Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Naar Engeland op Vakantie maar geld?

Pagina: 1
Acties:

• LouisJ444
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 07-04 16:56
Hallo iedereen,

Ik ga binnenkort op vakantie naar Engeland, maar ik weet niet wat het beste is om met het geld te doen.

Ik zelf dacht misschien dat het het beste is om in Nederland bij GWK wat Euro naar Pond te wisselen (zeg maar 40 pond) en als dat op is gewoon alweer 40 pond te wisselen in Engeland. Want als ik namelijk geld overheb dan betaal ik wel weer extra kosten om het weer terug te krijgen naar Euros.

Dus wat is nou het beste?
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True