Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

2 verschillende monitoren op 1 HDMI aansluiting - Medion PC

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Jeffreykla
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 19-08 11:33
Hallo,

Ik wil graag 2 monitoren aansluiten op 1 desktop PC. Het zijn 2 verschillende monitoren. Het liefst sluit ik ze allebei aan op de HDMI poort, helaas is dit er maar 1. Als dit niet echt een optie is, kan ik ook 1x DVI en 1x HDMI aansluiten. Helaas werkt dit ook niet, wat met mijn vorige 2 monitoren wel werkte. Deze waren namelijk van het zelfde merk (2x Medion). Nu heb ik 1x Medion en 1x LG desktop.

Iemand met een gouden tip? :) _/-\o_

Beste antwoord (via Jeffreykla op 19-02-2019 12:54)

• Nat-Water
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 09-12 15:48
Jeffreykla schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:48:
Nee zie helemaal niks op dit scherm. Zie allen de muis verdwijnen uit het werkende scherm. Normaal als mijn Medion monitor aanstaat en werkt, geeft die een blauw lampje. Gek genoeg geeft die nu een oranje lampje van Stand-by. Terwijl ik deze wel correct heb aangesloten.
Staat de input van de monitor wel goed?

Naar verhalen over Van Gogh luister ik maar met een half oor.
Rum, beer, quests, and mead. These are things that a pirate needs!

Alle reacties

• Jeffreykla
De andere monitor is een Medion MD 2088 23".
Het gaat om een Medion Erazer X67056 PC.
Had hiervoor een HDMI splitter gekocht, maar dit is blijkbaar ergens anders voor bedoeld :(
https://www.coolblue.nl/p...ml#product-specifications

Jeffreykla wijzigde deze reactie 19-02-2019 12:25 (19%)
Reden: Link toegevoegd

• Jeffreykla
Ik heb ze nu idd apart aangesloten. 1x HDMi en 1x DVI. Het scherm van DVI geeft alleen zwart scherm.

• Jeffreykla
Ja Windows herkent het scherm wel. Zodra ik mijn muis naar het andere scherm beweeg, gaat hij wel over naar het andere scherm. De LG monitor is aangesloten op HDMI. De Medion monitor heb ik aangesloten op DVI.

• Jeffreykla
Dat het Medion scherm zwart beeld heeft.

• Jeffreykla
Nee zie helemaal niks op dit scherm. Zie allen de muis verdwijnen uit het werkende scherm. Normaal als mijn Medion monitor aanstaat en werkt, geeft die een blauw lampje. Gek genoeg geeft die nu een oranje lampje van Stand-by. Terwijl ik deze wel correct heb aangesloten.

• Jeffreykla
Dankjwel! Het lag simpel aan de input van de monitor :9~ :9~ :9~
Nat-Water schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:50:
[...]

Staat de input van de monitor wel goed?

• Jeffreykla
Bedankt voor het meedenken! :) :*) _/-\o_
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True