Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Danava
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 03-08 11:14
Mijn vraag
...Mijn iphone 7 is stukgegaan nadat hij in contact met water is geweest.
Allesinds, mijn scherm blijft zwart, ookal trilt hij nog en maakt hij nog geluiden.
Graag zou ik de foto's die erop staan op mijn laptop zetten, echter als ik mijn gsm aansluit op mijn laptop, herkend hij de iphone niet, waardoor ik de foto's niet kan overzetten.
Zijn er hier nog oplossingen voor? of is dit een verloren zaak?
Ook tips over hoe ik mijn gsm kan (laten) maken zijn welkom.
Alvast bedankt!

Relevante software en hardware die ik gebruik
...iphone 7

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via Danava op 12-02-2019 09:22)

• Djb726
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 17-04 20:58
Bij de apple store zullen ze geen reparaties uitvoeren mbt waterschade, ik zal naar een onafhankelijke reparatieshop gaan. Die kunnen zo een scherm koppelen en kijken of hij nog beeld geeft en dan eventueel een backup maken van de gegevens.

Alle reacties

• Danava
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 03-08 11:14
oké bedankt !
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True