Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Aankoopadvies: compactcamera

Pagina: 1
Acties:

• FJP84
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 22-09 22:32
Hoi,

Ik ben opzoek naar een digitale compactcamera die makkelijk mee te nemen is en betere foto's maakt dan mijn Xiaomi Redmi 5 plus smartphone.

Budget is 150-200 euro en heb nu de volgende camera's op het oog:

1. Canon PowerShot SX620hs
2. Sony DSC WX350
3. Sony DSC HX60 (iets boven budget, verder wil ik niet gaan)

Ik besef dat er geen extra zaken zoals geheugenkaart een tasje meegeleverd wordt.

Op internet heb ik al wat zaken opgezocht en sample photos bekeken voor zover deze representatief zijn. Hier vind ik de Canon namelijk duidelijk achterblijven qua kwaliteit.

Ik ben met name benieuwd of de HX60 de meerprijs t.o.v. de WX350 waard is en waar hem dit in zit. Als ik de Canon ten onrechte diskwalificeer hoor ik dat ook graag.

Ik hoop dat jullie kunnen helpen de definitie keuze te maken.

Alvast dank!
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True