Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

2 verschillende monitoren op 1 HDMI aansluiting - Medion PC

Pagina: 1
Acties:

• Nat-Water
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 13:00
Jeffreykla schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:44:
Ja Windows herkent het scherm wel. Zodra ik mijn muis naar het andere scherm beweeg, gaat hij wel over naar het andere scherm. De LG monitor is aangesloten op HDMI. De Medion monitor heb ik aangesloten op DVI.
Wat is dan het probleem? :?

Naar verhalen over Van Gogh luister ik maar met een half oor.
Rum, beer, quests, and mead. These are things that a pirate needs!

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• Nat-Water
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 13:00
Jeffreykla schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:48:
Nee zie helemaal niks op dit scherm. Zie allen de muis verdwijnen uit het werkende scherm. Normaal als mijn Medion monitor aanstaat en werkt, geeft die een blauw lampje. Gek genoeg geeft die nu een oranje lampje van Stand-by. Terwijl ik deze wel correct heb aangesloten.
Staat de input van de monitor wel goed?

Naar verhalen over Van Gogh luister ik maar met een half oor.
Rum, beer, quests, and mead. These are things that a pirate needs!

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True