Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Accuboor krijgt schroeven niet verzonken in Fermacell

Pagina: 1
Acties:

• CurlyMo
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 12:51

CurlyMo

www.pilight.org

Topicstarter
Als ik een Makita schroevendraaier / boormachine wil op 18V, wat kan ik dan het beste nemen als aanvulling op mijn Bosch GSR 12V-15? De DDF482ZJ? De accu actie lijkt me een mooie manier om naast Bosch ook een Makita machine te hebben voor ~ € 150,- (machine + lader)

Ik merk namelijk dat de Bosch niet krachtig genoeg is om gipsvezelplaten te schroeven.

Afgesplitst uit: [DIY] Het grote (elektrische) gereedschapstopic Deel 3

Señor Sjon wijzigde deze reactie 11-02-2019 10:14 (15%)

geen vragen via PM die ook op het forum gesteld kunnen worden.

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True