Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Onterechte feedback verwijderen van Maarten_

Pagina: 1
Acties:

• Jorian
  • Registratie: juli 2009
  • Niet online
Ik had een deal gesloten omtrent een aan geheugen bankjes. Snelle vlotte deal. Maarten vroeg hoe hij kon betalen, ik heb netjes één dag later geantwoord met netjes een betaalverzoekje.

Uiteindelijk slaat Maarten toch de deal weer af en waardoor ik hem een negatieve review heb uitgeschreven. Dit resulteerde er uiteindelijk in dat ik een wraak review terug kreeg.

Graag de DM's inzien.

Gebruiker: Maarten_

• Maarten_
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 22-02 15:13
Uiteraard is mijn kant van het verhaal iets anders dan wat Jorian hier schrijft, maar denk niet dat het nodig is om dat hier verder breed uit te meten. De DM's spreken voor zich.

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 00:00

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW

Virtualisatie dictator

Hoi Jorian,

Super, dan hebben we een deal.
Lijkt me helder. Ik heb de review van Maarten dan ook verwijderd.

2400Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True