of kan het toestel wellicht nog goedkoper worden?
En als je nu naar Mobiel.nl gaat is de prijsstijging alweer sterk ingezet want hij kost alweer €516,- !
Hoop dat je hem al besteld hebt voor de €495,-
/s

In alle gekkigheid, ik zou wachten totdat de nieuwe reeks toestellen beschikbaar zijn en dan nog eens kijken naar de prijzen. Als je niet direct een nieuwe telefoon nodig hebt, gewoon geduld hebben en wachten.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Ik heb de mijne voor 468 rechtstreeks via T-Mobile... Zijn dus nog niet de scherpste deals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonspell
Jassy schreef op zondag 5 januari 2020 @ 13:28:
Ik heb de mijne voor 468 rechtstreeks via T-Mobile... Zijn dus nog niet de scherpste deals.
Zover ik zie is het toestel online niet meer leverbaar bij T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonspell
Zertaxka schreef op zondag 5 januari 2020 @ 12:45:
[...]

En als je nu naar Mobiel.nl gaat is de prijsstijging alweer sterk ingezet want hij kost alweer €516,- !
Hoop dat je hem al besteld hebt voor de €495,-
/s

In alle gekkigheid, ik zou wachten totdat de nieuwe reeks toestellen beschikbaar zijn en dan nog eens kijken naar de prijzen. Als je niet direct een nieuwe telefoon nodig hebt, gewoon geduld hebben en wachten.
Niet gedaan inderdaad.. Ik wacht even op de nieuwe release.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jassy
Moonspell schreef op zondag 5 januari 2020 @ 19:50:
[...]

Zover ik zie is het toestel online niet meer leverbaar bij T-Mobile.
Dat zou kunnen maar de prijs ligt nu ook hoger bij T-Mobile. Wachten op een actie loont dus zeker want ik vind de bovengenoemde prijzen niet echt scherpe aanbiedingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musicfreak
@Moonspell
Goed om te weten: Mobiel.nl en Belsimpel.nl passen beiden hun prijzen soms meerdere keren per dag aan, en volgen elkaar op de voet met de prijzen.

[ Voor 4% gewijzigd door musicfreak op 05-01-2020 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesperNK
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 05-04 09:17
Momenteel is er een promoweek gaande op samsung.nl met redelijk fikse kortingen op de S10-serie.

Dankzij die promo en studentenkorting kan ik de S10+ voor €674 krijgen. Denken jullie dat de prijs komende tijd nog verder zal verlagen, of zou je zeggen grijp je kans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

JesperNK schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 22:39:
Momenteel is er een promoweek gaande op samsung.nl met redelijk fikse kortingen op de S10-serie.

Dankzij die promo en studentenkorting kan ik de S10+ voor €674 krijgen. Denken jullie dat de prijs komende tijd nog verder zal verlagen, of zou je zeggen grijp je kans?
Ik kan er niets over vinden op samsung.nl? Heb je een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesperNK
Flipm0de schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 15:07:
[...]

Ik kan er niets over vinden op samsung.nl? Heb je een linkje?
Je moet naar de kooppagina gaan.

https://www.samsung.com/n...-g973/SM-G973FZKDPHN/buy/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/iYYRmcf5UeiSxmfZl0bOqNCO/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Totaal gemist daar. Bedankt! Weet het voor de plus niet. Maar een gewone is zonder korting goedkoper bij andere verkooppunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesperNK
https://www.mediamarkt.nl...e8485.MTYwNDg2Nw&rbtc=twe|pf|1604867||p||

S10+ voor €632,-

Lekker handig dat ik hem dan gisteren voor €674 heb besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NIMIC
  • Niet online
En de S10E voor €442,-
pricewatch: Samsung Galaxy S10e Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
JesperNK schreef op maandag 24 februari 2020 @ 10:47:
https://www.mediamarkt.nl...e8485.MTYwNDg2Nw&rbtc=twe|pf|1604867||p||

S10+ voor €632,-

Lekker handig dat ik hem dan gisteren voor €674 heb besteld.
annuleren/retouren en opnieuw bestellen, misschien zijn ze zo coulant alsnog het verschil terug te betalen zonder eerst te moeten retouren etc :P

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:19
De media markt kennende betalen ze het verschil terug. Iets met laagste prijs garantie enzo. Gewoon even vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesperNK
Ik heb het bij Samsung zelf gekocht, dus helaas maar een kleine kans dat ze er op ingaan. Het is de moeite niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 18:14

Oxigeon

En zo is dat!

Vandaag is mijn Samsung Galaxy S7 (jaja oude meuk) gesneuveld. De camera aan de achterzijde heeft het begeven. Voor mijn werk heb ik deze toch regelmatig nodig. Dus rustig aan kijken voor een nieuw toestel. Ik hoef niet de nieuwste van de nieuwste omdat ik dit persoonlijk gewoon veels te veel geld vind.

Ben dus nu aan het kijken voor een S10. Deze is op het moment van schrijven ongeveer 1 jaar oud en valt nu/straks met +/- €600,- zeker in mijn budget. Denken jullie dat de S10 op het moment dat de S20 uitkomt (13 maart 2020) goedkoper wordt? Ik kan namelijk wel eventjes zonder camera. Maar als ik door eventjes te wachten zeg maar 75 euro verdien wacht ik liever eventjes.

Ik kan nergens een fatsoenlijke grfiek vinden wat de prijs het vorig jaar gedaan heeft van de S9 toen de S10 uit kwam.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Oxigeon schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 14:46:
Ik kan nergens een fatsoenlijke grfiek vinden wat de prijs het vorig jaar gedaan heeft van de S9 toen de S10 uit kwam.
Staat toch in de pricewatch onderaan? pricewatch: Samsung Galaxy S9 Dual Sim 64GB Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 18:14

Oxigeon

En zo is dat!

Sjeezus, zie nu de knoppen pas dat je de tijdlijn kan veranderen. Ziet er naar uit dat de prijs dus nog niet gaat zakken. Als hij dezelfde lijn aanhoud als vorig jaar zal dat pas ergens zijn 2 a 3 weken na de release van de s20. Ik moet dus gewoon eventjes een aanbieding afwachten en die dan maar aannemen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:35
Uniciteit schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 15:56:
Voor ING klanten: via de punten shop is de S10 rechtstreeks bij Samsung te koop voor €609. Het 512 GB model voor 689. S10+ €719.
Update voor klanten van ING of ICS Card houders (wie 't nog niet is, kan het worden):
De S10 is nu vanaf €557 (dan krijg je de witte, ik ben zelf voor de blauwe à €566 gegaan) verkrijgbaar.
De S10+ is vanaf €642 en de S10 Lite vanaf €500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:39
nobleone schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 13:34:
[...]

Update voor klanten van ING of ICS Card houders (wie 't nog niet is, kan het worden):
De S10 is nu vanaf €557 (dan krijg je de witte, ik ben zelf voor de blauwe à €566 gegaan) verkrijgbaar.
De S10+ is vanaf €642 en de S10 Lite vanaf €500.
Eigenlijk wacht ik tot de S10 plus onder de 600 euro is gezakt maar dit maakt het toch wel erg interessant. Vast niet ergens nog een kortingscode te vinden;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Is er iemand die een S10 van Tele2 heeft en kan bevestigen dat dit gewoon een "PHN" is? :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLegendX
  • Laatst online: 15:25
Voor mensen die een S10 graag los willen kopen: €456,- bij Tele2 , geen aansluitenkosten en €16,69 eenmalige kosten. Wachten tot je de telefoon binnen hebt, daarna gelijk weer opzeggen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Nu online
DutchLegendX schreef op maandag 20 april 2020 @ 14:00:
Voor mensen die een S10 graag los willen kopen: €456,- bij Tele2 , geen aansluitenkosten en €16,69 eenmalige kosten. Wachten tot je de telefoon binnen hebt, daarna gelijk weer opzeggen:)
Bedankt! Heb de knoop doorgehakt en er een besteld, voor nagenoeg hetzelfde bedrag wat ik 3 jaar geleden voor mijn S7 heb betaald :) Hopelijk kan ik hier ook weer 3 jaar mee vooruit.

Nog een tip: bestel met vriendenkorting, krijg je nog eens €20 korting bij een maandelijks opzegbaar abonnement! (Mocht iemand interesse hebben in de vriendenkorting stuur maar een PM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 06:25
Dat dit werkt, joh. Ik heb ook interesse in een S10 maar durf dit niet goed aan. Straks zit je er door een addertje onder het gras toch 2 jaar aan vast. Als ik Tele 2 zou zijn zou ik mezelf indekken in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
@Goofman Deze constructie met maandelijks opzegbare Tele2 abonnementen is al vele malen succesvol toegepast, met allerlei types telefoons. Kijk maar eens op Pepper.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
musicfreak schreef op maandag 20 april 2020 @ 20:36:
@Goofman Deze constructie met maandelijks opzegbare Tele2 abonnementen is al vele malen succesvol toegepast, met allerlei types telefoons. Kijk maar eens op Pepper.com.
Ook als je, net als ik, al een abonnement bij Tele2 hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Ehm zeker weten doe ik het niet maar ik vrees dat het niet werkt bij verlengingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLegendX
Goofman schreef op maandag 20 april 2020 @ 21:25:
[...]

Ook als je, net als ik, al een abonnement bij Tele2 hebt?
Vraag je een nieuw abonnement aan, zeg je die op. Doe je je huidige simkaart in je nieuwe toestel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
Haha ja uiteraard. Kwestie van proberen dan maar denk ik ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

DutchLegendX schreef op maandag 20 april 2020 @ 14:00:
Virtual Reality schreef op maandag 20 april 2020 @ 15:27:
[...]

Bedankt! Heb de knoop doorgehakt en er een besteld, voor nagenoeg hetzelfde bedrag wat ik 3 jaar geleden voor mijn S7 heb betaald :) Hopelijk kan ik hier ook weer 3 jaar mee vooruit.

Nog een tip: bestel met vriendenkorting, krijg je nog eens €20 korting bij een maandelijks opzegbaar abonnement! (Mocht iemand interesse hebben in de vriendenkorting stuur maar een PM)
Kunnen jullie bevestigen dat het een PHN is die ze uitgeven? Ik sta op het punt om te bestellen dus ik zou graag meedoen met de vriendenkorting :*)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Nu online
MensionXL schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 20:56:
[...]

[...]

Kunnen jullie bevestigen dat het een PHN is die ze uitgeven? Ik sta op het punt om te bestellen dus ik zou graag meedoen met de vriendenkorting :*)
Ja volgens mij wel, geen apps of schermen gezien van tele2 en dit staat bij SW-versie serviceprovider:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FkAzT-ouVbTVNHjBeQT5Tth19c0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mf1KUiTWUeMJ1Rj9rxs6l96W.jpg?f=fotoalbum_large

Mocht je een link willen voor vriendenkorting stuur maar een DM 🙂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchLegendX
[...]

[...]

Ik kan niet bevestigen dat het een PHN toestel is, ik weet wel dat er alleen PHN toestellen worden uitgegeven met bepaalde acties, omdat ze daar een extra vergoeding opkrijgen (de retailers). Of de grijze import moet nog goedkoper zijn dan een toestel met extra vergoeding, wat meestal niet het geval is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:05
[...]

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lvyk83WDPZzseg8pfuXEBxQVeCY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tEaHxFYGdyXKXh5pDUwu0SZv.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is de PHN van mijn toestel die ik van de week heb gekocht via Tele2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _GGG_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-06 07:20
De s10+ is nu te koop met 100 euro cashback bij verschillende aanbieders.
De goedkoopste die ik kon vinden (de witte) komt dan netto op 545 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• trainz2009
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-06 03:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hbHd_GiebtOmugVwDsvutEE-YKg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9i3RCvkEOH6KmcfTV6r5z9ba.jpg?f=fotoalbum_large

Bestellen via Samsung website in combinatie met ING korting maakt hem wel voordelig 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Is dat met de code via deze link?
-> ING puntenwinkel: Korting op Samsung smartphones

[ Voor 28% gewijzigd door musicfreak op 05-05-2020 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trainz2009
Klopt, https://www.samsung.com/nl/store/ingmobiel/ , code op Pepper gevonden. 0LL4A8H of je regelt je eigen code via Mijn ING.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kryziek
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:14

Kryziek

bb || !bb

trainz2009 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 07:12:
[Afbeelding]

Bestellen via Samsung website in combinatie met ING korting maakt hem wel voordelig 😄
Ik heb hem besteld! Mooie upgrade voor mn S8. Hij is gewoon goedkoper dan een S10. Erg aantrekkelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trainz2009
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hbHd_GiebtOmugVwDsvutEE-YKg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9i3RCvkEOH6KmcfTV6r5z9ba.jpg?f=fotoalbum_large

Nog goedkoper geworden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• trainz2009
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xKLeIz8uPDDaIkZCYinPF9uc5UE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2dkvUAXjOoSjwmacxVwiaqtR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
ik ga er gewoon bijna mijn s10 voor inruilen zo goedkoop dat de + nu is :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knarf1891
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-05 16:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bnR4Qsy5HS82PNnNpVg1ML4u9EE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/B1ByBflrt9p4GeEYOTuB163S.png?f=user_large

Het kan nog goedkoper, ik had een voucher samsung van 10% korting ivm een eerdere bestelling, helaas was deze voucher verlopen. Ik denk ik bel naar samsung met de vraag of ze het kunnen verlengen. Dat kon niet, maar via een mail met code kreeg ik toegang tot de "Samsung Enhanced Partnership Program", daar worden beste leuke kortingen gegeven op verschillende samsung telefoons.

Wil je dit ook bel naar 088-9090100 (keuze menu 3 - 2 - 1) en vraag naar de "loyaliteits korting". (hang een lul verhaal op dat je samsung kapot is en dat je weer een samsung wilt kopen, gebruik veel het woord samsung)

Ik heb net gehoord dat er doorheen bluffen niet werkt. Ik denk dat ze controleren op postcode/huisnummer (dat deden ze bij mij). Dus als je al een keer eerder rechtstreeks iets bij samsung hebt besteld, verwacht ik dat je wel een code krijgt.

[ Voor 13% gewijzigd door knarf1891 op 10-05-2020 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathan
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-03 17:57
Weet iemand waarom de S10e bijna nergens meer op voorraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-03-2024

MKY

Nathan schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 15:37:
Weet iemand waarom de S10e bijna nergens meer op voorraad is?
Ben daar ook benieuwd naar. Ipv dat de prijs daalt, gaat de prijs van de s10e juist omhoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
MKY schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 19:01:
[...]

Ben daar ook benieuwd naar. Ipv dat de prijs daalt, gaat de prijs van de s10e juist omhoog?
Blijkbaar willen mensen (zoals ik) niet elke keer maar een grotere telefoon en is daarom de S10e zo'n succes, en nog steeds. Als ik nu een nieuw abonnement met een nieuwe S10e zou afsluiten ben ik meer per maand kwijt dan ik vorig jaar april mijn huidige abonnement afsloot!

Apple snapt het door een kleiner model te introduceren met een snelle processor. Nu Samsung of concurrentie nog.

[ Voor 10% gewijzigd door jongetje op 13-05-2020 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-03-2024

MKY

jongetje schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 19:42:
[...]

Blijkbaar willen mensen (zoals ik) niet elke keer maar een grotere telefoon en is daarom de S10e zo'n succes, en nog steeds. Als ik nu een nieuw abonnement met een nieuwe S10e zou afsluiten ben ik meer per maand kwijt dan ik vorig jaar april mijn huidige abonnement afsloot!

Apple snapt het door een kleiner model te introduceren met een snelle processor. Nu Samsung of concurrentie nog.
Bizar dat de S10e duurder is dan de S10. Naast dat hij wat kleiner is, heb ik loever ook de fysieke fingerprintscanner. Al dat achter het scherm gedoe vind ik maar nix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathan
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-03 17:57
Hij is denk ik duurder geworden omdat hij op dit moment bijna nergens te koop is.

Mobiel.nl zegt niet te weten of ze 'm nog binnen gaan krijgen.

22-5: Coolblue zegt dat de S10e end-of-life is.

[ Voor 42% gewijzigd door Nathan op 22-05-2020 08:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nielssg
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-06 23:40
Net contact gehad met Samsung omdat studentenkorting en ING korting niet te combineren valt op de website. Op basis daarvan hebben ze een persoonlijk aanbod gedaan (met een nieuwe link en code). Prijzen:

S20 4G + AKG headset: €662,- (met ING €699,-)
S10+ inclusief cashback: €519,- (met ING €529,-)

Misschien is bovenstaande een tip voor andere studenten. Studentenmail moest ik opgeven dus wordt waarschijnlijk gecontroleerd.

Is de meerprijs voor de S20 4G + AKG headset het overwegen waard vergeleken met de S10+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gop1
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-12-2024
nielssg schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 17:28:
Net contact gehad met Samsung omdat studentenkorting en ING korting niet te combineren valt op de website. Op basis daarvan hebben ze een persoonlijk aanbod gedaan (met een nieuwe link en code). Prijzen:

S20 4G + AKG headset: €662,- (met ING €699,-)
S10+ inclusief cashback: €519,- (met ING €529,-)

Misschien is bovenstaande een tip voor andere studenten. Studentenmail moest ik opgeven dus wordt waarschijnlijk gecontroleerd.

Is de meerprijs voor de S20 4G + AKG headset het overwegen waard vergeleken met de S10+?
Ik krijg ook studentenkorting, maar daarmee wordt hij voor mij niet goedkoper dan bij de andere laagste aanbieder.

De S20 met AKG is inderdaad ook wel erg interessant. De meerprijs is klein genoeg om het te overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jillesvdv
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-12-2024
Was dit enkel met die ING + cashback korting? Want momenteel krijg ik die niet lager dan €529,- Of had je die extra 10% voucher hier al ingezet?

Heb net via Belsimpel een nieuwe S10+ besteld voor omgerekend €574,- maar dit ziet er ook wel interessant uit. (al was dat wel de 512GB Ceramic edition, die is daar nu even duur als de normale S10+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trainz2009
Jillesvdv schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 15:51:
[...]

Was dit enkel met die ING + cashback korting? Want momenteel krijg ik die niet lager dan €529,- Of had je die extra 10% voucher hier al ingezet?

Heb net via Belsimpel een nieuwe S10+ besteld voor omgerekend €574,- maar dit ziet er ook wel interessant uit. (al was dat wel de 512GB Ceramic edition, die is daar nu even duur als de normale S10+)
@knarf1891

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jillesvdv
Ah excuses. Ik dacht even dat jullie posts van dezelfde user kwamen, helemaal overheen gelezen. Maar bij jou kwam je dus al wat lager uit met enkel die ING code? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trainz2009
Jillesvdv schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 16:02:
[...]

Ah excuses. Ik dacht even dat jullie posts van dezelfde user kwamen, helemaal overheen gelezen. Maar bij jou kwam je dus al wat lager uit met enkel die ING code? :)
Met de ING code is het goedkoopste 503,- euro geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barney123
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 09-04-2021
Jillesvdv schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 15:51:
[...]

Hoe kan dat ? Die staat voor 712 op hun site...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jillesvdv
barney123 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 11:41:
[...]

Hoe kan dat ? Die staat voor 712 op hun site...
Ah sorry vergeten te melden dat het in combinatie met een abonnement was. Dus dat is geen juiste vergelijking. Maar wat me wel opviel was dat de Ceramic edition ongeveer dezelfde prijs had dan de reguliere S10+ wanneer je een abonnement afsluit. Dat viel me wel op.
Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Let op:
Het individueel melden dat je het toestel besteld hebt voegt niet zoveel toe en laat dit dan ook achterwege.