Vraag me af wanneer ze de telefoon gaan leveren zodra je hem hebt besteld. Krijg je deze dan ook voor 8 maart?
Release is juist 8 maart toch?Yellax schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 13:13:
Vraag me af wanneer ze de telefoon gaan leveren zodra je hem hebt besteld. Krijg je deze dan ook voor 8 maart?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Waar zie je dat? Als ik naar de actievoorwaarden kijk op de website van Samsung, dan doen enkel de S10 en S10+ mee, en de S10e dus helaas nietDaKa86 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 11:57:
[...]
Om misverstanden te voorkomen: ook bij de S10e krijg je de ear buds er gratis bij pre order.
Althans, via Samsung. Geen idee hoe het bij dat soort toko’s gaat.
Aanbiedingen in de USA zijn toch wel erg nice.
https://www.reddit.com/r/...utm_source=reddit-android
S10 kopen en S10E erbij krijgen haha
Add me op Stadia: Gloogle
Ik vraag me dit af i.v.m. de de actievoorwaarden voor de buds.
Er staat namelijk dat je uiterlijk op 8 maart alles moet hebben geregistreerd bij Samsung.
Dat is de besteldatum die op je bestelbon moet staan. (20 februari 2019 t/m 7 maart 2019)Yellax schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 14:07:
[...]
Ik vraag me dit af i.v.m. de de actievoorwaarden voor de buds.
Er staat namelijk dat je uiterlijk op 8 maart alles moet hebben geregistreerd bij Samsung.
Je hebt daarna nog tot 8 april 2019 om de gratis airbuds aan te vragen.
Link naar voorwaarden:
https://api.my-samsung.co...sConditionsLegal_3385.pdf
[ Voor 19% gewijzigd door Valinor op 21-02-2019 14:30 ]
Verdomd nu staat het er niet meer, vanmorgen nog wel!MrHiddeV schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 13:47:
[...]
Waar zie je dat? Als ik naar de actievoorwaarden kijk op de website van Samsung, dan doen enkel de S10 en S10+ mee, en de S10e dus helaas niet
Hmm, als je via Vodafone zelf besteld (via de helpdesk dus), krijg je dan eigenlijk een unlocked en unbranded Nederlands toestel of krijg je er 1 die carrier branded met Vodafone is?
In het verleden deden ze dat nog wel eens, maar is dat tegenwoordig nog steeds zo?
In het verleden deden ze dat nog wel eens, maar is dat tegenwoordig nog steeds zo?

Is er een provider die de blauwe versie aanbiedt?
zoals hier te vinden
https://www.samsung.com/nl/smartphones/galaxy-s10/buy/
zoals hier te vinden
https://www.samsung.com/nl/smartphones/galaxy-s10/buy/
Ah wauw was een van de eerste providers waar ik had gekeken

maarja zie hem inderdaad staan.. thanks!
Als je 4 maanden wilt wachten heb je gelijk. Misschien dat je via Marktplaats de beste deal kan maken.Donstil schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 12:55:
[...]
Hehe, terwijl je maar op een manier echt geld bespaard bij Samsung en dat is een paar weekjes wachten.
Toestellen zakken sneller in waarde dan een baksteen van 15 hoog vallen kan.
Als ik in de pricewatch kijk naar de laagste prijs dan zakt de S9+ ongeveer 200,- in 4 maanden tijd en daarna heel langzaam. Maar dan krijg je er geen Galaxy buds bij.
Waar is terug te vinden dat de gratis buds alleen in wit te krijg zijn? Zie het nergens staan in het orderproces?
Voorgaande jaren waren bij Vodafone de eerste batches unbranded exemplaren en daarna kwamen de branded toestellen. Wil een je een unbranded toestel i.c.m Vodafone dan moet je deze via een reseller aanschaffen.Zorian schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:34:
Hmm, als je via Vodafone zelf besteld (via de helpdesk dus), krijg je dan eigenlijk een unlocked en unbranded Nederlands toestel of krijg je er 1 die carrier branded met Vodafone is?
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Hmm ik behoor tot de eerste batch dus fingers crossed.Megapaul schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 18:12:
[...]
Voorgaande jaren waren bij Vodafone de eerste batches unbranded exemplaren en daarna kwamen de branded toestellen.
Wil een een unbranded toestel i.c.m Vodafone dan moet je deze via een reseller aanschaffen.
20% in 4 maanden. Ik vind het behoorlijk.Garret1410 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 17:37:
[...]
Als je 4 maanden wilt wachten heb je gelijk. Misschien dat je via Marktplaats de beste deal kan maken.
Als ik in de pricewatch kijk naar de laagste prijs dan zakt de S9+ ongeveer 200,- in 4 maanden tijd en daarna heel langzaam. Maar dan krijg je er geen Galaxy buds bij.
(Niet dat ik wacht verder maar dat zou betekenen dat hij in juni al zoveel gezakt is)
Staat in de actievoorwaarden van Samsung zelf.tg1997 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 18:04:
Waar is terug te vinden dat de gratis buds alleen in wit te krijg zijn? Zie het nergens staan in het orderproces?
Besteld en binnenkort trots eigenaar.
Via T-mobile 47,50 (exclusief klantvoordeel) 2 jarig abbo verlengd
- onbeperkt bellen
- 10gb data
Hoefde als eenmalige kosten alleen de thuiskopieheffing te betalen.
Via T-mobile 47,50 (exclusief klantvoordeel) 2 jarig abbo verlengd
- onbeperkt bellen
- 10gb data
Hoefde als eenmalige kosten alleen de thuiskopieheffing te betalen.
Dubbel check:
https://www.t-mobile.nl/s...-s10-128gb-blauw/22009483
Netwerk
Single- of dual SIM: Dual SIM
Dit is toch de Dual SIM versie dan?
https://www.t-mobile.nl/s...-s10-128gb-blauw/22009483
Netwerk
Single- of dual SIM: Dual SIM
Dit is toch de Dual SIM versie dan?
Bij de actievoorwaarden staat het volgende:tg1997 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 18:04:
- Ga met je nieuwe Galaxy S10 of S10+ naar de voor geïnstalleerde Samsung Members app of download hem in de Google Play Store om je aankoop te registreren.
- De Samsung Galaxy Buds worden uitsluitend in de kleur wit geleverd.
- Registreer je aankoop uiterlijk 8 april 2019.
Bij de mediamarkt nu 813 (s10+) met maandelijks opzegbaar telfort abonnement.Yellax schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 12:44:
[...]
Dus tele 2 blijft het goedkoopst.
Bestel ik de S10 daar met een maandabonnement die ik meteen weer ga opzeggen.
Jammer voor de aansluitkosten maar gezien het hele plaatje maakt dat niet uit.
Bedankt voor de tip wordt gewaardeerd!!!
https://telefoonabonnemen...t?articles=3380+3400+3605
Kies voor Telfort Mobiel Onbeperkt bellen + Telfort 10GB NL + EU maandelijks opzegbaar.
Uiteindelijk voor €813,17 (€773,17 + €20,- aansluitkosten + €20,- abonnementskosten) + Galaxy Buds
Ik hem gisteren al via Tele 2 besteld ben voor de normale S10 gegaan.cliors schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 22:38:
[...]
Bij de mediamarkt nu 813 (s10+) met maandelijks opzegbaar telfort abonnement.
Kies voor Telfort Mobiel Onbeperkt bellen + Telfort 10GB NL + EU maandelijks opzegbaar.
Uiteindelijk voor €813,17 (€773,17 + €20,- aansluitkosten + €20,- abonnementskosten) + Galaxy Buds
Via mijn werk krijg ik ook nog allemaal kosten vergoed (waaronder de aansluitingskosten en groot deel telefoon

Alsnog bedankt voor de tip van gisteren!
Voor de Belgen onder ons.
Beste deal vind je via orange.
250€ korting op het toestel met arend abbo voor 12 maand.
Dus je betaalt 1 maal 749 voor de plus en 40 per maand voor abbo + de buds natuurlijk.
20GB internet
Onbeperkt bellen en sms
Dus je betaalt 1 maal 749 voor de plus en 40 per maand voor abbo + de buds natuurlijk.
20GB internet
Onbeperkt bellen en sms
[ Voor 4% gewijzigd door Gunth op 22-02-2019 10:42 ]
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Weet iemand hoe het zit, dat je bij sommige verkoop punten namelijk een galaxy watch en de galaxy buds erbij krijgt?
Uiteraard enkel bij de 12gb ram en 1TB versie van 1599 euro..
Uiteraard enkel bij de 12gb ram en 1TB versie van 1599 euro..
Ik heb mijn s10 128gb net bij Telenet besteld voor 699, je moet wel klant zijn (verder geen telefoon abo bij hun)Gunth schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:31:
Voor de Belgen onder ons.
20GB internet
Onbeperkt bellen en sms
https://www.twitch.tv/fragdanvers
Mooie dealcliors schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 22:38:
[...]
Ik ga hem ook via deze weg bestellen!
Ik inmiddels gedaan. Kan altijd nog annuleren tot 8 maart geloof ik dus mocht er iets goedkopers voorbij komenRMX schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 11:24:
[...]
Mooie deal![]()
Ik ga hem ook via deze weg bestellen!
Hier zojuist via belsimpel besteld, zat nog even te twijfelen tussen de S10 en S10+ maar was met mezelf overeengekomen dat de S10 meer dan voldoende is voor mij
.
S10 white, 20gb vodafone red - verlenging - 2 jaar - eenmalige betaling van 550, maandelijks 20 euro. Mijn huawei mate 9 moet plaats gaan maken voor dit exemplaar
.
Mijn galaxy watch zal heel blij zijn met de familie-uitbreiding
S10 white, 20gb vodafone red - verlenging - 2 jaar - eenmalige betaling van 550, maandelijks 20 euro. Mijn huawei mate 9 moet plaats gaan maken voor dit exemplaar
Mijn galaxy watch zal heel blij zijn met de familie-uitbreiding
Ook hier de S10 besteld via telfort....kleur zwart :-)
10Gb+10Gb voor 17,50 euro
onbeperkt bellen voor 1 euro
toestel ineens voor 702 euro
Helemaal blij
10Gb+10Gb voor 17,50 euro
onbeperkt bellen voor 1 euro
toestel ineens voor 702 euro
Helemaal blij
Idd gezien dat ze 200€ korting geven.FragDAnvers schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 11:17:
[...]
Ik heb mijn s10 128gb net bij Telenet besteld voor 699, je moet wel klant zijn (verder geen telefoon abo bij hun)
Voor een plus betaal je dan wel nog 50€ meer dan bij orange.
Ben trouwens ook geen klant.
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Net bij de MM geweest, S10+ geeft idd 6GB aan als je bij de settings kijkt.... zeer vaag verhaal dit.
Bedankt voor de tip ik heb hem besteld via deze manier.cliors schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 22:38:
[...]
Waarschijnlijk alleen bij de demo-modellen, want anders is het gewoon bij wijze van oplichting als je met 8gb adverteert, maar 6 gb levert.Jackson6 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 13:36:
Net bij de MM geweest, S10+ geeft idd 6GB aan als je bij de settings kijkt.... zeer vaag verhaal dit.
Ik maak gewoon screenshots bij mijn bestelling, want ze adverteren ook met dual sim en als dat niet werkt, gaat de telefoon gewoon retour.
RobinNL schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 14:49:
[...]
Ik heb contact gehad met Samsung Nederland. De demo toestellen bij hun op kantoor en in de winkels hebben 6GB RAM. De echte toestellen beschikken over 8GB RAM.
Bij Coolblue krijg je een extra inruil op een pre-order. prijs is afhankelijk van het toestel en de staat bij inruilen
https://inruil.coolblue.nl/
Daarbij krijg je bij Coolblue gegarandeerd een Beneluxtoestel en geen EU-stock uit het oosten. Ik weet zeker dat dit niet bij iedere aanbieding zo is.
Daarbij krijg je bij Coolblue gegarandeerd een Beneluxtoestel en geen EU-stock uit het oosten. Ik weet zeker dat dit niet bij iedere aanbieding zo is.
[ Voor 34% gewijzigd door Meatpoint op 22-02-2019 16:06 ]
Bij mij doet de bestel knop het niet, meer mensen met dit probleem?darud schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 14:25:
[...]
Bedankt voor de tip ik heb hem besteld via deze manier.
Edit: Via mijn telefoon besteld, Telfort, maandelijks opzegbaar
[ Voor 12% gewijzigd door thecompany op 22-02-2019 16:25 ]
Kleine relevante kanttekening: het toestel dat je wilt inruilen moet wel gekocht zijn bij Coolblue.Meatpoint schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 15:52:
Bij Coolblue krijg je een extra inruil op een pre-order. prijs is afhankelijk van het toestel en de staat bij inruilen
MrHiddeV schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 16:27:
[...]
Kleine relevante kanttekening: het toestel dat je wilt inruilen moet wel gekocht zijn bij Coolblue.
Dat betekent volgens mij dat je je NIEUWE toestel bij Coolblue moet hebben gekocht. Ik kan nergens vinde hoe dat ze gaan controleren dat je oude toestel ook van coolblue afkomstig. Lijkt me ook niet waarschijnlijk dat ze dit vragen. Je wilt een nieuwe klant, dus prikkel je hem om bij jou te kopen
S10 / 128Gb opslag, via tele2 uiteindelijk besteld, maandelijks opzegbaar abbo.
€731 totaal minus de Buds die ik al heb kunnen verkopen hier, via V&A, voor €99 maakt totaal €632 onder de streep, voor de S10 / 128Gb opslag. Wel direct het abbo direct opzeggen uiteraard
Wat mij betreft een zeer nette totaalprijs voor een Samsung release phone.
€731 totaal minus de Buds die ik al heb kunnen verkopen hier, via V&A, voor €99 maakt totaal €632 onder de streep, voor de S10 / 128Gb opslag. Wel direct het abbo direct opzeggen uiteraard
Wat mij betreft een zeer nette totaalprijs voor een Samsung release phone.
[ Voor 12% gewijzigd door _Bailey_ op 22-02-2019 19:25 ]
Hmmm dat zou goed kunnen ja, wel zo logischMeatpoint schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 17:47:
[...]
![]()
Dat staat er niet: Meedoen aan de actie kan alleen als je je toestel bij Coolblue hebt gekocht.
Dat betekent volgens mij dat je je NIEUWE toestel bij Coolblue moet hebben gekocht. Ik kan nergens vinde hoe dat ze gaan controleren dat je oude toestel ook van coolblue afkomstig. Lijkt me ook niet waarschijnlijk dat ze dit vragen. Je wilt een nieuwe klant, dus prikkel je hem om bij jou te kopen

Iemand enig idee of het bij gsmweb mogelijk is om de s10 icm een tele2 maandelijks opzegbaar abo te nemen?
Ik zie alleen de 24maanden optie.
Krijg je later in het bestelproces de optie om maandelijk opzeggen aan te vinken?
Krijg je later in het bestelproces de optie om maandelijk opzeggen aan te vinken?
Waarom bestel je niet gewoon bij Tele2 of Mobiel.nl in plaats van bij deze gedateerde zaak.D2FValinor schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 18:13:
Iemand enig idee of het bij gsmweb mogelijk is om de s10 icm een tele2 maandelijks opzegbaar abo te nemen?
Volgens mij zijn die abonnementen daar ook veel duurder dan hier.Pukson schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 13:49:
Aanbiedingen in de USA zijn toch wel erg nice.
[ Voor 29% gewijzigd door NotSoSteady op 22-02-2019 19:45 ]
Dubbel..
[ Voor 96% gewijzigd door NotSoSteady op 22-02-2019 19:45 ]
Vraag me wel af of ze de toestellen niet simlocken, zal wel niet toch? Zal mediamarkt even een berichtje sturen.cliors schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 22:38:
[...]
Simlocken?thecompany schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 20:52:
[...]
Vraag me wel af of ze de toestellen niet simlocken, zal wel niet toch? Zal mediamarkt even een berichtje sturen.
Bestaat dat überhaupt nog dan?
De s10+ is daar goedkoper icm Tele2. Alleen zie ik helaas niet de optie van maandelijks opzeggen.NotSoSteady schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 19:43:
[...]
Waarom bestel je niet gewoon bij Tele2 of Mobiel.nl in plaats van bij deze gedateerde zaak.
[...]
Volgens mij zijn die abonnementen daar ook veel duurder dan hier.
Nee.thecompany schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 20:52:
[...]
Vraag me wel af of ze de toestellen niet simlocken, zal wel niet toch? Zal mediamarkt even een berichtje sturen.
Klein dilemma: Ik ga 7 maart op vakantie, dus pre-orderen heeft niet zo veel zin. Enig voordeel zouden de buds zijn, maar het lijkt mij dat er vanaf/na 8 maart wel weer een andere aanbieding van Samsung komt? Ik snap dat er niemand een glazen bol heeft, maar misschien wel herinnering aan hoe dat bij vorige introducties is gegaan?
Ligt vaak aan hoe goed een toestel wordt ontvangen en hoe de verkopen verloopt. Vorig jaar intro actie (hk speaker) volgens mij daarna toch zeker een maand /2 niks geen promotie. (wat ik me zo herinder) Dus op dat moment maar besloten om er 1 van marktplaats te halen (mensen nieuw abo, toestel direct door verkopen) en daar aantal euro's mee bespaard.tomhster schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 01:33:
Klein dilemma: Ik ga 7 maart op vakantie, dus pre-orderen heeft niet zo veel zin. Enig voordeel zouden de buds zijn, maar het lijkt mij dat er vanaf/na 8 maart wel weer een andere aanbieding van Samsung komt? Ik snap dat er niemand een glazen bol heeft, maar misschien wel herinnering aan hoe dat bij vorige introducties is gegaan?
Spijtig dat Belsimpel geen maandelijks opzegbare abonnement aanbiedt van Telfort of Tele2..
Nu maar bij de Mediamarkt een S10 Prism White gehaald met maandelijks opzegbaar abonnement van 19 euro. Toestelprijs is dan 678 euro. Geen idee of het goedkoper kan maar vond dit wel een prima prijs iig.
Nu maar bij de Mediamarkt een S10 Prism White gehaald met maandelijks opzegbaar abonnement van 19 euro. Toestelprijs is dan 678 euro. Geen idee of het goedkoper kan maar vond dit wel een prima prijs iig.
Tesla M3LR '21
Ik kan geen maandelijks opzegbaar abbo vinden bij mediamarkt. Via tele2 is het toestel ook duurder valt me op.London schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 10:43:
Spijtig dat Belsimpel geen maandelijks opzegbare abonnement aanbiedt van Telfort of Tele2..
heb gisteren een maandelijks opzegbaar abbo via Telfort (icm een S10) bij de MediaMarkt afgeslotenGarret1410 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 11:43:
[...]
Ik kan geen maandelijks opzegbaar abbo vinden bij mediamarkt. Via tele2 is het toestel ook duurder valt me op.
net vodafone abo verlengd bij Belsimpel voor een S10+
3GB, onbeperkt bellen/sms, EU
Looptijd: 1jr
Red Essential: 22,- pm
toestelkosten: 690,-
voor mij de beste deal die ik kan vinden tot nu toe
In de winkel zeker. Ben nu aan het kijken op de website. Anders maar even richting mediamarkt rijden.Geert1976 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 11:46:
[...]
heb gisteren een maandelijks opzegbaar abbo via Telfort (icm een S10) bij de MediaMarkt afgesloten
Online de order geplaatst en daarna in de winkel alles verder in orde gemaaktGarret1410 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 14:12:
[...]
In de winkel zeker. Ben nu aan het kijken op de website. Anders maar even richting mediamarkt rijden.
Ik heb via mobiel.nl nuR1 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 12:09:
net vodafone abo verlengd bij Belsimpel voor een S10+
Red Super 20GB 1 jarig voor 21 pm
En 690 toestelkosten
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Ik vertrouw dat hele mobiel/belsimpel etc. niet echt. Die kopen hun toestellen toch vrijwel altijd voor andere markten etc?
Heb liever een unbranded/europees toestel
Bij de toestellen van Belsimpel en Mobiel.nl hoef je alleen de taal maar te veranderen van Bulgaars naar Nederlands...😂..(geintje natuurlijk)
[ Voor 102% gewijzigd door Michel242186 op 23-02-2019 18:29 ]
Alle partijen die de Galaxy buds in de pre-order aanbieden leveren gewone toestellen, dus niet via een omweg. Met mobiel.nl is dus bijvoorbeeld niets mis.
Zelfs als je via de Samsung site een abonnement wil aanschaffen (Ja het kanrolandos582 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 15:18:
Ik vertrouw dat hele mobiel/belsimpel etc. niet echt. Die kopen hun toestellen toch vrijwel altijd voor andere markten etc?
Ondanks dat dergelijk een import toestel eigenlijk geen nadelen kent (Sommige van die toestellen komen zelfs uit marken waar updates eerder komen) lijkt mij dat bij release toestellen wel redelijk uitgesloten i.v.m. de draadloze koptelefoon. Samsung Nederland sluit import toestellen namelijk altijd uit van dergelijke acties.rolandos582 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 15:18:
typisch want ik zie die aanbieding niet....dan is ie 720 +32 p/mKapitein187 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 14:52:
[...]
Ik heb via mobiel.nl nu
Red Super 20GB 1 jarig voor 21 pm
En 690 toestelkosten
Hmm, dat is wel interessant! :-)DutchLegendX schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 18:50:
[...]
Zelfs als je via de Samsung site een abonnement wil aanschaffen (Ja het kan), word je doorverwezen naar de mobiel.nl site. Dus neem aan dat dat je vertrouwenskwestie wel wegneemt:)
Hmm right, ik meende dat dit in het verleden wel eens anders is geweest. Heb mijne via VF besteld, mede omdat ik nog binnen contract zat. Ben benieuwd wanneer ze mijn S10+ gaan leveren. Zal wel niet op 8/3 worden.Donstil schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 20:06:
[...]
Ondanks dat dergelijk een import toestel eigenlijk geen nadelen kent (Sommige van die toestellen komen zelfs uit marken waar updates eerder komen) lijkt mij dat bij release toestellen wel redelijk uitgesloten i.v.m. de draadloze koptelefoon. Samsung Nederland sluit import toestellen namelijk altijd uit van dergelijke acties.
Ik denk dat hij de reguliere red heeft, niet de super. Als je kijkt naar 1 jarig inclusief ziggo voordeel klopt het wel. €21 voor 20GB 1 jarig en €20 voor 2 jarig. Heb mijn red 20GB voor €18 pm via VF zelf.R1 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 21:07:
[...]
typisch want ik zie die aanbieding niet....dan is ie 720 +32 p/m
[ Voor 16% gewijzigd door rolandos582 op 23-02-2019 21:10 ]
aha, als ziggo klant, dan klopt t idd bijna. toestel staat nu iig op 715 ex heffingrolandos582 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 21:07:
[...]
Hmm, dat is wel interessant! :-)
[...]
Hmm right, ik meende dat dit in het verleden wel eens anders is geweest. Heb mijne via VF besteld, mede omdat ik nog binnen contract zat. Ben benieuwd wanneer ze mijn S10+ gaan leveren. Zal wel niet op 8/3 worden.
[...]
Ik denk dat hij de reguliere red heeft, niet de super. Als je kijkt naar 1 jarig inclusief ziggo voordeel klopt het wel. €21 voor 20GB 1 jarig en €20 voor 2 jarig. Heb mijn red 20GB voor €18 pm via VF zelf.
Dit is wat ik zie voor 1 jaar, voor 2 jaar gaat er 12 euro af en €1 pmR1 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 21:19:
[...]
aha, als ziggo klant, dan klopt t idd bijna. toestel staat nu iig op 715 ex heffing

Iemand al iets gehoord over levertermijn? Is dit 8 maart of beginnen ze later met leveren?
[ Voor 11% gewijzigd door rolandos582 op 23-02-2019 22:16 ]
Moet je perse via de member app de Galaxy buds aanvragen?
Gisteren via Belsimpel de s10 gekocht, met Vodafone (Ziggo) 17euro per maand (6GB) en toestel prijs van 580. Inclusief dus de oordopjes bij preorder, die komen pas eind maart begreep ik.rolandos582 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 22:13:
[...]
Dit is wat ik zie voor 1 jaar, voor 2 jaar gaat er 12 euro af en €1 pm
[Afbeelding]
Iemand al iets gehoord over levertermijn? Is dit 8 maart of beginnen ze later met leveren?
Dezelfde vraag gesteld en zij vertelden dat hij echt op de 8e bij mij wordt geleverd.
de Samsung Buds dien je zelf na ontvangst van je toestel nog aan te vragen.
Dit staat overigens ook allemaal keurig netjes uitgelegd in de voorwaarden die bij deze pre order hoort.
Dit staat overigens ook allemaal keurig netjes uitgelegd in de voorwaarden die bij deze pre order hoort.
Hmm, Vodafone doet daar nogal vaag over. Een echte datum kunnen ze mij niet geven. Je zou zeggen voor zo'n grote speler dat ze vrij snel verzenden.kepler schreef op zondag 24 februari 2019 @ 07:52:
[...]
Gisteren via Belsimpel de s10 gekocht, met Vodafone (Ziggo) 17euro per maand (6GB) en toestel prijs van 580. Inclusief dus de oordopjes bij preorder, die komen pas eind maart begreep ik.
Dezelfde vraag gesteld en zij vertelden dat hij echt op de 8e bij mij wordt geleverd.
Voor mensen met ING. Je kan via punten de S10 met hoge kortingen kopen:
S10e voor 599,20
S10 voor 719,20
S10+ voor 799,20
S10e voor 599,20
S10 voor 719,20
S10+ voor 799,20
Ik ging even mijn abo vergelijken met de toestellen van de concurent. De prijs verschillen zijn best bizar op basis van het totaalpakket (telefoon+snellader+earbuds/earpods).
2jr abo

Scheelt gewoon bijna 500 euro met een half jaar oude iphone. En dan ook nog is de helft van de opslagcapaciteit (64 vs 128gb)
2jr abo

Scheelt gewoon bijna 500 euro met een half jaar oude iphone. En dan ook nog is de helft van de opslagcapaciteit (64 vs 128gb)
Anoniem: 1036995
Link? Niks te vinden hier.Swatfireglide schreef op zondag 24 februari 2019 @ 12:47:
S10e voor 599,20
S10 voor 719,20
S10+ voor 799,20
wow! mooi gevondenSwatfireglide schreef op zondag 24 februari 2019 @ 12:47:
S10e voor 599,20
S10 voor 719,20
S10+ voor 799,20
Ga mooi mijn pre order bij de MediaMarkt (icm maandelijks opzegbaar abbo Telfort) opzeggen en via de ING route bestellen.
Heb mijn Samsung Buds al eergisteren verkocht via V&A aan een Tweaker voor €99. Dus dat maakt een totaal van €620 onder streep voor een S10 met 128Gb opslag.
Zeer scherpe deal, zeker voor een pre order Samsung phone
thanks!
edit 1: en besteld! en direct van mijn iban afgschreven
Heb alleen met de verificatie code van de portal moeten invullen...die gewoon voor iedereen zichtbaar is.
Heb direct na de bestelling zonet ook een ordernummer ontvangen (nog niet via mail), dus let's what happens next
Levering staat ''vanaf 8 maart'', met DHL Express
edit 2:
zojuist ook de bevestigingsmail ontvangen van Samsung Nederland met daarin mijn ordergegevens.

blijf het ''bizar'' vinden, een flagship Samsung phone tijdens pre order voor €620 en dan ook nog met (base model)128Gb opslag
[ Voor 41% gewijzigd door _Bailey_ op 24-02-2019 13:13 ]
Ik heb hem geanuleerd via mediamarkt en besteld via ing, bedankt!Swatfireglide schreef op zondag 24 februari 2019 @ 12:47:
S10e voor 599,20
S10 voor 719,20
S10+ voor 799,20
Ik heb geen ING, maar even in mijn omgeving checken. Je hebt alleen verificatie code nodig dus?
De code staat in het rood en is INGmobiel je hebt geen ing account nodig
[ Voor 13% gewijzigd door darud op 24-02-2019 13:28 ]
Gelukkig heb ik gewacht met de Mobiel.nl/Tele2 truc.
Net besteld via ING/Samsung, er werd nergens gevraagt om te verifiëren of je wel een ING account hebt.
Net besteld via ING/Samsung, er werd nergens gevraagt om te verifiëren of je wel een ING account hebt.
zeer benieuwd hoe lang ING/Samsung Nederland dit zo toelaat, zonder enige vorm van echt verificatie mbt de ING Rentepunten 
Nu via elke willekeurige (web)shop je S10 pre order plaatsen is bijna een dief van je eigen portomonnee zijn
Nu via elke willekeurige (web)shop je S10 pre order plaatsen is bijna een dief van je eigen portomonnee zijn
[ Voor 31% gewijzigd door _Bailey_ op 24-02-2019 13:35 ]
Lol. Meteen 1 besteld. Thnx voor het delen
Ik laat m'n order gewoon staan via Mediamarkt/Telfort. Scheelt nog altijd 30 euro met de prijs bij ING.
Maar zeker ook een goeie prijs bij ING.
Tesla M3LR '21
prijs onder de streep is uiteindelijk (iets) goedkoper via deze manier via Samsung/ING.London schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:34:
Ik laat m'n order gewoon staan via Mediamarkt/Telfort. Scheelt nog altijd 30 euro met de prijs bij ING.
Bij Telfort moet je ook nog €20 aansluitkosten en 1 maand a €9 betalen, bovenop de eenmalige bijdrag telefoon en bovendien geen gehannes met contracten ondertekenen/afsluiten en weer opzeggen
[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 24-02-2019 13:41 ]
Valide punt. Ook maar geannuleerd en via Samsung besteld. Zelfs nog Afterpay als betaalmogelijkheid, ik hou ervanGeert1976 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:39:
[...]
prijs onder de streep is uiteindelijk (iets) goedkoper via deze manier via Samsung/ING.
Bij Telfort moet je ook nog €20 aansluitkosten en 1 maand a €9 betalen, bovenop de eenmalige bijdrag telefoon en bovendien geen gehannes met contracten ondertekenen/afsluiten en weer opzeggen
Prism White 128gb S10. Wat mij betreft de sweet spot qua telefoon. Twijfelde nog even tussen de e en de S10 maar vind de meerprijs het toch wel waard.
[ Voor 12% gewijzigd door London op 24-02-2019 13:48 ]
Tesla M3LR '21
Ja klopt, foutje..rolandos582 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 21:07:
[...]
Hmm, dat is wel interessant! :-)
[...]
Hmm right, ik meende dat dit in het verleden wel eens anders is geweest. Heb mijne via VF besteld, mede omdat ik nog binnen contract zat. Ben benieuwd wanneer ze mijn S10+ gaan leveren. Zal wel niet op 8/3 worden.
[...]
Ik denk dat hij de reguliere red heeft, niet de super. Als je kijkt naar 1 jarig inclusief ziggo voordeel klopt het wel. €21 voor 20GB 1 jarig en €20 voor 2 jarig. Heb mijn red 20GB voor €18 pm via VF zelf.
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Best raar eigenlijk dat je bij een los toestel ook de budds etc krijgt, had ik niet verwacht.
Opzicht nog best interessant! Galaxy S10+ Prism Black, 128GB voor €799
Opzicht nog best interessant! Galaxy S10+ Prism Black, 128GB voor €799
Hier ook besteld via Samsung / ING. Ben zelf ook daadwerkelijk klant van ING dus bij mij klopt het allemaal verder ook. Ben wel benieuwd of ze achteraf dat nog gaan verifiëren.
Overigens wel apart dat de uitvoering niet in de orderbevestiging staat verder, wel staat er de productcode (SM-G975FCKGPHN ) die staat voor de juiste versie (512GB Keramic Black).
Overigens wel apart dat de uitvoering niet in de orderbevestiging staat verder, wel staat er de productcode (SM-G975FCKGPHN ) die staat voor de juiste versie (512GB Keramic Black).
Ik zie geen andere kleuren voor de s10 plus via ING. Had graag de blauwe willen bestellen. Desalniettemin ga ik hier de zwarte bestellen.
Die is ook gewoon te bestellen hoor, je kan de kleur selecteren.mavical schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:38:
Ik zie geen andere kleuren voor de s10 plus via ING. Had graag de blauwe willen bestellen. Desalniettemin ga ik hier de zwarte bestellen.
Als je goede abonnement afsluit dan betaal je voor toestel (S10, 512 GB) ook zo'n 720 euro maar. Is even duur of wellicht goedkoper dan die ING aanbieding.
Ik zie voor de s10 plus echt geen blauwe uitvoering. Ik kan kiezen uit 3 kleuren. Wit,groen en zwart. Of ben ik nou kippig.
De blauwe staat tussen de ceramic black en white.mavical schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:47:
Ik zie voor de s10 plus echt geen blauwe uitvoering. Ik kan kiezen uit 3 kleuren. Wit,groen en zwart. Of ben ik nou kippig.
Ook via ING besteld. Scheelt toch wel flink. Ik ben geen klant van ING dus eens kijken hoe dit afgehandeld wordt.
Ik denk niet dat ze erop letten gezien je via Ideal ook gewoon met andere banken kunt betalen....Garret1410 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:10:
Ook via ING besteld. Scheelt toch wel flink. Ik ben geen klant van ING dus eens kijken hoe dit afgehandeld wordt.
Ook ik heb de Samsung s10+ Ceramic Black 512gb besteld
Let op:
Het individueel melden dat je het toestel besteld hebt voegt niet zoveel toe en laat dit dan ook achterwege.
Het individueel melden dat je het toestel besteld hebt voegt niet zoveel toe en laat dit dan ook achterwege.